Преди една седмица ми светна индикатора на таблото за акумулатора, проблема беше алтернатора... след като го оправиха не съм имал никакви проблеми до днес...
На светофара на СУ ( в час пик) 1во чистачките започнаха да работят по бавно след това сд-то изгасна а малко след това докато се чудя какво става оборотите паднаха до 500 ( колата не изгасна за мой късмет ) ... веднага спрях музиката, фаровете .... всичко което има някаква ел. консумация и оборотите си се върнаха до 900...30мин по-късно спрях в студентски град ... и не можах да запаля отново ...
( плафона в купето едвам светеше) ... един приятел ми даде ток, колата запали и се прибрах ... Предполагам какво неможе да е .... не е алтернатор (преди една седмица го ремонтираха), не е и акумулатор ( на скоро го замерваха и ми казаха че си е добре) не е и стартер ( колата си запали без проблем) Идея си нямам какво може да е ....
Някакви предположения и съвети ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво - губи ток
Collapse
X
-
Re: Фиат Браво - губи ток
Духове в колатаRigel написа:Преди една седмица ми светна индикатора на таблото за акумулатора, проблема беше алтернатора... след като го оправиха не съм имал никакви проблеми до днес...
На светофара на СУ ( в час пик) 1во чистачките започнаха да работят по бавно след това сд-то изгасна а малко след това докато се чудя какво става оборотите паднаха до 500 ( колата не изгасна за мой късмет ) ... веднага спрях музиката, фаровете .... всичко което има някаква ел. консумация и оборотите си се върнаха до 900...30мин по-късно спрях в студентски град ... и не можах да запаля отново ...
( плафона в купето едвам светеше) ... един приятел ми даде ток, колата запали и се прибрах ... Предполагам какво неможе да е .... не е алтернатор (преди една седмица го ремонтираха), не е и акумулатор ( на скоро го замерваха и ми казаха че си е добре) не е и стартер ( колата си запали без проблем) Идея си нямам какво може да е ....
Някакви предположения и съвети ... 
Не може да не е някое от тези неща, които си изброил. Избирай си едно и го нарочи. Аз гадая, че е или алтернатор (нищо, че са го правили), или акумулатора - по вероятно в твоя случай.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Фиат Браво - губи ток
100 % Не е акумулатора. На една година е! Аз залагам на калпави майстори на алтернатораBO написа:Духове в колатаRigel написа:Преди една седмица ми светна индикатора на таблото за акумулатора, проблема беше алтернатора... след като го оправиха не съм имал никакви проблеми до днес...
На светофара на СУ ( в час пик) 1во чистачките започнаха да работят по бавно след това сд-то изгасна а малко след това докато се чудя какво става оборотите паднаха до 500 ( колата не изгасна за мой късмет ) ... веднага спрях музиката, фаровете .... всичко което има някаква ел. консумация и оборотите си се върнаха до 900...30мин по-късно спрях в студентски град ... и не можах да запаля отново ...
( плафона в купето едвам светеше) ... един приятел ми даде ток, колата запали и се прибрах ... Предполагам какво неможе да е .... не е алтернатор (преди една седмица го ремонтираха), не е и акумулатор ( на скоро го замерваха и ми казаха че си е добре) не е и стартер ( колата си запали без проблем) Идея си нямам какво може да е ....
Някакви предположения и съвети ... 
Не може да не е някое от тези неща, които си изброил. Избирай си едно и го нарочи. Аз гадая, че е или алтернатор (нищо, че са го правили), или акумулатора - по вероятно в твоя случай.
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Аз пък си мисля че може да е от реле-регулатора, след като не му свети лампата на таблото.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Днес почти цял ден си чудих какво може да е, а сложните проблеми обикновенно имат елементарни решения.... :D Единственото логично заключение е че акумулатора по-бързо се разрежда от колкото се зарежда при 900 оборота и включени всички ел. консуматори в колата ....Утре ще я оставя на празен ход (ще симулирам задръстване
) , ще пусна всички светлини по колата, вентилацията на макс, нагревателя на задното стъкло, музиката... и каквото още се сетя и ще я оставя за около час така да видя какво ще стане ....
Приемам залози до 7ам на 21.11.2007
П.П. Дано да е това....
Коментар
-
Като премериш, какво напрежението на акумулатора няма да има нужда да чакаш цял час :DRigel написа:Днес почти цял ден си чудих какво може да е, а сложните проблеми обикновенно имат елементарни решения.... :D Единственото логично заключение е че акумулатора по-бързо се разрежда от колкото се зарежда при 900 оборота и включени всички ел. консуматори в колата ....Утре ще я оставя на празен ход (ще симулирам задръстване
) , ще пусна всички светлини по колата, вентилацията на макс, нагревателя на задното стъкло, музиката... и каквото още се сетя и ще я оставя за около час така да видя какво ще стане ....
Приемам залози до 7ам на 21.11.2007
П.П. Дано да е това....Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93
Коментар
-
u_bo
ТОЧНО ТАКА !!ако е по-малко от 12.8--13V явно там е проблемаsyscop написа:Като премериш, какво напрежението на акумулатора няма да има нужда да чакаш цял час :D
Коментар
-
Да, много време трябва за едно замерване напреженето на акумулатора при работещ мотор! Колегите загубиха много по-вече време да се опитат да помогнат.Дано разбереш какво е било.......Rigel написа:За сега работи Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Нямам никакво време да замеря напрежението на акумулатора ...Като разбера какво е било ще пиша...Благодаря на всички
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Ако ти можеш да го направиш за 5мин. на мен ще ми отнеме повече време, просто защото се уча в движение, нямам мултицет и до сега не ми се е налагало да ползвам...Grancharov написа:Да, много време трябва за едно замерване напреженето на акумулатора при работещ мотор!
Yellow_Flash_Colorz_PDT_34Затова им благодаряGrancharov написа:Колегите загубиха много по-вече време да се опитат да помогнат.
Минах над 300км. от тогава и не съм имал никакви проблеми...Май колегата Rokambol е най-прав
Rokambol написа:.... частично късо .....
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар