chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложихте ли зимните гуми?
Collapse
X
-
Всичко не е вярно. TÜV се минава веднъж на две години. Ако имам излизане днес ще снимам няколко автомобила с избила ръжда, които са получили нов TÜV преди няколко месеца.П.П.: Когато нещо не знаете за законите и порядките в някоя друга страна, то е по-добре да попитате, отколкото да ръсите митове и легенди, които не са верни и по този начин (умишлено) да заблуждавате.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
-
Вече си е време за смяна на гумите. Но когато започна темата (06.11.2013) мисля, че беше рано.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Досега за 10 години активно каране всяка зима, всеки ден, не съм разбрал, че карам на косъм от смъртта. И все с евтини гуми. Повечето евтини са брандове на големите така или иначе. И събирам мнения от реални хора, не от платени реклами.Аз пък не мога да разбера хора, които мислят с телевизорите си.Не разбирам и тези, които си мислят, че като сложат супер гумите и могат да карат с 200 по леда и са гаранция за безсмъртност.Зимата винаги карам изключително внимателно, с голяма дистанция.Пък и нека всички го докарат като мен да купуват чисто нови зимни гуми произведени преди месец пък тогава ще го мислим.tambuhtaneca написа:А и не разбирам хората, дето си слагат евтини гуми. Масово се слагат 15ки за зимата, цената на ТОП марките е около 100-110 лева, за 20 кинта за гума си рискуват живота някои. Не разбират ли, че точно гумата ги държи на пътя и тя е може би най-важния фактор да останат живи.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Ти като караш с 40 и с китайските гуми, някои карат с 80 с Continental-ките и се чудят що тия отпред карат с 40 и правят предпоставки за задръствания и катастрофи И ако мислиш, че ADAC теста е платена реклама, нямам думи простоstyle34 написа:Досега за 10 години активно каране всяка зима, всеки ден, не съм разбрал, че карам на косъм от смъртта. И все с евтини гуми. Повечето евтини са брандове на големите така или иначе. И събирам мнения от реални хора, не от платени реклами.Аз пък не мога да разбера хора, които мислят с телевизорите си.Не разбирам и тези, които си мислят, че като сложат супер гумите и могат да карат с 200 по леда и са гаранция за безсмъртност.Зимата винаги карам изключително внимателно, с голяма дистанция.Пък и нека всички го докарат като мен да купуват чисто нови зимни гуми произведени преди месец пък тогава ще го мислим.tambuhtaneca написа:А и не разбирам хората, дето си слагат евтини гуми. Масово се слагат 15ки за зимата, цената на ТОП марките е около 100-110 лева, за 20 кинта за гума си рискуват живота някои. Не разбират ли, че точно гумата ги държи на пътя и тя е може би най-важния фактор да останат живи.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
С една дума, колкото по-качествена гума, толкова повече точки живот и висока скорост. ПС: На лед, ако ще и с танкови вериги да съм карам с 40...Виждаш ли, че проблема не е само в гумите колега ? :Ptambuhtaneca написа:Ти като караш с 40 и с китайските гуми, някои карат с 80 с Continental-ките и се чудят що тия отпред карат с 40 и правят предпоставки за задръствания и катастрофиstyle34 написа:Досега за 10 години активно каране всяка зима, всеки ден, не съм разбрал, че карам на косъм от смъртта. И все с евтини гуми. Повечето евтини са брандове на големите така или иначе. И събирам мнения от реални хора, не от платени реклами.Аз пък не мога да разбера хора, които мислят с телевизорите си.Не разбирам и тези, които си мислят, че като сложат супер гумите и могат да карат с 200 по леда и са гаранция за безсмъртност.Зимата винаги карам изключително внимателно, с голяма дистанция.Пък и нека всички го докарат като мен да купуват чисто нови зимни гуми произведени преди месец пък тогава ще го мислим.tambuhtaneca написа:А и не разбирам хората, дето си слагат евтини гуми. Масово се слагат 15ки за зимата, цената на ТОП марките е около 100-110 лева, за 20 кинта за гума си рискуват живота някои. Не разбират ли, че точно гумата ги държи на пътя и тя е може би най-важния фактор да останат живи.Нищо по-различно не е от препоръката на световно-известните стоматолози да използваме САМО паста за зъби Сензитив например. Ай на бас. :PИ ако мислиш, че ADAC теста е платена реклама, нямам думи простоA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
