Да спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Не мисля че ще имаш записани грешки. Закачи го и виж. По живите данни можеш да се ориентираш къде е проблема.Mihail4o написа: Преглед на мнениетоДа спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.
- 1 like
Коментар
-
Комбиниран датчик за налягане и температура на входящия въздух,така наречен МАП. Намира се някъде по всмукателния колектор и при 60 градуса на водата и ако не си на високи обороти температурата която показва е нормална. Нали се сещаш че въздуха след като мине през филтъра и дебитомера минава през турбото което е позагряло(двигателя ти е почти в работна температура) след това минава през кулера,ама ти си на място и на тихи обороти. Каква температура очакваш? Пробвай на непален двигател сутринта да сравниш двете температури ,които сравняваш сега и ще видиш дали има отклонение в датчика. Аз съм сигурен че разликата ще е в рамките на градус.Optimst5 написа: Преглед на мнението
55 страница:
https://www.scribd.com/document/3407...TjetEngine-pdfПоследна редакция от kiriluz1; 17.09.2022, 15:22.
Коментар
-
Пробвай утре сутрин без да палиш.Optimst5 написа: Преглед на мнениетоаз реших че мери само външна температура. Но щом се отнася за температурата в колектора, значи е нормално
Коментар
-
2 градуса разлика, така че там всичко е наред. Ще ходя при човек да премери налягането на бензина и да види помпата но колата трябва да нощува там. Възможно ли е проблема да е в помпата(очаквам това да ми каже) след като в движение на бензин нямам проблеми? Предполагам че в нея също има клапан, които държи горивото. Ще проверим и регулатора на рейката защото за мен е по вероятен проблем.
И другото което се сетих е, в случай че клапана в помпата е виновен, може ли да се байпасне като след регулатора се сложи един възвратен клапан да държи горивото
Коментар
-
С възвратен не става ,ти в помпата би трябвало да нямаш регулатор или клапан,твоя е на рейката. С двупроводна система си и с маркуч за обратен бензин. Ако е еднопроводна,тогава регулатора е в помпата ,а на рейката няма регулатор и нямаш маркуч за обратен бензин. Под картинката която си качил в другата тема, отдолу са посочени наляганията 3 бара на контакт,3,5 бара на запален двигател. Помпите са с доста голям дебит( 90-110 л /ч и нагоре),така че вариант върнал се бензин и да не запали е смешен. Като дадеш на контакт заслушай се колко време работи ако не запалиш . Не повече от 10-20 секунди време напълно достатъчно за да направи 3 бара,като при 2,5 бара посмъртно не пали. Но, премерете я може от там да изскочи заек.Optimst5 написа: Преглед на мнението2 градуса разлика, така че там всичко е наред. Ще ходя при човек да премери налягането на бензина и да види помпата но колата трябва да нощува там. Възможно ли е проблема да е в помпата(очаквам това да ми каже) след като в движение на бензин нямам проблеми? Предполагам че в нея също има клапан, които държи горивото. Ще проверим и регулатора на рейката защото за мен е по вероятен проблем.
И другото което се сетих е, в случай че клапана в помпата е виновен, може ли да се байпасне като след регулатора се сложи един възвратен клапан да държи горивото
Последна редакция от kiriluz1; 19.09.2022, 12:24.
Коментар
-
Ако помпата не качва достатъчно първия път(да приемем) тогава два три пъти като дадеш на контакт ще качи и ще запалиш от раз. За справка при груби изчисления при 90 л/ч за 20 секунди прави половин литър бензин. Ако е регулатора няма логика да е само при първо палене,той или е здрав или не,а не само първия път. Виж регулатора мисля че се управлява с вакуум и там може да имаш някакви пропуски някоя хлабава скоба, но пак имам силни съмнения,но измерете и сподели.Optimst5 написа: Преглед на мнениетотогава е по лесно, понеже регулатора със сигурност се сваля и може да се смени. Само се надявам тогава всичко с помпата да е наред. И човека съвестно да прегледа всички вариантиПоследна редакция от kiriluz1; 19.09.2022, 12:33.
- 1 like
Коментар
-
Благодаря, ще проверим
Другото което може да предизвиква проблема са бобините, но няма ли и там проблема да го има винаги а не само при студен старт?
https://youtu.be/Ufs26w5eDdg?t=518
това ми е кабела към бобината на 4 цилиндър ако има връзка с проблема
Последна редакция от Optimst5; 19.09.2022, 13:52.
Коментар
-
Проблем със свещи или бобини почти винаги се усеща повече на студен двигател. Този кабел не мисля че е проблемен,това е ниското напрежение на бобината и то се вижда от ЕКУ то т.е. при проблем ще светне чека и ще запише грешка,не така седи въпроса с високото напрежение,там ЕКУ не знае какво се случва.Optimst5 написа: Преглед на мнениетоБлагодаря, ще проверим
Другото което може да предизвиква проблема са бобините, но няма ли и там проблема да го има винаги а не само при студен старт?
https://youtu.be/Ufs26w5eDdg?t=518
това ми е кабела към бобината на 4 цилиндър ако има връзка с проблема
Коментар
-
Казах го общо ,не че имаш проблем там(с високото напрежение). А само на бензин ако я караш след ресетване на ЕКУ пробва ли? Седмица например,за да видиш когато е на основното си гориво има ли проблем.Optimst5 написа: Преглед на мнениетозначи високо напрежение... Ами ще отида и при ел техник да я провери. Защото бобините и свещите са сменяни наскоро
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар