ocultist написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 75 1.2 MPI 1994 - Не пали
Collapse
X
-
Виза? Питах гугъл, защото на абс-а пише само ABS....wwalker написа:Пробва ли да го вържеш с Виза? И защо ти е да гледаш в гугъл с какъв ABS си, като можеш просто да погледнеш какъв имаш?ocultist написа:Вчера закачих и абс-а към multiecuscan и ми изкара "unknown module" и на друг ред "ISO 6B 02 2A 10 7C unsupported". Според чичко гугъл, не съм първият с този проблем и пак според него, имам Bosch 2si, а не както обявяват в multiecuscan, Bosch 5.3. Та въпроса ми е с какво да се вържа към този модул, да видя защо не му гасне лампата...
Коментар
-
stambata1982
как така ще махаш обратното гориво,нали системата е под налягане,тва е се едно да изкараш един маркуч от спирачките и да го сложиш в пластмасово шише
Коментар
-
Лесно, когато щуцерът на кошницата е счупен, вариантът е, или да плюе навсякъде бензин, или поне да отива на място, от където мога да го върна обратно в резервоара.... А със шишенцето колата рабеше 2 дни, вярно само на празен ход, но работеше. Но и тогава от рестото не връщаше нищо.....stambata1982 написа:как така ще махаш обратното гориво,нали системата е под налягане,тва е се едно да изкараш един маркуч от спирачките и да го сложиш в пластмасово шише
Коментар
-
Такааааа, аз малко забравих за темата, за което се извинявам. Колата не палеше, защото някой майстор е решил, че масата на еку-то не трябва да седи на блока (отзад, точно под стартера, където си седеше болт 10ка с шайба и само чакаше някой да закачи нещо на него), а на шпилката, която държи шалтера на стартера към самия стартер. След като преместих масата и колата започна да пали. Взех бензинова помпа от колегата Kluchar, защото някой майстор беше сложил помпа от Опел ц16нз, а тя прави 1.5 бара, а не 3. И сега колата работи перфектно. Благодаря на всички за помощта!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар