Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Работеше. Точно и за това не го смятах за промлем, но взех да се съмнявам. Ще се ходи все пак на сервиз.

    Коментар


      #77
      Колеги я сега да ви питам и аз за моя климатик,щото взе да ми писва в тая жега да не работи!!!Значи миналата година края на лятото го пълних с фреон щото беше свършил или изтекъл незнам... Сега отпреди месец като карам на дълъг път работи,но градско неможе.Значи като спра на место или на някое кръстовище и оборотите ми паднат под 1000-1200 и компресора изключва и съответно почва да духа хладко,а не студено.....като тръгна или вдигна оборотите на место си включва пак Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 На какво се дължи това?Да не би пак да ми е намалял фреона и да трябва да сменям уплътнения на компресора, или друга е причината(някой датчик или нещо от проблемните части по нагоре за които са писали колегите)
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #78
        Не твърдя че съм прав НО, преди две седмици си до зареждах климатика и майстора го тестваше на 1500-2000 об./мин. за да е сигурен че духа студено а не само хладно.И наистина при около 1800-2000 об./мин. на четвърта степен направо става фризер
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #79
          Колеги,да ви попитам колко грама фреон побира климатика на Фиат брава?

          Коментар


            #80
            650Paunoff - нормално е това! При 800 ооборота компресора не може да произведе толкова хлад за единица време, колкото при 1500 да речем. Във всички книги пише - климатик се тества за нормална работа на 1500 оборота минимум, и от 18 до 25 градуса околна температура.

            Коментар


              #81
              Да то е ясно,ама при мен направо спира компресора а преди на беше така.... духаше по-хладно(не студено както на 2000 об.) ама не спираше направо както сега. Убеден съм че има проблем ама ще видим дали е намаляло количеството на фреона или е нещо друго
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #82
                Само информативно - как разбираш че компресора спира?

                Коментар


                  #83
                  PaUnOff написа:
                  Да то е ясно,ама при мен направо спира компресора а преди на беше така.... духаше по-хладно(не студено както на 2000 об.) ама не спираше направо както сега. Убеден съм че има проблем ама ще видим дали е намаляло количеството на фреона или е нещо друго
                  Евентуални проблеми:1.Замърсен радиатор на климатика.2.Не работеща перка на радиатора при включен климатик вдига прекалено високо налягане и изключва.3.Малко количество фреон и ниско ниво на високото налягане.
                  Обичам си работата.

                  Коментар


                    #84
                    Ами разбирам че спира защото колата спира да се дърпа(да се "тормози") както когато е включен,чувам цъкането,а и разбирам когато се включи отново че се е изключвал в крайна сметка. А също така когато е на място и е на 800-850 об. изобщо неможе и да включи само цъка,цъка без да успее да включи,едва когато подам газ се развърта.Иначе перката на радиатора работи на 1-ва и на 2-ра степен и си включва на 2-ра щом включа климатика
                    Valentin_V написа:
                    1.Замърсен радиатор на климатика.
                    Това какво ще рече и къде се намира?
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #85
                      Радиаторът на климатика е залепен буквално пред водния. Като погледнеш колата отпред , си мислиш че виждаш водния, а всъщност вижждаш този на климатика. Огледай внимателно и ще видиш че са 2 отделни. Измий го хубаво, но не с водоструйка, защото може да се изкривят ламелите. Присъединявам се към точка 3. на колегата Valentin_V

                      Коментар


                        #86
                        Днес имах един уникален случай с БМВ климатика вдига 25 бара високо и ниско 3бара и не студи. Зареждан бил във сервиз на WV на машина. Източих го и грамажа на източеното беше колкото трябва. Заредих го с нов фреон и високото заспа на 15бара ниско на 2. Незнам фреона ли за объркали тия въздух ли имаше та така работеше зле.
                        Обичам си работата.

                        Коментар


                          #87
                          Valentin_V написа:
                          Днес имах един уникален случай с БМВ климатика вдига 25 бара високо и ниско 3бара и не студи. Зареждан бил във сервиз на WV на машина. Източих го и грамажа на източеното беше колкото трябва. Заредих го с нов фреон и високото заспа на 15бара ниско на 2. Незнам фреона ли за объркали тия въздух ли имаше та така работеше зле.
                          Обикновенно, високото налягане се дължи точно на въздух в системата. Понеже е по-трудно свиваем от фреона.
                          Настоящата - Ford Focus ST
                          Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                          Франкенщайн - R.I.P.
                          Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                          Коментар


                            #88
                            здравейте на всички имам фиат пунто 1.2 1999г но нещо климатика не ми работи .Системата ми е пълна климатика ми се включва но не работи някой да знае несто за релетата каде са и евентуално каде е проблема

                            Коментар


                              #89
                              Здравейте,Ще изтупам темата от прахта. Имам подобен проблем с климатика и досега никой не успя да го реши.Колата е Брава 1.9 JTD 105. Компресора е magneti marelli sc08.При зареждане на системата климатика работи перфектно. Около 20-30 мин на празен ход или за няколко минути на по-високи обороти. Духа студено. Съединителя включва, след малк изключва.Температурата на въздуховодите е около 5 градуса. Първата степен на вентилаторите включва.На последното пъленене ми казаха, че ниското налягане е много ниско при повишаване на оборотите. Стигало до 0.5 bar. По книга мисля, че трябва да е между 2-3 бар.Дехидрататора бил топъл.Обаче в движение нещата са други. Карам около 5 км духа все по - студено и изведнъж изключва. След това поне половин час не може да включи.Преди достигане на това положение втората степен на вентилаторите е включила. Според мен това означава още по-голямо налягане на фреона. Кондензатора (радиатора на климатика) не е кой знае колко топъл.Някой имал ли е подобен проблем ?Дехидрататора не е сменян.
                              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                              Коментар

                              Working...
                              X