Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Внимание!!!Има много ментета LED дневни светлини!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Да повдигна тази тема за дискусия с качеството и силата на светене.Интересува ме конкретни предложения, които сте видели, че работят много добре и светят наистина силно, а не като масово продаваните ментета.За сега съм се спрял на този Филипс.Та ако някой знае алтернатива на по-ниска цена, нека сподели.Благодаря.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #47
      Скоро гледах също китове за късите със CREE диоди. Бяха по 180 200 лв. Гледах и клипчета в тубата. Светеха повече от Xenon
      Powered by Emzo

      Коментар


        #48
        BO написа:
        Да повдигна тази тема за дискусия с качеството и силата на светене.Интересува ме конкретни предложения, които сте видели, че работят много добре и светят наистина силно, а не като масово продаваните ментета.За сега съм се спрял на този Филипс.Та ако някой знае алтернатива на по-ниска цена, нека сподели.Благодаря.
        Аз съм точно с такива на моето пунто откакто казаха да светим денонощно, супер ярко светят идват с модул който ги пали като се качи напрежението на батерията, като изгасиш и падне се изгасят сами. Цената на която ги взеха беше леко по ниска ама като цяло държат цена.

        Коментар


          #49
          Аз колеги съм ей с тези китаичета за 20 кинта с алуминиев корпус и светят мега яко много съм доволен никви ядове с куките не съм имал .
          Прикачени файлове
          Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

          Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
          Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

          Коментар


            #50
            Това не са фарчета за мъгла дето светят ?
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              #51
              Халогените са отстрани колега, това е ДРЛ.
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #52
                А за какво са ви допълнителни фарчета, че и да им търсите място къде и как да ги слагате?Аз съм си взел модул за 27 лв. светва ми късите светлини на 30% 5 секунди след като запаля двигателя и ако включа светлините, деактивира модула, а светлините си светят нормално.Никакви ядове досега.
                Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                Коментар


                  #53
                  Да ДРЛ е по нашенски дневни светлини веднъж ме спират с хаогени и отнесох 20 кинта фиш но с дневните е друга работа хем по силно светят хем няма ядове.
                  Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                  Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                  Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                  Коментар


                    #54
                    dabadaba написа:
                    А за какво са ви допълнителни фарчета, че и да им търсите място къде и как да ги слагате?Аз съм си взел модул за 27 лв. светва ми късите светлини на 30% 5 секунди след като запаля двигателя и ако включа светлините, деактивира модула, а светлините си светят нормално.Никакви ядове досега.
                    Аз съм сложил дневни светлини по 2 причини колега първо да не хабя ксенона по цял ден да свети и второ нищо друго и никъде по колата не свети освен дневните светлини.
                    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                    Коментар


                      #55
                      И аз много дневни светлини смених,но си горят .Накрая си купих едни нещо като буквата Г със 8 милиметрови болтове отзад за хващане и няма ядове вече.Около 15-20лв комплекта мисля бяха. П.П Искам да попитам някой дали кара със халогенни крушки,които светят бяло.Ще ми трябват Х7 за дългите светлини и за халогенките, на които крушките са HB4U.Бърз поглед из форумите показа,че имало две фирми Филипс Блувижън и ОсрамКуулБлу,но не срещнах отзиви.Самите крушки са скъпи и ако някой знае по евтина алтернатива на някоя китайка,моля да сподели.Тези афтърмаркет крушките дето са оцветени във син цвят и се продават две в една пластмасова кутийка за никакъв к.р не стават . и пак си светят,по точно нищо не осветяват жълто-ляйняно едно такова
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #56
                        Е, щом си с ксенон е оправдано. Те не светят наполовина, а на 100% винаги.Моята фабрично си е с халоген, свети си прилично и нямам мерак за ксенон.Доколкото знам, новите коли, които са с ксенон, си имат и дневни.Иначе и при мен през деня светят само късите.
                        Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                        Коментар


                          #57
                          Taka е колега dabadaba аз отидох с намерение да сложа модул на късите но момчето като видя че съм с ксенон и каза че няма шанс на дългите също не става понеже при дълги светят и късите не изгасват и решението беше дневни лед бива доволен съм ☺
                          Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                          Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                          Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                          Коментар


                            #58
                            Едно допълнение да направя.Търся комплект, който си има модул за запалване, който модул не преправя оригиналната инсталация, включвайки рязане на кабели и/или забелване на изолацията им.Демек модула се връзва директно към предпазителите/акумулатора и сам си пали и гаси дневните, на база напрежение на системата.Мога да добавя също така модула в режим на изчакване да не харчи повече 3-4мА, ама това вече е трудно установимо преди да го купя. За това съм се насочил към въпросния Филипс по принцип.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #59
                              BO написа:
                              Едно допълнение да направя.Търся комплект, който си има модул за запалване, който модул не преправя оригиналната инсталация, включвайки рязане на кабели и/или забелване на изолацията им.Демек модула се връзва директно към предпазителите/акумулатора и сам си пали и гаси дневните, на база напрежение на системата.Мога да добавя също така модула в режим на изчакване да не харчи повече 3-4мА, ама това вече е трудно установимо преди да го купя. За това съм се насочил към въпросния Филипс по принцип.
                              Филипса който аз карам е точно такъв, вързва се на клемите на акумулатора и има едно кабелче, което леко се слага на плюса на кабела към габарита, и като пуснеш габаритите (къси) гаси дневните. Под леко слагане имам в предвид, че съвсем леко прерязва изулацията на кабела, колкото да има контакт (нещото е в комплекта). Разбира се това последното е въпроса на желание дали ще го ползваш или ще оставиш дневните да светят постоянно. Аз лично ползвам тази "екстра".Колко харчи като е изгасена колата нямам идея, ама след монтажа на модула се наложи да си сменя акумулатора (по други причини, беше на незнайно колко години купена нов внос с него) и съответно нямаше никакви аномалии в консумацията на изгасена кола.

                              Коментар


                                #60
                                stivan_alone написа:
                                dabadaba написа:
                                А за какво са ви допълнителни фарчета, че и да им търсите място къде и как да ги слагате?Аз съм си взел модул за 27 лв. светва ми късите светлини на 30% 5 секунди след като запаля двигателя и ако включа светлините, деактивира модула, а светлините си светят нормално.Никакви ядове досега.
                                Аз съм сложил дневни светлини по 2 причини колега първо да не хабя ксенона по цял ден да свети и второ нищо друго и никъде по колата не свети освен дневните светлини.
                                И аз съм на 30% на дългите. И нищо друго не свети по колата. А, да - само задните габарити, но те са програмируема опция на дрл-то. И ксенона ми е само на късите.
                                Stop giving directions, just say "Follow me."
                                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                                Коментар

                                Working...
                                X