ами на другата кола имам ламда сонда и реших че ша сложа ламда контрол,за по -добре и по -икономичнокупих АЕБ ВОИЛА ,сложих го ,настрои се и го подкарах,само дето почна да гори мноо яко,пробвах го на икономично ,и на нормално ,колата вярно върви добре ,само дето разхода се вдигна с 20-30%.за това и го свалих и пак съм с обикновен тройник ,янко ( qniz) ми подсказа че съм с неподходящ по размер плочка,така че с подбрана плочка и добра настройка се постига добра динамика и разход
е колеги маи ште си я карам и без тия работи все пак благодаря явно ми е наи обикновена уредбата.имам оште едно вапрошче когато карам с около 70км и изключа от скорост двигателя изгасва иначе с около 50 и по малко няма проблем
е колеги маи ште си я карам и без тия работи все пак благодаря явно ми е наи обикновена уредбата.имам оште едно вапрошче когато карам с около 70км и изключа от скорост двигателя изгасва иначе с около 50 и по малко няма проблем
Не мога да се стърпя да не ти отговоря на поста.Да поставиш обикновена ГУ на Браво 1,8/16V е повече от безрасъдство.След като си променил фабричното състояние на двигателя е нормално да приемеш и всички недостатъци които се появяват в резултат на това.Като искаш да не ти гасне колата,карай си на бензин както я направила фирмата.Другия вариант е ходене непрекъснато по газови настройки,кога за гаснене,кога след смяна на възд.филтър и мн.други.И къде отива икономията ти от каране на газ ти си отговори.
е колега маи е лудост нямах пари за друга а тая е имах от предишната кола и платих само за монтажа.проблема ми е зимата дава много расход,но лятото е супер 8,100 а градско наи много 11,100 а зимата 10,100 градско 16,100-17,100.иначе барви добре.какво ште ме посаветваш ако трябва да я сменя :D
е колега маи е лудост нямах пари за друга а тая е имах от предишната кола и платих само за монтажа.проблема ми е зимата дава много расход,но лятото е супер 8,100 а градско наи много 11,100 а зимата 10,100 градско 16,100-17,100.иначе барви добре.какво ште ме посаветваш ако трябва да я сменя :D
Мене лично ако питаш,аз никога няма да поставя газ особенно на такъв добър двигател като 1,8.Просто ми е съвестно и ми е жал за него да го развалям.Остави ядовете от газта след това.Ще си го карам във фабрично състояние и ще му се радвам.А той има за какво да му се радва човек.Но ако си толкова влюбен в газта,поне си тури един хубав газов инжексион.Но ако минаваш около 10000 клм годишно,заслужава да се замислиш дали е оправдано.Не че ще ти изчезнат 100% ядовете от газта,но поне ще са по-малко.
Re: Преминаване от АГУ-Ламбда контрол към газов инжекцион
bmahob написа:
Колеги ако премина от АГУ с ЛАМБДА контрол към ГИ какво мога да използвам и какво трябва да дозакупя?
Остават ти само бутилката , тръбата и газовия клапан но той е под въпрос. И вместо да спорим пак както във всички теми кое е по-добре на газ или бензин ти си карал вече на газ знаеш че се реализира икономия. Ако преминеш на Газов инжекцион ще се лишиш и от проблемите които създава обикновенната газова със всичките и допълнителни таш...ци които се монтират със нея. И аз бях противник на газта преди , сложих ГИ когато бензина беше 2.40лв. и навътях на бързо 30хил.км. на газ Мисля че съм го избил вече
Коментар