Направих ЛОГ и исках да го пратя на Л.С но не става поради няколко причини затова ще го кача тук. Който иска да го види и да каже дали може да се установи проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
Потвърждавам и аз. На 2.4 двигател не може да се върже.За разлика от предишната версия, тази (1.2.0.0) вече се връзва с ЕКУ-то. След като се върже обаче най-отдолу с червени букви пише нещо от рода - Invalid ISO code for selected engine.Пак се разчитат грешките от ЕКУ-то и началната му информация, ама като избереш да видиш някой параметър и интерфейса разкача и стигаме отново до предишния вариант, който бях описал.chaveto написа:Определено не става дори и с последната версия която ми прати @yani на Л.С. Даже нещо стана след опита с нея и ЕКУ-то не искаше да се върже с нищо и се наложи да махна клемата на акумулатора за 1 час и чак тогава отново почна да се връзва с други програми. Явно нещо не е наред.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здравейте колеги,пуснах нова версия. Добавих някой бензинови двигатели - IAW 4AF/4EF/59F/5AF/49F. За IAW49F (Bravo/Brava/Marea 1.6 16V 100) имам доста неясна информация. Ако има някой колега с този двигател и желание за проби да ми се обади на ЛС.Направих промени по интерфейса - всички функции са достъпни само с използване на клавиатурата.Също така подобрих малко кода за комуникация. Сега работи по-стабилно.Добавих и проверка за проблем с комуникацията вследствие на неправилно конфигуриран сериен порт или бавен компютър. Долу вляво се появява съобщение за проблем.Прати ми ISO кода който ти дава за твоят двигател да проверя защо пише че е невалиден. Може да го нямам в базата или да отговаря на друго ECU.BO написа:Потвърждавам и аз. На 2.4 двигател не може да се върже. За разлика от предишната версия, тази (1.2.0.0) вече се връзва с ЕКУ-то. След като се върже обаче най-отдолу с червени букви пише нещо от рода - Invalid ISO code for selected engine. Пак се разчитат грешките от ЕКУ-то и началната му информация, ама като избереш да видиш някой параметър и интерфейса разкача и стигаме отново до предишния вариант, който бях описал.Няма начин да е блокирало ECU-то. Изключване от контакт и изчакване 5 секунди е напълно достатъчно във всички случаи на проблем с комуникацията от страна на ECU-то (То затова Виза-та всеки път иска да изключиш от контакт и после да включиш...). При теб най-вероятно е станало нещо със серийният порт... и след 1 час като си рестартирал компютъра ... всичко е било ок.Както и да е. Установих че при бавни компютри има проблем с комуникацията когато се гледа страницата с параметри или се чертае графика... Може при теб това да е проблема. Всъщност в новата версия се появява съобщение долу вляво при такъв проблем.Определено не става дори и с последната версия която ми прати @yani на Л.С. Даже нещо стана след опита с нея и ЕКУ-то не искаше да се върже с нищо и се наложи да махна клемата на акумулатора за 1 час и чак тогава отново почна да се връзва с други програми. Явно нещо не е наред.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
Колеги,имам следния проблем.На чист КОМ се връзвам към ЕКУ-то и няма никакви грижи,но с Usb to Serial Cable(PL2303 Driver) не иска да се върже въобще с ЕКУ-то.Ето какъв ми е "хардуера"(на снимката).По принцип като се включа на чист КОМ при осъществена комуникация зеленият диод мига(К-линия).А като го пусна през Usb to Serial Cable този диод започва да свети още с мушкането на кабела постоянно и не може да се осъществи комуникация с ЕКУ-то.Къде да търся проблема?
Коментар
-
Здравейте колеги,@janyboy, emzo правилно ти е отговорил... за PL2303 трябва да се добавят тези данни в registry-то за да поддържа 10400. След добавянето работи без проблем. Имам един кабел със PL2303 и работи без проблем.@chaveto,Поддръжката на 2.4JTD си работи. При теб проблема може би е в хардуера тъй като програмата не работи стабилно на бавни компютри. Във версия 1.3 направих малко подобрения по протокола така че примерно на един стар лаптоп (P3/1000) който имам тук за проби работи без прекъсване.Тези дни ще има нова версия със поддръжка на Selespeed и ABS Lucas EBC 430.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
Мерси.Ще го пробвам като имам време.emzo написа:@janyboy - пробвай с този рег файл, добавя 10400 бода в регистрите.На тази скорост комуникира ЕКУто.Само за Пролифик !
Освен да добавя този файл към регистрите друго трябва ли да направя?Нещо в настройките на порта,освен да намаля буферите до край?Че не съм много на ти с тези неща.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар