Може ли да се правят логове с ФЕС ? И как става ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
Vulkan написа:Колеги, здравейте. Фиатката е Брава 1.6, 96 г., 103 конски силиИмам кабел OBD2 USB като този: http://www.ebay.com/itm/VAG-COM-KKL-...56fa2fслед което взех 16PIN OBD2 to 3PIN като този:http://www.ebay.com/itm/16PIN-OBD2-3...талирах fiat ecu scan свалена свободната версия от сайта. Проблема е, че не мойе да се свърже с ECU-то на колата и ми изписва, че е възможен проблем при кабела или серийния порт. Кабела е на COM1 също както и на програмата.Има ли някой представа как да я подкарам?!С windows 7 съм
Коментар
-
Много благодаря !!! Толкова много се "рових " ,а то ще ми изкара очите !!!eh4ev07 написа:Ето ТАКА
Имам още едно питане ! Защо неможе ФЕС (или аз немога
)да се свързва с аербеците на Ланчия Капа ! Конкретно 2.4 ТДС. свети ми лампата а немога да се свържа с централата на аербеците да изчистя грешката ! Аербеците са си на мястото ,не си гърмяли ! Пробвах и на още 2 коли като моята на които им свети лампата но пак не се свързва ! Пише че има проблем с порта или кабела е прекъснат ! Огледах около централата за течове на антифриз от радиаторчето но няма всичко е сухо ! Аз ли бъркам някъде или проблема е сериен
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
А каква е вероятността IAW 1AF най-после да започне да се поддържа от FES ?eh4ev07 написа:С ЕСК на двигателя няма да успееш защото не се поддържа. (ако питаш това)
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Минимални (може би никакви) защото ти трябва К и Л линия а тоя адаптер под ХП поддържа само К линия(така са ми казвали програмисти - не твърдя че е вярно)Synthy написа:А каква е вероятността IAW 1AF най-после да започне да се поддържа от FES ?eh4ev07 написа:С ЕСК на двигателя няма да успееш защото не се поддържа. (ако питаш това)
Коментар
-
На коя букса на колата вързваш преходника? На по старите коли (с 3 пиновата букса) аербега е на друга букса която обикновенно се намира в непосредствена близост до централата и е в жълта шлауфка.maxuel82 написа:Много благодаря !!! Толкова много се "рових " ,а то ще ми изкара очите !!!eh4ev07 написа:Ето ТАКА
Имам още едно питане ! Защо неможе ФЕС (или аз немога
)да се свързва с аербеците на Ланчия Капа ! Конкретно 2.4 ТДС. свети ми лампата а немога да се свържа с централата на аербеците да изчистя грешката ! Аербеците са си на мястото ,не си гърмяли ! Пробвах и на още 2 коли като моята на които им свети лампата но пак не се свързва ! Пише че има проблем с порта или кабела е прекъснат ! Огледах около централата за течове на антифриз от радиаторчето но няма всичко е сухо ! Аз ли бъркам някъде или проблема е сериен 
Коментар
-
Защото КL линията образно казано е по едната предава данни примерно К а по другата приема L или обратно. Тогава с този адаптор за VAG групата ще стане.Когато адаптора е същия а ECU-то е само с една двупроводна линия К която служи за приемане и предаване на данни няма как да се свърже ECU-PC понеже PC праща сигнал по К и очаква отговор по L а като няма L ?. И няма връзка Това е много общо казано но принципа е такъв
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар