Безнадежден е толкова колкото и булдока на комшията!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT BRAVO 2.0 20V срещу FIAT COUPE 2.0 16V
Collapse
X
-
deadairplane
-
BULLDOG написа:Kuku написа:Напротив, има такъв разход и то в не далечната 2004г., както има и трима свидетели пътуващи в колатаНо виж, максимум 13л. и 240км/ч - няма, а няма и да има
А ти дали обърна внимание на всичко, което написах?!
Коментар
-
Kuku написа:BULLDOG написа:Kuku написа:Напротив, има такъв разход и то в не далечната 2004г., както има и трима свидетели пътуващи в колатаНо виж, максимум 13л. и 240км/ч - няма, а няма и да има
А ти дали обърна внимание на всичко, което написах?!
Bravo 2.0 20V
Tipo 2.0 16V SediciValvole
Коментар
-
blagun написа:BULLDOG написа:Kuku написа:Напротив, има такъв разход и то в не далечната 2004г., както има и трима свидетели пътуващи в колатаНо виж, максимум 13л. и 240км/ч - няма, а няма и да има
А ти дали обърна внимание на всичко, което написах?!
Bravo 2.0 20V
Tipo 2.0 16V SediciValvole
Коментар
-
tomazo написа:Kuku написа:Като караш заедно с друг и той не иска да кара по-бързоне ми се вярва да си гасил и пускал по инерция
ама трябва да ти призная ,че тая кола става "хубава " след като вложиш 15000-ия лев у нея Mr. Green Mr. Green
Я, виж ти, колко те бива по математика
Колега, Булдог (няма да е лошо да се представиш и с истинското си име, по някое време
), когато караш мераклийската една кола, тя си иска нейното, а на тази кола "нейното" е скъпо, когато си мераклия, би трябвало да го знаеш - един комплект обикновени гуми струва към 800лв., а аз съм сменил два комплекта, след което съединител, налкадки, спирачни дискове, масла, филтри, ремъци, свещи, ауспуси, тъмни стъкла, музика... все неща които са ми били нужни, за да се чувствам добре в колата и за да получавам от нея това, което искам, а именно кефа от карането
Мисля и сам можеш да сметнеш за над 40’000км пробег, колко ми струва поддръжката на тази кола, НЕ защото е била скапана или строшена, а защото съм я карал, както трябва и съм взимал максимума от нея, за което е трябвало и да давам максимума
Коментар
-
Имам понятие как се сервизира този автомобил и какви са разходите му. Аз съм го купил, защото исках да карам точно такава кола. До момента инвестициите са надхвърлили 3 500 лв. със сигурност! Само около 2000 е музиката вътре! 600 Газова, ремък, ролки, теч от 5-та скорост на скоростната кутия, масло на скоростна кутия и двигател, свещи, диагностика на инжекциона - 930 лв. Хайде смятайте сега.Това е от септември досега. Колата е купена за 5000 лв. Дотук ми е 8500. Добре, че е купих с чисто нови гуми поне. Но като ми омръзне ще я продавам. Вдига 240 на бензин 230 на газ. За норматив.И реве доста яко, заради спортния филтър и ауспуха предполагам.Bravo 2.0 20V
Tipo 2.0 16V SediciValvole
Коментар
-
r3p71l3 написа:Фиат Браво 20V - 8 сек. Фиат Купе 20V - 8,4 .Правете си изводи и двете са с 2,0 литров мотор :DА разликата в ширината е с 8 мм. в полза на купето , което си е почти нищожнаИ така извода се вижда!
А и много хора го видяха на Италфеста!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
r3p71l3 написа:На първа страница съм качил снимка на направен "извод" - фиат брава 20V и фиат купе но 16VИ така извода се вижда!
А и много хора го видяха на Италфеста!
BMW E39 2.5I
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
val_mcrae написа:На първа страница съм качил снимка на направен "извод" - фиат брава 20V и фиат купе но 16VИ така извода се вижда!
А и много хора го видяха на Италфеста!
Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
всъщност, според статистиката има разлики във времената понеже както виждате купето е по-тежкоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар