2000 20v turbo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo HGT 147 hp
Collapse
X
-
Не знам кой ти го е казал това за вариатора, но те е заблудил здраво. За какво иначе е там тази джаджа и защо без нея мотора е доста по малко коне ?!?Поразрови се малко из нета и почети за функциите му и ще си отговориш сам на тези въпроси и както и на въпроса защо понякога колата не се изрязва като хората. Това са случаите когато той не е среботил. цената му е между 300 и 400 лв. и знай такава част не се копува втора ръка и не се оправя с рем. комплект !!!smokie написа:Вариатора е прецакан да. В ниските работи малко като дизел, ма ми бяха казали, че тва не влияело на вървежа. Скоро предстои смяна на ангренаж и тогава ще се прави. За сега ще му бодна едни иридиеви свещи, че много ме надъхаха кварталните рацери за такива :D да видиме ква разлика ще има.Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
Даже с рем. комплекта ако изкара 15 000 км е пълно щастие
Колега "BUMAR" прав си за цената на вариатора , но нека все пак се поразрови и поразпита малко защото съм чувал че е еднакъв с моя вариатор. А като го поръчаш като за Пунто ХГТ е по евтин Wink
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
Попрочетох преди като разбрах, че е преебан за какво служи. Тука има бая теми по въпроса, ама заради тва нещо се играе като за смяна на ангренаж и за тва не съм го оправял. А колко пари е за Пунтото или незнаеш?bjlagypa написа:Даже с рем. комплекта ако изкара 15 000 км е пълно щастие
Колега "BUMAR" прав си за цената на вариатора , но нека все пак се поразрови и поразпита малко защото съм чувал че е еднакъв с моя вариатор. А като го поръчаш като за Пунто ХГТ е по евтин WinkBravo HGT
Коментар
-
За Пунто ХГТ го дават в един каталог да е еднакъв с Алфа156/1.6тс/ и струва 370лв.За Браво ХГТ няма снимка и не мога да ги сравня,но цената е около 500лв.За смяната се сваля задния разпределителен вал и затова го таксуват като смяна на ангренажен ремък.Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!
Коментар
-
BUMAR написа:то на 5-ка всичко му е по различно........и по скъпо де.
То за туй е и по-кеф да караш 5-так.Вариатора е важен за вървежа! Коригира фазите на газоразпределението, подобрявайки пълненето на маторя баш кат му трябвя пълнене
И с ремонтния комплект става добре стига да не ти го ремонтира некадърник
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Еми след 16000км ще видиме кво ще се прави :D . А вчера навръщане от работа се засекох с моя приятел с А4-ката 2.0 TDI 170 коня и познайте. От движение на 2ра от 4000 rpm за Бравото се сдърпахме и не можа да ме изпревари даже изостана малко2000 20v turbo написа:BUMAR написа:то на 5-ка всичко му е по различно........и по скъпо де.
То за туй е и по-кеф да караш 5-так.Вариатора е важен за вървежа! Коригира фазите на газоразпределението, подобрявайки пълненето на маторя баш кат му трябвя пълнене
И с ремонтния комплект става добре стига да не ти го ремонтира некадърник 
. Не знам дали я е настъпил напълно ама ми се стори, че да. Да допълня обаче, че тъкмо си бях сипал V-POWER-че, а оня ден с 320ката бях на светеща лампа с остатъци от OMV гняс :D . Незнам при вас ма при мене има огромна разлика с V-power колата.
Bravo HGT
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар