Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Punto 75 1.2 MPI 1994 - Не пали
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Благодаря на колегата Kluchar, за оказаната помощ в събота и най-вече за предоставеното еку и реле за проба. Оказа се, че не е от тях. Също така тествах датчика на коляновият вал с колонка и със светодиод, дава признаци да работи. Днес тествах с нов мап сензор и вакуум маркуч за него и колата отново не пали. Направо вече се изчерпвам от идеи и почвам сериозно да се замислям дали да не обадя на екометал инжинеринг или надин... Идеи?П.с. Махнах инсталацията на премахнатата аларма, да не би да е прекъсвала още нещо, но уви само + към релето на еку-то прекъсваше, а аз го бях шунтирал по-рано. Задънена улица.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Масата на двигателя проверявал ли си я в какво състояние е? Тази на купето сащо? На бутане/дърпане пали ли?АБ проверявана ли е? Пробвай да я бутнеш два три метра напред и тогава пробвай да завърти стартера.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Акумулатора е от моята кола, с която се движа без проблеми. Бутона на помпата? Ако за него става въпрос, до помпата има ток, след нея има гориво, след филтъра има гориво, на рейката има гориво. Проблемът е, че при подаване на контакт еку-то отваря релето, което захранва помпата, бобините, инжекторите и подгрева на ламбдата. А като отвори релето, няма искра и няма гориво. С IAW Scan 2, на тестовете и гориво има и искра. Но нито на дърпане, нито на стартер пали.П.С. Не фабричен имобилайзер, Сблъсквал съм се с 10тина коли, където алармата се е прецаквала и хората за по-евтино са си сложили тайно ключе, някъде.....
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Това не знам как се случва. Много ме учудва защото масата на ЕКУ по принцип се връзва директно към акумулатора/шасито/. Няма как там да иде нещо положително спрямо плюсовата клема на акумулатора. Минусовия потенциал на ЕКУ обикновено е подсигурен двойно. Отива проводник от акумулатора до него директно, като в повечето пъти са няколко дори. Това се налага от различните управляващи вериги. Например веригите на сензорите по двигателя и тази на инжекторите, е редно да не са с обща маса, защото има голяма вероятност от обтичане и смущения на сензорите. Допълнително при добре направените инсталации, корпуса на ЕКУ е свързан с отделен кабел към шаси. Това кабелче може да е в снопа, може да е външно но го има в повечето случаи. Затова не мога да си представя там +12V. Или пък нещо не разбирам от обяснението ти.ocultist написа:Според мен не е редно да имам + на масата на екуто, било то и само на стартер. Поне засега това е единственото нещо, което не е както трябва от всичко измерено до момента. В събота най-рано ще го мъча (че стартера изгоря).Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
 
Коментар