Бензиновата помпа работи.Бензин до маркучите отпред си отива нормално.Но не влиза в моното и сътветно колата не работи на бензин.Къде да търся проблема ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с моното. Tipo 1.6 i.e
Collapse
X
-
Проблем с моното. Tipo 1.6 i.e
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!Етикети: –
-
Re: Проблем с моното. Tipo 1.6 i.e
Това изведнъж ли го направи или просто караш на газ и сега реши да обърнеш на бензин?Princo написа:Бензиновата помпа работи.Бензин до маркучите отпред си отива нормално.Но не влиза в моното и сътветно колата не работи на бензин.Къде да търся проблема ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Преди 4-5 месеца смених бензиновата помпа и колата си работеше на бензин.После карах на газ един месец и реших да обърна на бензин ама ядец ... Откачих маркуча дето влиза в моното да вида да няма проблем с помпата ама бензин по маркуча си върви,но не влиза в моното.Сега ми дойде и друго на ум.Възможно ли е помпата да не прави хубаво налягане и затова да не влиза бензин в моното ?Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
За мембраната на регулатора на налягането съм съгласен...Тя работи на принципа да отваря при налягане над необходимото...Оттам бензина се връща обратно в резервоара...На мойто Типо го мерих това налягане и се оказа, че е 1.1 бара с работещ двигател. При неработещ двигател се качваше до 2.3 бара, само че мерено директно на маркуча от резервоара...При мен проблема се оказа една много фина мрежичка около дюзата...Тя си е на дюзата де...Ама се беше зацапала яко, защото аз си мислех, че е метал. След изчистване на ултразвук вече се виждаше, че това там е мрежичка и колата заработи по съвсем друг начин...Преди това прекъсваше много яко, че даже жена ми разля една бутилка с Пепси в колата от придърпването, докато аз се опитвах да се приберем вкъщи...ivel написа:или е заминала дюзата или мембраната на регулатора на наляганетоFIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Проблема да не работи на бензин беше ключа на газта.Но сега има друг проблем.Колата на газ си работи нормално,но на бензин пали много,ама много трудно ако въобще запали.Като стане магията да запали на бензин,на празен ход работи нормално,почна ли да я карам до 1500-2000 оборота върви горе долу,по-нагоре почва да се дави и гасне.Възможно ли е помпата да е сдала багажа ? Подозирам също и горивния филтър,че не е сменян от както съм купил колата ...
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Почти съм сигурен, че проблема ти е в мръсна дюза и по-скоро тая същата мрежичка, за която писах...Просто спира да пуска големи количества гориво...Мойта се държеше много подобно на твоя случай...Тресе, прекъсва, не иска да набере обороти, включително и на място не искаше да вдигне оборотите повече от 2000 да кажем...Вече не помня точно, защото беше преди 2 години...Ама там някъде бяха - 1500-2000 оборота...А като опитвах да я карам на първа, втора и трета с тези обороти придърпваше много здраво, че се бях уплашил да не скъса някой тампон на двигателя...И само след едно почистване с ултразвук заработи като швейцарски часовник...Нищо друго не съм правил...Princo написа:Проблема да не работи на бензин беше ключа на газта.Но сега има друг проблем.Колата на газ си работи нормално,но на бензин пали много,ама много трудно ако въобще запали.Като стане магията да запали на бензин,на празен ход работи нормално,почна ли да я карам до 1500-2000 оборота върви горе долу,по-нагоре почва да се дави и гасне.Възможно ли е помпата да е сдала багажа ? Подозирам също и горивния филтър,че не е сменян от както съм купил колата ...
FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
При мен е повече от прекъсване.Направо се дави,все едно свървшва бензина ... Като купих колата (Август миналата година) тя дори нямаше бензинова помпа и кошница.Беше махната.Купих работеща от морга и колата тръгна,ама пак работеше много зле.А филтъра не знам от кога не е сменян.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Ми хайде почни отнякъде...Сложи нов филтър и виж какво ще стане...Като не се оправи, карай напред, докато стигнеш до дюзата...Princo написа:При мен е повече от прекъсване.Направо се дави,все едно свървшва бензина ... Като купих колата (Август миналата година) тя дори нямаше бензинова помпа и кошница.Беше махната.Купих работеща от морга и колата тръгна,ама пак работеше много зле.А филтъра не знам от кога не е сменян.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар