kimirai написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатика.
Collapse
X
-
Моята е 1,8 от подписа. Значи искаш да кажеш че това реле, което при мен липсва командва компресора, ако е така пусни някакви параметри на това реле да знам какво да търся. А датчика за налягането се намира точно под кутията за въздушния филтър, там където минава тръбичката към кондензатора, майстора дето ми пълни климата каза, че може да е от него и във вторник ще му я оставям да я човърка, ако не измисля решение до тогава.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Как се прави самодиагностика, тая далавера не съм я чувал?ogi28b написа:...следователно копчето работи.kimirai написа:Копчето още не съм го замервал дали работи но при включване ми тръгва и вентилатора.
Не изчетох темата внимателно, но виж коя обувка е управляващия + за бобината, и виж дали на нея идва ток като натиснеш копчето. За да не се включи компресора, има няколко причини, една от които е ниско налягане на фреона. Друга причина може да бъде проблем във four stage pressure switch, което си нямам идея как да го преведа най-правилно. Друга причина е грешка в датчика за температура на изпарителя - ако ти отчита много ниска, компресора не тръгва, за да се избегне задръстване. Най-напред пусни самодиагностика, за да се увериш че всички елементи са изправни, и връщат коректни сигнали. Това се сещам за момента. ред.: "задръстване" = "замръзване"--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Пълниха ми го в един гараж на пишмана, а иначе сервиза на майстора е над кафе елена. Ще търся такова реле, а при теб проблема реши ли се.kimirai написа:Релето е нормално затворено 30а.Демек като го вкл. дава верига и компресора тръгва.Къде ходи на майстор.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Здравейте колеги.Незнам дали точно тук е мястото за моят въпрос,но още не се ориентирам добре във форума.Питането ми е къде мога да намеря уплътнения,гарнитури или О-пръстени, незнам как се наричат,за компресора на климатика,че ми казаха че от него изпуска фреон и били за смяна.Горе долу някаква ориентировъчна цена и къде продават ?Става въпрос за Браво 1.6 16v.И може ли колата да се движи,ако е свален комресора?Браво 1.6 16v
Коментар
-
на 1,6 компресора е на отделен ремък и няма абсолютно никакъв проблем да си караш без ремък на компресора.van_dal написа:Ако е свален компресора колата не може да върви, защото няма какво да държи ремъка на генератора и хидр.помпа. За другото по-добре питай, някой майстор по климатиците.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
от тази снимка кое ти трябва? щото ляво-дясно - всичко е относително както казва Айнщайнvan_dal написа:Моля някой колега, който кутията пред акумолатора му е като моята с 3 релета да снима това най-вдясно, защото аз го нямам и не мога да го намеря без да му знам параметрите.
Коментар
Реклама
Collapse


не става.
Коментар