За лед, колега си има специални гуми със шипове, каквито са задължителни за гражданите от Швеция. Аз говоря при нормални зимни условия, на поддържан път не на някоя хижа в планината. Разбира се, че карам спрямо условията и ако има поледици и т.н. се съобразявам с това.ntodorov написа:С една дума, колкото по-качествена гума, толкова повече точки живот и висока скорост. ПС: На лед, ако ще и с танкови вериги да съм карам с 40...Виждаш ли, че проблема не е само в гумите колега ? :Ptambuhtaneca написа:Ти като караш с 40 и с китайските гуми, някои карат с 80 с Continental-ките и се чудят що тия отпред карат с 40 и правят предпоставки за задръствания и катастрофиstyle34 написа:Досега за 10 години активно каране всяка зима, всеки ден, не съм разбрал, че карам на косъм от смъртта. И все с евтини гуми. Повечето евтини са брандове на големите така или иначе. И събирам мнения от реални хора, не от платени реклами.Аз пък не мога да разбера хора, които мислят с телевизорите си.Не разбирам и тези, които си мислят, че като сложат супер гумите и могат да карат с 200 по леда и са гаранция за безсмъртност.Зимата винаги карам изключително внимателно, с голяма дистанция.Пък и нека всички го докарат като мен да купуват чисто нови зимни гуми произведени преди месец пък тогава ще го мислим.tambuhtaneca написа:А и не разбирам хората, дето си слагат евтини гуми. Масово се слагат 15ки за зимата, цената на ТОП марките е около 100-110 лева, за 20 кинта за гума си рискуват живота някои. Не разбират ли, че точно гумата ги държи на пътя и тя е може би най-важния фактор да останат живи.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Хайде на бас щото карам с Debica и мога да ти кажа, че това е една отвратителна гума на мокро и това не е само мое мнение. Карах и с Pirelli Snowcontrol 3 и мога да ти кажа, че разликата не е осезаема, а е направо убийствена и на мокро и на сухо и на каквото си искаш. А разликата в цената е 20 лева за гума. А и ти кога караш на лед и случвало ли ти се е изобщо да караш на лед?ntodorov написа:С една дума, колкото по-качествена гума, толкова повече точки живот и висока скорост. ПС: На лед, ако ще и с танкови вериги да съм карам с 40...Виждаш ли, че проблема не е само в гумите колега ? :Ptambuhtaneca написа:Ти като караш с 40 и с китайските гуми, някои карат с 80 с Continental-ките и се чудят що тия отпред карат с 40 и правят предпоставки за задръствания и катастрофиstyle34 написа:Досега за 10 години активно каране всяка зима, всеки ден, не съм разбрал, че карам на косъм от смъртта. И все с евтини гуми. Повечето евтини са брандове на големите така или иначе. И събирам мнения от реални хора, не от платени реклами.Аз пък не мога да разбера хора, които мислят с телевизорите си.Не разбирам и тези, които си мислят, че като сложат супер гумите и могат да карат с 200 по леда и са гаранция за безсмъртност.Зимата винаги карам изключително внимателно, с голяма дистанция.Пък и нека всички го докарат като мен да купуват чисто нови зимни гуми произведени преди месец пък тогава ще го мислим.tambuhtaneca написа:А и не разбирам хората, дето си слагат евтини гуми. Масово се слагат 15ки за зимата, цената на ТОП марките е около 100-110 лева, за 20 кинта за гума си рискуват живота някои. Не разбират ли, че точно гумата ги държи на пътя и тя е може би най-важния фактор да останат живи.Нищо по-различно не е от препоръката на световно-известните стоматолози да използваме САМО паста за зъби Сензитив например. Ай на бас. :PИ ако мислиш, че ADAC теста е платена реклама, нямам думи простоFIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Е тъй де, аз нямах предвид леда, като явно изразена материална форма. Визирах заледените пътища...В пъти по-коварно нещо - хем не го виждаме, хем го има. Предпазливостта независимо от грайферите и гумите ни в такова време - трябва да я голяма. Все си мисля, че високата скорост в такива случаи обезсмисля всите мерки, които сме взели по техническата и консумативна надеждност на автомАбилЯ.За лед, колега си има специални гуми със шипове, каквито са задължителни за гражданите от Швеция. Аз говоря при нормални зимни условия, на поддържан път не на някоя хижа в планината. Разбира се, че карам спрямо условията и ако има поледици и т.н. се съобразявам с това.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега, всеки си кара спрямо условията, колата и т.