Optimst5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
ДА - АГУ ти 'адаптира' ЕКУ към недобрата си настройка и от това работата на бензин е лоша, следователно трудно пали на бензин.Optimst5 написа: Преглед на мнениетоКато обобщение мога да кажа - без газ в системата и без да трия адаптации, след дълъг престой пали от 4 път. Ако изтрия адаптациите обаче, пали от първия. Тоест, съм за настройка на газта нали?
Коментар
-
Е най-накрая стигнахме до истината. И понеже АГУ то дето е ГИ е бюджетен клас никога няма да се получи траен ефект с настройка. И затова някога много отдавна съм написал, ресет малко каране на бензин да се поадаптира,настройка на газ и каране докато се скапе,след това само ресет на бенз.ЕКУ,което ще върне момента в който е настроена газта и така до следващия път.Струва 20-25 лв за ЕЛМ че софт от нета за телефона и най-важното,бензиновото ЕКУ няма брой ресетвания и не е сапун да се износи. А иначе ходене по майстори,мерене на налягания, сменяне на скъпи чести и труд с нулев резултат.PM_u_bo написа: Преглед на мнението
ДА - АГУ ти 'адаптира' ЕКУ към недобрата си настройка и от това работата на бензин е лоша, следователно трудно пали на бензин.Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 16:40.
Коментар
-
с изхарчена газ и изтрити адаптации също не пали добре, с изключение на един път. За мен има нещо сбъркано в компютрите на тези коли да запомнят някакви газови адаптации, които после не могат да се изтрият ? На газ единственият проблем е че при движение да кажем с 80 ако дам рязко газ колата забива и доста се замисля преди да ускори. Но и това не е всеки пътПоследна редакция от Optimst5; 27.09.2022, 15:13.
Коментар
-
Покарай я само на бензин седмица за да имаш статистика,едно палене сутрин не е показателно. Вярно че разликата в цената на горивата води до насълзени очи,но и безразборното сменяне на части не е опция. И махни доработките по храненето с бензин.Optimst5 написа: Преглед на мнениетос изхарчена газ и изтрити адаптации също не пали добре, с изключение на един път. За мен има нещо сбъркано в компютрите на тези коли да запомнят някакви газови адаптации, които после не могат да се изтрият ?
- 1 like
Коментар
-
Това е само тест ,дали се движи дросела,прави се на контакт и седиш с ухо до двигателя и слушаш. Така ли го правиш?Optimst5 написа: Преглед на мнението
Коментар
-
Десетки хиляди автомобили в течение на десетки години опровергават тази мъдра мисъл, която претендира да е 'истината'.kiriluz1 написа: Преглед на мнението
Е най-накрая стигнахме до истината. И понеже АГУ то дето е ГИ е бюджетен клас никога няма да се получи траен ефект с настройка....
Ако наистина не е всеки път - имаш някакъв друг проблем, защото колата при еднакви условия се държи различно всеки път. Търси проблем в газовата.Optimst5 написа: Преглед на мнението..На газ единственият проблем е че при движение да кажем с 80 ако дам рязко газ колата забива и доста се замисля преди да ускори. Но и това не е всеки път
Коментар
-
Питай какъв е ГИ и къде е слаган ,после обобщавай бройката хиляди и трябва да си велик гении за да стигнеш до извода на 12 страница че при t jet 150 и ГИ май има леко неразбирателство, а пък как разбра че е при еднакви условия ума не ми го побира? За газта де ,дето забива. То за теб явно натиснат педал до долу и скорост 80 км.винаги е" еднакви условия" ,ама то климатик включен/изключен,нагоре /надолу,празна кола/ пълна кола ,с отворен/ затворен прозорец/ци няма значение,пък това дали е на загрял/полу/студен двигател да не говорим, а за вятър нещо да кажеш насреща/попътен, а за бутилката с газ да попита празна ли е пълна ли е ? И още и още... Ама не , "търси проблем с газта" , дълбокомислено, ми не бе касетофона е виновен и по точно трябва да е усилен на 20 иначе няма да върви. Смях "майсторе" .PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Ако наистина не е всеки път - имаш някакъв друг проблем, защото колата при еднакви условия се държи различно всеки път. Търси проблем в газовата.
Последна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 00:31.
Коментар
-
тук е момента ако някой знае, да сподели как се адаптира дросела, защото не намирам информация ?
ами всъщност това което се опитвах да направя през алфаобд явно е обучението
https://www.youtube.com/watch?v=5uEfhQOWhYIПоследна редакция от Optimst5; 28.09.2022, 10:52.
Коментар
-
Компютъра ти е bosh motronic ME 7.9.10. В Алфаобд има два такива,коити нямат обучение, и един който има bosh motronic ME 7.3. Пробвай да се вържеш с него .Optimst5 написа: Преглед на мнениетотук е момента ако някой знае, да сподели как се адаптира дросела, защото не намирам информация ?
ами всъщност това което се опитвах да направя през алфаобд явно е обучението
https://www.youtube.com/watch?v=5uEfhQOWhYI
За тези които ще гракнат веднага уточнявам аз съм с EDC 16 CF4 ,но се вързвам и като EDC 16 CF5. Първите два компютъра които излизат един под друг. След вързване нямам никаква разлики в опциите и менютата . Иначе намирам това,ама е за нов дросела:
you can EASILY test it with MES.
just plot a graph with the accelerator pedal and the throttle potentiometer....should take 10 minutes for a 100% sure test.
You should easily see any problem on the graph, as it massively varying compared to the accelerator pedal.
After replacing, turn the key to accessories, don't start
After about 30 seconds it will start to move and do some position learning, leave it for about 60-90 seconds (wait about 30-40 seconds after it stops moving, then turn the key to OFF...leave it about 1 minuteПоследна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 12:09.
- 1 like
Коментар
-
Имам спомен че само към сегашния компютър се свързваше колата, но не пречи да опитам и с другия. А дросела искам да го почистя заради този спад в оборотите
https://streamable.com/b62lct
това и е най добрия старт от много време насам, но много играеше двигателя, пукаше в ауспуха и мирише силно на бензин
Коментар
-
Интересното е че в МЕС има два компютъра за турбо джет ,bosh ME 7.9.10 CF5 който няма обучение на дроселовата клапа и Magneti marelli IAW 8 GMF CF5 който има и е мултиайр.Почвам да си мисля че обучението ти е както е написано там с даването на контакт...... Аз бих откачил дроселовата клапа на изключен двигател,след това бих дал контакт и бих опитал да запаля,ясно е че няма да стане и ще запише грешка,бих изчистил грешката и след това бих изключил от контакт,бих закачил дроселовата клапа и бих направил процедурата описана в предишния пост. Но,ако искаш изчакай и други мнения. И все си мисля че там проблем нямаш. Но това си е мое мнение.Последна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 12:43.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар