Точно чисто стоков Г4 ГТИ не е нищо особено
Карал съм няколко такива и впечатленията ми са че е приятен мотор за нормално ежедневно каране, но за съжаление няма нищо общо с представите ми за турбо мотор
В този ред на мисли не ме очудва че при нови ав-ли дори и ХГТ-то е по-бързо, виж за версията със 180 к.с. от 2001 там вече не знам, би трябвало да е една идея напред от 155 версията и с по-добра максимална скорост
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo HGT vs Golf 3 GTI 16V
Collapse
X
-
Викаш да качвам 2 клипа?1ния е когато бравото беше сток,раравно вървях със сток 1.8т,всичко си беше до старт.А другия е 1.8т с чип браво с мапTrojaneca написа:Ами, аз от карането на такъв голф, останах с друго впечатление. Да, не е много бърз, но е една идея по-пъргав от 5така на Браво. А и ги има резултати от дръпки - никъде не съм чувал, за браво, което да вземе 1.8Т

Got nos?
Коментар
-
Еми не знам- от 3 различни Г4 ГТИ (2 триврати и 1 петврат) не се впечатлих никак. Хареса ми как върви един 2001 180 к.с. но беше с чип и странно, но след 140 км/ч спираше много осезаемо да върви-но на този само се возих.Иначе по усет не е по-бърз от 2.0 16 Типо, виж за Браво 155 вие по-може да кажете!П.С. Колега, дай клипчета
Коментар
-
Така. Ако колите са в идеално състояние и шофьорите им са на едно ниво - 1.8Т-то винаги е отпред. Същото важи и за 154 коня. Ванка, ти никога не си бил сток, знаеш ли онова криво задно гърне, колко спъва ХГТ-то....разбрах го, чак като го махнахbeboka11 написа:колеги темата е за 3ка абф а не 1.8т ,от двата голфа абф е по бърз
3.0CRD
Коментар
-
искаш да кажеш че фабричното гърне на бравото го спъва ли.ако е така и аз да го махам тогава.Trojaneca написа:Така. Ако колите са в идеално състояние и шофьорите им са на едно ниво - 1.8Т-то винаги е отпред. Същото важи и за 154 коня. Ванка, ти никога не си бил сток, знаеш ли онова криво задно гърне, колко спъва ХГТ-то....разбрах го, чак като го махнахbeboka11 написа:колеги темата е за 3ка абф а не 1.8т ,от двата голфа абф е по бърз
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Добро утро,тва ми беше една от първите задачи да изкормя всичко стоково отдолу.Даже утре ми идва 63 мм вход гърнеTrojaneca написа:Така. Ако колите са в идеално състояние и шофьорите им са на едно ниво - 1.8Т-то винаги е отпред. Същото важи и за 154 коня. Ванка, ти никога не си бил сток, знаеш ли онова криво задно гърне, колко спъва ХГТ-то....разбрах го, чак като го махнахbeboka11 написа:колеги темата е за 3ка абф а не 1.8т ,от двата голфа абф е по бърз

Got nos?
Коментар
-
Ти пък какво си започнал да даваш съвети във Форума , след като една колежка в друг форум попита за за коментар по повод намерението и да си купи Фиат Мареа. Ти какво написа оплю Фиат , а тук се правиш на голяма работа. Ето ги твоите писания: Карам Bravo HGT- Харчи много, поддръжката му е уникално-скъпа(за такъв клас кола), вози неприятно-твърдо и същевременно - нестабилно(важи за която и да е Мареа). Да не говорим, че не предлага никакви кой-знае какви екстри, климатика(климатроника при Мареа-та) е зле, не само че не охлажда като хората, ами качва зверски разхода, перката на радиатора работи почти нонстоп и колата не може да достигне номинална работна температура, клапата за вътрешна циркулация на въздуха, често е развалена и не може да се отвори/затвори...сещаш се до какви неща води това...вътрешното изпълнение е зле, пластмасово и се разтраква, особено при по-продължително каране в София. Мястото на задните седалки е ограничено, напук на 5те врати на седана. Носачите се трошат на 10-20к километра, освен ако не си вземеш скъпи(200 и нагоре лв за парче). Нещо друго да те интересува? Уникален сиTrojaneca написа:Ми разбира се, че го спъва. А с тия усукани тръби, кондензът няма как да излиза и се насъбира в най-долната част на гърнетоsuperfiata написа:искаш да кажеш че фабричното гърне на бравото го спъва ли.ако е така и аз да го махам тогава.

Коментар
-
Даже е модератор в Италауто.Иначе защо Бравото да няма шанс, след като му дават съответно 8.5 и 8.0 (за различните версии), а на Голфа 8.6 секунди за ускорение от 0 до 100. Работата си е на кантар доста и всичко зависи от задкормилните устройства!RockStar написа:Ти пък какво си започнал да даваш съвети във Форума , след като една колежка в друг форум попита за за коментар по повод намерението и да си купи Фиат Мареа. Ти какво написа оплю Фиат , а тук се правиш на голяма работа. Ето ги твоите писания: Карам Bravo HGT- Харчи много, поддръжката му е уникално-скъпа(за такъв клас кола), вози неприятно-твърдо и същевременно - нестабилно(важи за която и да е Мареа). Да не говорим, че не предлага никакви кой-знае какви екстри, климатика(климатроника при Мареа-та) е зле, не само че не охлажда като хората, ами качва зверски разхода, перката на радиатора работи почти нонстоп и колата не може да достигне номинална работна температура, клапата за вътрешна циркулация на въздуха, често е развалена и не може да се отвори/затвори...сещаш се до какви неща води това...вътрешното изпълнение е зле, пластмасово и се разтраква, особено при по-продължително каране в София. Мястото на задните седалки е ограничено, напук на 5те врати на седана. Носачите се трошат на 10-20к километра, освен ако не си вземеш скъпи(200 и нагоре лв за парче). Нещо друго да те интересува? Уникален сиTrojaneca написа:Ми разбира се, че го спъва. А с тия усукани тръби, кондензът няма как да излиза и се насъбира в най-долната част на гърнетоsuperfiata написа:искаш да кажеш че фабричното гърне на бравото го спъва ли.ако е така и аз да го махам тогава.

Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар