лелее, какви сложни уредби сте си сложили, направо незнам дали ви излиза на сметка. Аз на Типо-веца съм му праснал най-обикновена и съм невероятно доволен - гори 9-10 градско, върви като изтребител, не я настройвам (поне досега не съм де, освен първоначалното), непретенциозна е, не ми бърка в електрониката на колата...виж, гаснеше в началото като я изключа от скорост с около 100км/ч , но с леко запушване на въздуха се оправи и това. Моя съвет е да не товарите колата с излишна електроника а да си монтирате най-обикновена АГУ. ...нали знаете - Типо-то е истината
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преминаване от АГУ-Ламбда контрол към газов инжекцион
Collapse
X
-
аз за тая сложна уредба , не съм дал стотинка вървеше си с колата от итали, но за сметка на това , си платих дреги ремонти,Ако се слага както трябва и от който трябва няма проблем от електрониката. Мойта преди да изгори степ мотора, харчеше 7-8/100 газ, /на бензин по каталог 7/100/ и вървеше като самолет
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Да,да знаеме че в Типото е истината.Като са ти запушили входа на въздуха газаджиите с някой парцал за да не ти гасне колата като върнеш газта си мислиш,че имаш кола нормално работеща и с нормална мощност.Язък за Типото-развалил си го.Знаеме как обогатяват сместа газаджиите.Янко да не се засяга.Присъстващите във форума се изключват.Предполагам,че той не е от тия газаджии от които съм се възмущавал толова много.pep4ooo06 написа:лелее, какви сложни уредби сте си сложили, направо незнам дали ви излиза на сметка. Аз на Типо-веца съм му праснал най-обикновена и съм невероятно доволен - гори 9-10 градско, върви като изтребител, не я настройвам (поне досега не съм де, освен първоначалното), непретенциозна е, не ми бърка в електрониката на колата...виж, гаснеше в началото като я изключа от скорост с около 100км/ч , но с леко запушване на въздуха се оправи и това. Моя съвет е да не товарите колата с излишна електроника а да си монтирате най-обикновена АГУ. ...нали знаете - Типо-то е истината
Коментар
-
Колега мисля че водиш темата ми към безкрайния спор за или против АГУ Ще те помоля да спреш иначе ще започне ..........Stefan Hadjov написа:Да,да знаеме че в Типото е истината.Като са ти запушили входа на въздуха газаджиите с някой парцал за да не ти гасне колата като върнеш газта си мислиш,че имаш кола нормално работеща и с нормална мощност.Язък за Типото-развалил си го.Знаеме как обогатяват сместа газаджиите.Янко да не се засяга.Присъстващите във форума се изключват.Предполагам,че той не е от тия газаджии от които съм се възмущавал толова много.pep4ooo06 написа:лелее, какви сложни уредби сте си сложили, направо незнам дали ви излиза на сметка. Аз на Типо-веца съм му праснал най-обикновена и съм невероятно доволен - гори 9-10 градско, върви като изтребител, не я настройвам (поне досега не съм де, освен първоначалното), непретенциозна е, не ми бърка в електрониката на колата...виж, гаснеше в началото като я изключа от скорост с около 100км/ч , но с леко запушване на въздуха се оправи и това. Моя съвет е да не товарите колата с излишна електроника а да си монтирате най-обикновена АГУ. ...нали знаете - Типо-то е истината
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар