колега не съм особено компетентен но съм чувал че дросела в никакъв случеш не трябва да се чисти с ве-де-та и други мазнотии а с чист бензин или коресилин, това от мен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нов ГИ и вече проблеми заради майстори!!!
Collapse
X
-
такааа след 2 часа мотане и раглобяване порблемът донякъде е решен. незнайно защо при напълно отоврена клапа има луфто по оста на клапата а при напълно затворена този луфт еминимален. това което направих е в последоватленоста:1.разкачане на акумулатора (отчитам с колко часа
)2.сваляне на пласмасовите въздухоиводи (това което те са направили е при свалянето да ми счушят това ск оето се регулира жилото на газта)3. забърсване с мапучен парцал до където ми стига раката (и съоветно раздижване на клапата по и перментикулярно на оста) не смях да сваля цялата пличка пък и нямам толкова голяма еврейска взезда.4. монтах на горепосочените за около 35 мин.5. включване на акъмълатора.6. (както пичат колегите от алфа форума) при първото даване на контакт клуча да стои така 90 секунди. след което пак на 0 и вече палиме и стои така 3-4 минути без да се пипа педала.резултата е че ече и на студен ина заграл двигател рпоблемът изчезнаааа, което беше супер новина за мен. НОслед 40-50 мин каране из града за тестове и да си свърша някоя работа в почивния ден започнаха леко да играят ниските обороти.в смисъл когато изфорсирам и пусна педала стреката прави нещо от сорта 2000-....1000-900-800-790-840-820-840-820-820 и се закрепя. това е при всяко изфорсиране на газ или на бензин. но предишния проблем вече го няма, капата се затваря до края и дори с пръст като я натисна не помръдва. но клебанието се появи чак към края на тестовото пътуване. се знам понеже си играх с климатика и с разни друг консуматори и на няколк пъти ми газна колата. а истранното е че след като е загаснала на газ (не съм я загасил аз) и сле дтова не иска да запалина бензин ако не подам газ спедала. пали вдичко обороти и при падането им газне наново.иначе колегата Слави е орав, че ходя при тях пък имаха и VISA да видим какво ще кажат и чак тогава БОБО ако се наложи.сега ще им звъня да видим какво ще кажат за проблема на бензин.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
deadairplane -
deadairplane -
а къде се намира този Румен. иначе сега говорих със сервиза на газаджиите и те което бил инаправили е да натиснат педала на газта и да забършат с ВДто до където могат. и явно пеосто са разместили осичката и сега като си дойде на място и няма такива пробеми но това с оборотите е куцо, смятам да разкача акумулатора пак утре. а тези ми казаха че имали ВИЗА само на газ и нямали кабелите за четене на бензиновия компютър. ще покарам така у сабота неделя след като резетна компютъра утре и да види какви ще са отзивите вече от колата. ако е проблема на бевнзин че се ходи при БОБО или този Румен който не го знам къде е а ако е само ан газ тогава при газаджиите ще мина.иначе отзиви от вързежа и разхода по натам ще споделяdeadairplane написа:При работа на климатик оборотите на празен ход са ~ 950. ЕКУто ги променя при включването на климатика.По добре направо да идеш при Бобо или при Румен от колкото да се връщаш при онези. То е ясно, че след като са го счупили, няма да могат да го оправят. Ако отидеш при Румен, мисля няма да те овика толкова за газта, както Бобо.Ewing написа:..... се знам понеже си играх с климатика и с разни друг консуматори и на няколк пъти ми газна колата.... иначе колегата Слави е орав, че ходя при тях пък имаха и VISA да видим какво ще кажат и чак тогава БОБО ако се наложи.сега ще им звъня да видим какво ще кажат за проблема на бензин.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
deadairplane -
Абе да колегата е прав ако пак се върнеш в сервиза могат ти направят по голяма беля. беги там дет ти казват, и след като се стабилизират нещата можеш да отидеш за донастроика на газта ако разбира се се държи неприлично.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
@EwingВсъщност жилото се застопурява/наглася с един малък метален триъгълник. Това ли са прецакали?@deadairplaneМахни онова за дроселите на Bravo 1.6 и Marea 1.6, че колегата е писал не за модела на колата, а че на металните и пластмасовите колектори са съвсем различни клапите.Иначе другото е ОК.
Коментар
-
наснимката не се вижда къде е счупеното понеже като съм го стегнал със свинската опашка и е застанало както трябва иначе точно под червената линия е счупеното и фактическитози болт е прекъснат. точно на края на тръбичката.wwalker написа:@EwingВсъщност жилото се застопурява/наглася с един малък метален триъгълник. Това ли са прецакали?@deadairplaneМахни онова за дроселите на Bravo 1.6 и Marea 1.6, че колегата е писал не за модела на колата, а че на металните и пластмасовите колектори са съвсем различни клапите.Иначе другото е ОК.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
deadairplane -
deadairplane
Реклама
Collapse

Коментар