н., но като ти се наложи да караш по 500 км на ден, а не до работа и обратно, почваш да разбираш защо дадени гуми са по-добри от останалите и защо ако можеш да караш с 20 км/ч по-бързо си спестяваш време и защо като изпреварваш Мерцедес за 100 000 лв. ти се чудят как го правиш.А и ако е по темата, карам коУело или т.нар. велосипед, при това шосеен и разбрах каква е разликата, като от стоковите гуми се качих на Continental-ките. Трябва мисля да включим мнение и от тия дето карат мотоциклети и тогава ще е ясна представата.ntodorov написа:Е тъй де, аз нямах предвид леда, като явно изразена материална форма. Визирах заледените пътища...В пъти по-коварно нещо - хем не го виждаме, хем го има. Предпазливостта независимо от грайферите и гумите ни в такова време - трябва да я голяма. Все си мисля, че високата скорост в такива случаи обезсмисля всите мерки, които сме взели по техническата и консумативна надеждност на автомАбилЯ.За лед, колега си има специални гуми със шипове, каквито са задължителни за гражданите от Швеция. Аз говоря при нормални зимни условия, на поддържан път не на някоя хижа в планината. Разбира се, че карам спрямо условията и ако има поледици и т.н. се съобразявам с това.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Нямам основание да не ти вярвам и съм убеден, че е така, но какво общо има ADAC с твоя избор тук ?Хайде на бас щото карам с Debica и мога да ти кажа, че това е една отвратителна гума на мокро и това не е само мое мнение. Карах и с Pirelli Snowcontrol 3 и мога да ти кажа, че разликата не е осезаема, а е направо убийствена и на мокро и на сухо и на каквото си искаш.Отговорих в предния си поуст. Лично аз на лед в обстановка на градска среда и живи хора покрай мен не бих си помислил и за автомобил.разликата в цената е 20 лева за гума. А и ти кога караш на лед и случвало ли ти се е изобщо да караш на лед?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Първо се научи да четеш. Казах, че карам внимателно не бавно. Второ на гумите ми пише, че са произведени в Италия, ако искаш да ти го снимам.Трето в града е забранено да се кара с 80. Ако говорим извънградско, не го мисли, карам достатъчно бързо.Четвърто - гледам сега, че караш уж по 500 километра на ден. Е, аз карам по 20. И последната смешка - дето бедните хорица в Мерцедеса за 100 хиляди ти се чудели как го правиш ме срази. ХахахахаЗавалийките и те с летните гуми втора ръка тръгнали.Ще ти издам една тайна - със сигурност не ти се чудят и със сигурност не си ги впечатлил.tambuhtaneca написа:Ти като караш с 40 и с китайските гуми, някои карат с 80 с Continental-ките и се чудят що тия отпред карат с 40 и правят предпоставки за задръствания и катастрофи И ако мислиш, че ADAC теста е платена реклама, нямам думи просто
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Това не е моя избор - т.е. не избирам Debica за гума. Бяха ми завещани от предишния собственик. Но служебната кола я карам с Pirelli и знам каква е разликата и просто не съветвам хората да си купуват Debica. Но ако видиш ADAC за зимни гуми Pirelli e в топ 5, след Continentalntodorov написа:Нямам основание да не ти вярвам и съм убеден, че е така, но какво общо има ADAC с твоя избор тук ?Хайде на бас щото карам с Debica и мога да ти кажа, че това е една отвратителна гума на мокро и това не е само мое мнение. Карах и с Pirelli Snowcontrol 3 и мога да ти кажа, че разликата не е осезаема, а е направо убийствена и на мокро и на сухо и на каквото си искаш.Отговорих в предния си поуст. Лично аз на лед в обстановка на градска среда и живи хора покрай мен не бих си помислил и за автомобил.разликата в цената е 20 лева за гума. А и ти кога караш на лед и случвало ли ти се е изобщо да караш на лед?FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Това ти казвам, някои не знаят как да си карат колите и с какви гуми да ги карат и после се оплакват....абе тая кола не върви нещо. Ти като караш 20 км, някои карат 500 км на ден и за тях е важно времето за придвижване.style34 написа:Първо се научи да четеш. Казах, че карам внимателно не бавно. Второ на гумите ми пише, че са произведени в Италия, ако искаш да ти го снимам.Трето в града е забранено да се кара с 80. Ако говорим извънградско, не го мисли, карам достатъчно бързо.Четвърто - гледам сега, че караш уж по 500 километра на ден. Е, аз карам по 20. И последната смешка - дето бедните хорица в Мерцедеса за 100 хиляди ти се чудели как го правиш ме срази. ХахахахаЗавалийките и те с летните гуми втора ръка тръгнали.Ще ти издам една тайна - със сигурност не ти се чудят и със сигурност не си ги впечатлил.tambuhtaneca написа:Ти като караш с 40 и с китайските гуми, някои карат с 80 с Continental-ките и се чудят що тия отпред карат с 40 и правят предпоставки за задръствания и катастрофи И ако мислиш, че ADAC теста е платена реклама, нямам думи просто
FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
А. Дойдохме си и на думата...Какво излиза, има гуми и гуми, хора и хора, пътища и пътища. Истината е , че всеки кара в различни условия, според различни потребности и възможности, но това трябва да става ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с цената на отговорността за живота - собствения и този на другия - т.е с разум...ПС:Потребностите на такива, които изминават по 500 км. на ден и, такива, като мен, които изминават по 30 км. на ден са различни - от там и отговорностите зад волана на първите са значителни, а за компромиси - наистина няма място.tambuhtaneca написа:Колега, всеки си кара спрямо условията, колата и т.н., но като ти се наложи да караш по 500 км на ден, а не до работа и обратно, почваш да разбираш защо дадени гуми са по-добри от останалите и защо ако можеш да караш с 20 км/ч по-бързо си спестяваш време и защо като изпреварваш Мерцедес за 100 000 лв. ти се чудят как го правиш.А и ако е по темата, карам коУело или т.нар. велосипед, при това шосеен и разбрах каква е разликата, като от стоковите гуми се качих на Continental-ките. Трябва мисля да включим мнение и от тия дето карат мотоциклети и тогава ще е ясна представата.ntodorov написа:Е тъй де, аз нямах предвид леда, като явно изразена материална форма. Визирах заледените пътища...В пъти по-коварно нещо - хем не го виждаме, хем го има. Предпазливостта независимо от грайферите и гумите ни в такова време - трябва да я голяма. Все си мисля, че високата скорост в такива случаи обезсмисля всите мерки, които сме взели по техническата и консумативна надеждност на автомАбилЯ.За лед, колега си има специални гуми със шипове, каквито са задължителни за гражданите от Швеция. Аз говоря при нормални зимни условия, на поддържан път не на някоя хижа в планината. Разбира се, че карам спрямо условията и ако има поледици и т.н. се съобразявам с това.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Много правилно си го написал. Подкрепям го, това исках да кажа и азntodorov написа:А. Дойдохме си и на думата...Какво излиза, има гуми и гуми, хора и хора, пътища и пътища. Истината е , че всеки кара в различни условия, според различни потребности и възможности, но това трябва да става ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с цената на отговорността за живота - собствения и този на другия - т.е с разум...ПС:Потребностите на такива, които изминават по 500 км. на ден и, такива, като мен, които изминават по 30 км. на ден са различни - от там и отговорностите зад волана на първите са значителни, а за компромиси - наистина няма място.tambuhtaneca написа:Колега, всеки си кара спрямо условията, колата и т.н., но като ти се наложи да караш по 500 км на ден, а не до работа и обратно, почваш да разбираш защо дадени гуми са по-добри от останалите и защо ако можеш да караш с 20 км/ч по-бързо си спестяваш време и защо като изпреварваш Мерцедес за 100 000 лв. ти се чудят как го правиш.А и ако е по темата, карам коУело или т.нар. велосипед, при това шосеен и разбрах каква е разликата, като от стоковите гуми се качих на Continental-ките. Трябва мисля да включим мнение и от тия дето карат мотоциклети и тогава ще е ясна представата.ntodorov написа:Е тъй де, аз нямах предвид леда, като явно изразена материална форма. Визирах заледените пътища...В пъти по-коварно нещо - хем не го виждаме, хем го има. Предпазливостта независимо от грайферите и гумите ни в такова време - трябва да я голяма. Все си мисля, че високата скорост в такива случаи обезсмисля всите мерки, които сме взели по техническата и консумативна надеждност на автомАбилЯ.За лед, колега си има специални гуми със шипове, каквито са задължителни за гражданите от Швеция. Аз говоря при нормални зимни условия, на поддържан път не на някоя хижа в планината. Разбира се, че карам спрямо условията и ако има поледици и т.н. се съобразявам с това.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар