Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 75 1.2 MPI 1994 - Не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колега Danchojn, погледни линка, който е дал колегата Kluchar, най-горе на страницата. Над буксата на екуто (131) има 3 кабела, които отиват на маса (130) е тези 3 кабела са на обща обувка и са на гърба на мотора (от към стартера), даже са закачени на стартера. Според мен не трябва да са там и след малко отивам към гаража да и намеря по-добро място, а дължината на кабелите не позволява да стигнат до акумулатора. На опела ми, масата на екуто е на горивната рейка, 2 кабела от екуто и отделен 3 ти кабел от датчиците на 12в линия.

    Коментар


      #32
      Нямаш проблем там, ако масата е хваната на някой от яките болтове крепящи стартера. Я кажи, къде на тази схема ти се появява + вместо -?
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        Добър ден, извинявам се за късният отговор, но трябва и да се работи. Масата 130 беше хваната на шпилка, която излиза от стартера, с която се стяга шалтера към стартера. Махнах масата от там и я преместих на един болт буквално 5см под стартера, изчистих я със шкурка, малко контактен спрей, на дебело с грес...... И чудо, колата почна да хълца, даже стартера се появи отново (защото преди това мистериозно изчезна). След 10-15мин опити за палене, колата пали вдига 2000 оборота и гасне. След още няколко прехълцвания, вдига 1000 оборота и гасне, после 500 оборота и гасне.... След още 10-15 такива опита и колата запали, леко прекъсва, но работи. Сега, ако не от рас, пали от 2рия път и работи, въпреки прекъсването държи стабилно 1000 оборота, когато е студена и 900 като загрее. Обаче.....1. Прегрява, датчика на радиатора е заминал, но дори с перката на късо, да върти непрекъснато, пак прегрява.2. Няма грам парно, което ме навежда на мисълта, че има въздух в системата и сега се боря с изкарването му.3. При много леко подаване на газ, колата се замисля и почва да вдига оборотите, но при по-рязко или по-голямо подаване на газ директно гасне.Блягодаря ви колеги, че с ваша помощ спасих един Фиат от вторични суровини и благодаря предварително за помощта за напред!!!

        Коментар


          #34
          Колата ти се дави, възможна причина за това би могъл да е и термодачика. Това с прегряването не е добре, провери системата дали връзките са ок.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #35
            Термодатчика отчита коректно, поне на ниските температури, на загрял двигател не съм го тествал, но ме съмнява да е от него, защото колата сваля оборотите и започва да прекъсва по-малко като загрее.

            Коментар


              #36
              Огледай и автоматичния смукач, той се управлява от температурата на антифриза и командва клапата на дросела.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #37
                Това с масата е наистина гадно. Никога не бих поставил кабел маса на винтчето на шалтера. Предполагах, че говориш за яките болтове на стартера.................Правилно си я преместил, такива маси заводски не съм виждал
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #38
                  S_BANKOV написа:
                  Огледай и автоматичния смукач, той се управлява от температурата на антифриза и командва клапата на дросела.
                  Смукач? Ти ме застреля, празния ход не се ли управлява от моторче, в предната част на дросела? Отдясно с 4 кабела?

                  Коментар


                    #39
                    Празния ход да, но количеството на впръсканото гориво на студен двигател се управлява от автоматичен смукач.А симптомите който казваш са на давещ се двигател.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #40
                      Колега, подгрев на дросела имам, ама смукач не виждам да има. На оста на клапата имам само,жилото от едната страна и тпс от другата, свалях филтърната кутия и дросела си седи затворен и на студен и на топъл двигател на празен ход. Изкарах въздуха от системата,и,колата вече не,прегрява, че даже и парно има. Интересното е, че сега колата пали и гасне, трябва след като я запаля да натисна газта, буквално един милиметър, колата вдига между 2000-3500 оборота и ако не изгасне задържа празен ход. А като натискам газта (много леко, иначе гасне) вдига едвам едвам оборотите и не работи равномерно, а все едно стреляш с калашник, но не гърми, нито в генерацията, нито в колектора.... Утре ще я закача отново на iaw scan и ще гледам какви смеси прави. За малко да забравя, над 2000 оборота, колата не прекъсва и топла и студена, под 2000 си прекъсва..... Честичко. Благодаря предварително на отзовалите се!

                      Коментар


                        #41
                        да не си духнал гарнитура

                        Коментар


                          #42
                          Не пуши бяло от ауспуха... Ще я видя днес, ако губи вода....

                          Коментар


                            #43
                            извинете колеги ,къде е този автомати4ен смукач,че и на мен ми изчезна преди 2 месеца пунто 1.2 1993 75

                            Коментар


                              #44
                              окултист промии си радиатора на запален двигател и си прегледаи бушоните ,,,освен под кормилото в жабката има още 6 бушона

                              Коментар


                                #45
                                Прегледани са бушоните, в този ред на мисли, липсващото реле за какво е? Според старият собственик, като го слагал и почвал бързо, бързо да пада акумулатора. Според аутодата е за Ел. люк.Иначе по въпроса с двигателя, вода не губи. Сега имам съмнения в бензиновата помпа или регулатора на налягането, защото, обратното гориво е счупено на кошницата и съм го сложил в едно шише, за да не става всичко в бензин и за 2 седмици е успяло да върне няма и 20мл. От друга страна на двигателя му е изключително трудно вече да държи каквито и да било обороти и като го закачих към диагностиката виждам, че след като запали. Вдига 1500 оборота, време на инжекторите 2мс и аванс на запалването 8 градуса. Когато двигателя почне да глъхне и да се опитва да загасне, екуто почва да вдига времената на инжекторите и аванса, като ги редува. Точно преди тотално да загасне колата, екуто стига до стойности на инжекторите 8-10мс и аванс 18-20 градуса, което силно накланя везните към бедни смеси. А това ме кара да мисля, че или помпата е пътник или регулатора прави много странни неща. Сега въпрос, на този автомобил как се измерва налягането на рейката, защото няма винтил? В датата пише да се разкачи входящото гориво и да се закачи манометъра между рейката и маркуча на входящото гориво, ама така ще меря преди регулатора..... и малко ми е странно и мътно как точно ще го измеря дали работи..... П.П. Вчера закачих и абс-а към multiecuscan и ми изкара "unknown module" и на друг ред "ISO 6B 02 2A 10 7C unsupported". Според чичко гугъл, не съм първият с този проблем и пак според него, имам Bosch 2si, а не както обявяват в multiecuscan, Bosch 5.3. Та въпроса ми е с какво да се вържа към този модул, да видя защо не му гасне лампата... Благодаря предварително на отзовалите се!
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X