Като чета тук и виждам, че всички карат на ръба на възможностите - и на своите, и на колата, и на пътя, и на гумите, а и на ръба на възможностите и на другите участници. Хубаво държите да карате с най-добрите гуми, но караме/карате 15 годишни коли, нисък клас, с части ментак, обикновено геометрията на колата е накъдето дойде- от годинките, караме по някакви супер отвратителни пътища, но се хвърляте в проучвания на тестове и други подобни глупости. Безсмислено е. Колко повече ще ми даде Конти пред Клебер, 2 км по-висока скорост, 5 км отгоре, 10? А с колко ти е свалена тази скорост от дупките, от амортизираната кола, от невъзможността за реглаж на вертикалния наклон на предните гуми на повечето от нашите коли?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложихте ли зимните гуми?
Collapse
X
-
+1Ето този пост чаках.pakumba написа:Като чета тук и виждам, че всички карат на ръба на възможностите - и на своите, и на колата, и на пътя, и на гумите, а и на ръба на възможностите и на другите участници. Хубаво държите да карате с най-добрите гуми, но караме/карате 15 годишни коли, нисък клас, с части ментак, обикновено геометрията на колата е накъдето дойде- от годинките, караме по някакви супер отвратителни пътища, но се хвърляте в проучвания на тестове и други подобни глупости. Безсмислено е. Колко повече ще ми даде Конти пред Клебер, 2 км по-висока скорост, 5 км отгоре, 10? А с колко ти е свалена тази скорост от дупките, от амортизираната кола, от невъзможността за реглаж на вертикалния наклон на предните гуми на повечето от нашите коли?
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Тук си прав за амортизираната кола. Ама като караш служебна на 1 година..пак казвам служебна, не твоя, малко по-различно гледаш на нещата. А иначе, като караш кола на 15 години, изобщо това кола ли е, се питам аз? Особено пък италианската, дето е направена да се кара 5 години и след това върви я прави.pakumba написа:Като чета тук и виждам, че всички карат на ръба на възможностите - и на своите, и на колата, и на пътя, и на гумите, а и на ръба на възможностите и на другите участници. Хубаво държите да карате с най-добрите гуми, но караме/карате 15 годишни коли, нисък клас, с части ментак, обикновено геометрията на колата е накъдето дойде- от годинките, караме по някакви супер отвратителни пътища, но се хвърляте в проучвания на тестове и други подобни глупости. Безсмислено е. Колко повече ще ми даде Конти пред Клебер, 2 км по-висока скорост, 5 км отгоре, 10? А с колко ти е свалена тази скорост от дупките, от амортизираната кола, от невъзможността за реглаж на вертикалния наклон на предните гуми на повечето от нашите коли?FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Ами като карам служебна я карам по същият начин като фиата. До човек си е.tambuhtaneca написа:Тук си прав за амортизираната кола. Ама като караш служебна на 1 година..пак казвам служебна, не твоя, малко по-различно гледаш на нещата.И един мармот...tambuhtaneca написа:Особено пък италианската, дето е направена да се кара 5 години и след това върви я прави.
Коментар
-
Стига бе пич, не си нито единствения, който кара служебна, нито си единствения, който кара нова кола. И ние сме човек бе бате и ние сме карали нови коли. Аз си казах моето мнение, не се уповавай толкова на това какви са ти гумите и не си мисли, че като ти си с Пирели на новата си служебна кола, а някой е с Дебица на старата си лична и не може да поддържа твоята или по-висока скорост. Проумей, че гумите не са решаващия фактор, скъпите ти зимни гуми я дават 5% предимство пред евтините зимни, я не. Ама опита и съчмата в главата могат ти дадат 50% по-добро поведение зимата. Не ме разбирай погрешно- и аз съм за скъпи гуми и си купувам поне среден клас и то не, защото не мога да дам 100 или 200 лв отгоре за гуми, но това не ме прави кьоравtambuhtaneca написа:Тук си прав за амортизираната кола. Ама като караш служебна на 1 година..пак казвам служебна, не твоя, малко по-различно гледаш на нещата. А иначе, като караш кола на 15 години, изобщо това кола ли е, се питам аз? Особено пък италианската, дето е направена да се кара 5 години и след това върви я прави.pakumba написа:Като чета тук и виждам, че всички карат на ръба на възможностите - и на своите, и на колата, и на пътя, и на гумите, а и на ръба на възможностите и на другите участници. Хубаво държите да карате с най-добрите гуми, но караме/карате 15 годишни коли, нисък клас, с части ментак, обикновено геометрията на колата е накъдето дойде- от годинките, караме по някакви супер отвратителни пътища, но се хвърляте в проучвания на тестове и други подобни глупости. Безсмислено е. Колко повече ще ми даде Конти пред Клебер, 2 км по-висока скорост, 5 км отгоре, 10? А с колко ти е свалена тази скорост от дупките, от амортизираната кола, от невъзможността за реглаж на вертикалния наклон на предните гуми на повечето от нашите коли?
