Е тоя баварец от клипа ме изкефи. 252км/ч. Евала. :D
Е, какво толкова... С 20-годишен, 1800-килограмов автомобил с 4-степенна скоростна кутия вдигам 230км/ч, а този баварец е доста по - нов, по - мощен и по - лек В крайна сметка нека колегата си вземе това, което най - много му харесва и му е на сърце.... Това, че едната се чупела повече, пък с по - скъпи части, другата горяла много, висок данък... Това са подробности... Както е казал народа: "кеф цена нема"... щом си готов да караш кола от този ценови сегмент, трябва да си готов да посрещнеш разходите и грижите за нея. Няма кола, която да не ти се чупи и само да си сипваш горивце и да си я караш... Забравете за тези въображаеми свръх-автомобили...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Е ти се бъзикаш вече?Трилитров дизел в спортна кола(ако наистина се точиш на купето) и говориш за клетки и икономии...Слушаи колегата BO,поне кара троика с такъв двигател,ако и да е xDrive неговата,наи-добро понятия ще има.Според мен която и да била по-нова кола е скъпа за поддръжка и обслужване,супер е,ако поне гоrи 5/100 в града,но за това ти трябва малолитражен дизел,каква икономия от тези мощни двигатели търсиш?Те за конете си са си икономични,ама чудеса чак...Говорих онази вечер с един познат с 530д,горяла уж 8-9 в града,автомат... Не му повярвах да ти кажа,ама за цените на частите му вярвам и не са ниски.Въобще колегите са ти го казали - БМВ не се купува с акъл,а с мерак.Пък,като ще е гарга,да е рошава,нали?(Много се кефя на лъснати и наточени троики 2003-4 година с 1,6 двигател ))Успех в покупките Добре,че нямам толкова пари,да се дерзая,като теб
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
ами 3.0 мотор на бмв + легендата за водородна клетка?Дали има някой който се е сблъсквал с такова изобретение
7 страници ги правиш на маймуни колегите, еваларката ти правя.
Бас държа , че няма да купи нито една от двете коли
Ако намериш някой да е готов да се обзаложи, брой ме и мен от твоята страна Колега, що не питаш дали не може да го караш с джанти 14ки това БМВ, и от там да смъкнеш някой лев - гарантирано получаваш още 3-4 страници мнения Тая тема е малкото братче на онази със самолетите. Сякаш съм имал предчуствие, та ги бъзикнах за балбукаторите в нея.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
ами 3.0 мотор на бмв + легендата за водородна клетка?Дали има някой който се е сблъсквал с такова изобретение
7 страници ги правиш на маймуни колегите, еваларката ти правя.
Бас държа , че няма да купи нито една от двете коли
Ако намериш някой да е готов да се обзаложи, брой ме и мен от твоята страна Колега, що не питаш дали не може да го караш с джанти 14ки това БМВ, и от там да смъкнеш някой лев - гарантирано получаваш още 3-4 страници мнения Тая тема е малкото братче на онази със самолетите. Сякаш съм имал предчуствие, та ги бъзикнах за балбукаторите в нея.
Lane Staley, не се базикай с балбукаторите. Така наричам джакузитата и да ти кажа голям кеф си е в балбукатор!danzel-jtd, като стигнеш до сделка с посочената по-горе кола я покарай на пуснато DVD да провериш дали се изключва филма в движения, че иначе си е прецакване да не можеш да гледаш телевизия или DVD филм в движение.
Обмислял ли си вариант за монтаж на саморазливно сено пред муцуната ?
Не, друго си мислех - дали ако извадя по два дъвкателни зъба от всяка страна няма да им падне консумацията на фураж? Ако да, то сигурно мога да си взема кон, а разхода ще е малко над този за магаре. Ти как мислиш?А ако го комбинирам и с твоето предложение, мога евентуално да си взема два коня...
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Ще стане Ще ти трябва обаче и паралелен хамут, за да може да ползваш една машина за фураж пред предния кон и ако му отстраниш 41% от стомаха заедно с 34% от червата, задния кон може да дояжда директно топъл-топъл несмлян фураж....В комбинация с премахнати задни дъвкателни зъби, спортни капаци и карбонови юзди..... смятам нормален градски разход под три кофи фураж дневно!Ма кво ти пука разхода, нали е служебен фуража
Без технотест няма да минат тези нововъведения, така че ще трябва да се задоволиш всичко да е сток, а и друг недостатък се сещам - и трите варианта са атмосферки, така че няма да има мегдан за мапване. Трябва да помислиш и къде ще монтираш дневните светлини, че ми се струва, поне странично, няма такива габарити, които да се вместват в изискванията :D
Коментар