Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво - губи ток

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво - губи ток

    Преди една седмица ми светна индикатора на таблото за акумулатора, проблема беше алтернатора... след като го оправиха не съм имал никакви проблеми до днес... На светофара на СУ ( в час пик) 1во чистачките започнаха да работят по бавно след това сд-то изгасна а малко след това докато се чудя какво става оборотите паднаха до 500 ( колата не изгасна за мой късмет ) ... веднага спрях музиката, фаровете .... всичко което има някаква ел. консумация и оборотите си се върнаха до 900...30мин по-късно спрях в студентски град ... и не можах да запаля отново ... ( плафона в купето едвам светеше) ... един приятел ми даде ток, колата запали и се прибрах ... Предполагам какво неможе да е .... не е алтернатор (преди една седмица го ремонтираха), не е и акумулатор ( на скоро го замерваха и ми казаха че си е добре) не е и стартер ( колата си запали без проблем) Идея си нямам какво може да е .... Някакви предположения и съвети ...

    #2
    Залагам 100% че е алтернатора.Завсеки случай провери и ремъка.Колкото и да ти се струва невероятно , факт е че не зарежда.
    www.webasto.snimka.bg www.duratorq.snimka.bg

    Коментар


      #3
      Re: Фиат Браво - губи ток

      Rigel написа:
      Преди една седмица ми светна индикатора на таблото за акумулатора, проблема беше алтернатора... след като го оправиха не съм имал никакви проблеми до днес... На светофара на СУ ( в час пик) 1во чистачките започнаха да работят по бавно след това сд-то изгасна а малко след това докато се чудя какво става оборотите паднаха до 500 ( колата не изгасна за мой късмет ) ... веднага спрях музиката, фаровете .... всичко което има някаква ел. консумация и оборотите си се върнаха до 900...30мин по-късно спрях в студентски град ... и не можах да запаля отново ... ( плафона в купето едвам светеше) ... един приятел ми даде ток, колата запали и се прибрах ... Предполагам какво неможе да е .... не е алтернатор (преди една седмица го ремонтираха), не е и акумулатор ( на скоро го замерваха и ми казаха че си е добре) не е и стартер ( колата си запали без проблем) Идея си нямам какво може да е .... Някакви предположения и съвети ...
      Духове в колата Не може да не е някое от тези неща, които си изброил. Избирай си едно и го нарочи. Аз гадая, че е или алтернатор (нищо, че са го правили), или акумулатора - по вероятно в твоя случай.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Възможно е много лош + или -, силно корозирали клеми, частично късо и т.н.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Re: Фиат Браво - губи ток

          BO написа:
          Rigel написа:
          Преди една седмица ми светна индикатора на таблото за акумулатора, проблема беше алтернатора... след като го оправиха не съм имал никакви проблеми до днес... На светофара на СУ ( в час пик) 1во чистачките започнаха да работят по бавно след това сд-то изгасна а малко след това докато се чудя какво става оборотите паднаха до 500 ( колата не изгасна за мой късмет ) ... веднага спрях музиката, фаровете .... всичко което има някаква ел. консумация и оборотите си се върнаха до 900...30мин по-късно спрях в студентски град ... и не можах да запаля отново ... ( плафона в купето едвам светеше) ... един приятел ми даде ток, колата запали и се прибрах ... Предполагам какво неможе да е .... не е алтернатор (преди една седмица го ремонтираха), не е и акумулатор ( на скоро го замерваха и ми казаха че си е добре) не е и стартер ( колата си запали без проблем) Идея си нямам какво може да е .... Някакви предположения и съвети ...
          Духове в колата Не може да не е някое от тези неща, които си изброил. Избирай си едно и го нарочи. Аз гадая, че е или алтернатор (нищо, че са го правили), или акумулатора - по вероятно в твоя случай.
          100 % Не е акумулатора. На една година е! Аз залагам на калпави майстори на алтернатора
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #6
            или от някъде да му дърпа ток....ама най-лесно да си види ремъка дали не е хлабав
            Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
            Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
            Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

            Коментар


              #7
              Аз пък си мисля че може да е от реле-регулатора, след като не му свети лампата на таблото.
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
              Porsche 944 S2
              http://www.valmcrae.snimka.bg/
              http://vbox7.com/user:val_mcrae
              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

              Коментар


                #8
                Днес почти цял ден си чудих какво може да е, а сложните проблеми обикновенно имат елементарни решения.... :D Единственото логично заключение е че акумулатора по-бързо се разрежда от колкото се зарежда при 900 оборота и включени всички ел. консуматори в колата ....Утре ще я оставя на празен ход (ще симулирам задръстване ) , ще пусна всички светлини по колата, вентилацията на макс, нагревателя на задното стъкло, музиката... и каквото още се сетя и ще я оставя за около час така да видя какво ще стане .... Приемам залози до 7ам на 21.11.2007 П.П. Дано да е това....

                Коментар


                  #9
                  Rigel написа:
                  Днес почти цял ден си чудих какво може да е, а сложните проблеми обикновенно имат елементарни решения.... :D Единственото логично заключение е че акумулатора по-бързо се разрежда от колкото се зарежда при 900 оборота и включени всички ел. консуматори в колата ....Утре ще я оставя на празен ход (ще симулирам задръстване ) , ще пусна всички светлини по колата, вентилацията на макс, нагревателя на задното стъкло, музиката... и каквото още се сетя и ще я оставя за около час така да видя какво ще стане .... Приемам залози до 7ам на 21.11.2007 П.П. Дано да е това....
                  Като премериш, какво напрежението на акумулатора няма да има нужда да чакаш цял час :D
                  Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

                  Коментар


                    #10
                    syscop написа:
                    Като премериш, какво напрежението на акумулатора няма да има нужда да чакаш цял час :D
                    ТОЧНО ТАКА !!ако е по-малко от 12.8--13V явно там е проблема

                    Коментар


                      #11
                      Казвай какво стана с алтернатора
                      BMW E90 320D
                      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                      Коментар


                        #12
                        За сега работи Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Нямам никакво време да замеря напрежението на акумулатора ...Като разбера какво е било ще пиша...Благодаря на всички

                        Коментар


                          #13
                          Определено няма да е акумулатор. В движение няма да прави такива мизерии. По скоро алтернатор. А какво му правиха на твоя?
                          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                          Powered by Total & Fobos LPG

                          Коментар


                            #14
                            Rigel написа:
                            За сега работи Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Нямам никакво време да замеря напрежението на акумулатора ...Като разбера какво е било ще пиша...Благодаря на всички
                            Да, много време трябва за едно замерване напреженето на акумулатора при работещ мотор! Колегите загубиха много по-вече време да се опитат да помогнат.Дано разбереш какво е било.......
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #15
                              Grancharov написа:
                              Да, много време трябва за едно замерване напреженето на акумулатора при работещ мотор!
                              Ако ти можеш да го направиш за 5мин. на мен ще ми отнеме повече време, просто защото се уча в движение, нямам мултицет и до сега не ми се е налагало да ползвам... Yellow_Flash_Colorz_PDT_34
                              Grancharov написа:
                              Колегите загубиха много по-вече време да се опитат да помогнат.
                              Затова им благодаря Минах над 300км. от тогава и не съм имал никакви проблеми...Май колегата Rokambol е най-прав
                              Rokambol написа:
                              .... частично късо .....

                              Коментар

                              Working...
                              X