Айде стига от мен по този въпрос, сложил съм зимните си гуми, защото и да ги изтъркам- ще си купя нови, не ме притеснява. Сложил съм ги и защото пътувам горе-долу доста км и ако в Сф пече слънце и е 10 градуса, като стигна в другия край на Бг може да има 20 санта сняг. И не, че не мога да го мина с летни, защото аз зимни сложих сефте преди 3 години, а предишните 7-8 все с летни съм карал и зимата, ами защото е безсмислено натоварващо да удържаш колата с летните, вместо да съм си метнал зимните. Преди 2 години пътувах от Добрич към Сф, навсякъде сняг, лед, вятър и други екстри. Аз не се притеснявам особено и в общи линии карам по-бързичко от масата от коли, много рядко се случваше да ме изпревари кола/да не кажа и хич/. По едно време ме настига една Жигулка около Антоново, където да поясня зимата е тежка, студено и навява. Карам си съсредоточено, което все пак напряга. Жигулката дава ляв мигач и ме издухва, гледам вътре едно деди, пафка си супер спокоен с едната ръка, с другата си върти волана пича. Не го знам дали е бил със зимни, обаче колата постоянно танцуваше, дедито беше бахти пича, направо ме съдра. Дори се опитах да го настигна, но не успях. Опита си каза думата, па ако ще да съм с 4 зимни /чистак нови/, па ако ще колата ми да е много по-мощна и с много по-добро поведение от неговата. Много ме изкефи този човек.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Е то като караш чужда кола с чужди гуми, а не вадиш от джоба си верно почваш да гледаш по друг начин на нещата.А това за италианската кола и петте години го напиши в темата с вицовете.tambuhtaneca написа:Ама като караш служебна на 1 година..пак казвам служебна, не твоя, малко по-различно гледаш на нещата.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Днес и аз преобух Мареа-та. Мисля, че дойде момента, а и вътрешният ми глас ми го каза: ари ве..., ко дремиш..., темата да стане 100 страници ли?... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Времето и броя съм объркал, но не и за ръждата.... Айде направи снимки на ръждиви автомобили.Stefanaki написа:Всичко не е вярно. TÜV се минава веднъж на две години. Ако имам излизане днес ще снимам няколко автомобила с избила ръжда, които са получили нов TÜV преди няколко месеца.chaveto написа:Кое не е вярно?
Коментар
-
Аз си шпорих 500-600 км. този уйкенд с летните гуми и все още не мисля да слагам зимни(през седмицата не я карам) . Петък ще гледам прогнозите и ако не е на добре събота ще преубувам.Служебните и двете са със зимни шпицари вече, ама са служебни. И не ги преубувам аз
Карал съм много зими с летни гуми и не съм имал проблем(Изключвам едно ходене до Тетевен - Рибарица,ама с Пасат и бяхме 3 коли и в една пряспа имах нужда от помощ) Всичко е до задкормилното устройство.
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Аз пък с четвъртак вечерта минах по АМ Хемус и си понаваляваше снежец ей тъй за разкош и какво като съм със зимни гуми, на нея магистрала и с вериги да си пак ще танцуваш, особенно в тунела на Витиня който е инжинерно недуразумение, все едно някой е писал дипломна работа на тоя проект. пп pakumba, нали знаеш че по нашия край снега не ни плаши, и за разлика от София понятието летен шофьор не важи, ако си такъв ходиш пеш.pakumba написа:Пък аз карах на -2 днесКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар