колега сега като се замисля... ако жълтия е 12В постоянно, защо си губеше станциите при изключване на контакта
сега е свързано така: червено с жълто и жълто с червено не си губи станциите предполагам, че схемата на M5kov е правилната
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със свързване на СД-няма радио
Collapse
X
-
Не гарантирам за 100% адекватност на схемата ми, но по спомен така се връзваха и аз така бих ги вързал.Червен - постоянен +Жълт - плюс при контакт.Нямаш ли мултицет да ги замериш?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Да не бъркам и аз нещо, но мисля че не ... Мисля че ти губи станциите( и като цяло настройките на всичко), защото червеня излизащ от CD-то ти е за станциите и именно когато са били свързани червен с червен и жълт с жълт, всеки път като изключиш от контакт се губи постоянния 12в към червения, сега си вързан на обратно и ще ти ги пази, защото към червения подаваш постоянен плюс(от жълтия). А когато премахнеш идващия от таблото червен и дадеш постоянен плюс (от жълтия от таблото) на червения и жълтия към ЦД-то ще ти работи постоянно дори когато не си на контакт и ще ти пази станциите. Много червени и много жълти кабели, но няма как да обясня по-точно.zlatarov написа:колега сега като се замисля... ако жълтия е 12В постоянно, защо си губеше станциите при изключване на контакта
сега е свързано така: червено с жълто и жълто с червено не си губи станциите предполагам, че схемата на M5kov е правилната 
Коментар
-
Вчера оправих нещата
След замерване с мултицета -червен от табло - постоянен 12Вжълт от табло - 12В след контактВързал съм го сега червен и жълт на сд - към червен от табло. Всичко е ОК! Схемата на M5kov е правилната
Поздрави
Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар