Да пуснем анкета кой ЗА и кой ПРОТИВ,след което да я пратим в НС.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караме на фарове през цялата година- МВР против по еко причи
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Аз съм някъде средно между За и Против. Наистина има макар и "минимална" разлика когато от среща ти се зададе автомобил с включени светлини, особено когато и двамата сте бързаци е доста полезно. Аз например понякога когато реша да съм по настоятелен в натискането на газта си включвам светлините за да ме виждат от далеко, иначе сега карам с изключени светлини. Но понякога на баш главен път(Бяла-Русе да кажем) ако се сетя си пускам светлините и без да настъпвам газта.
Коментар
-
Тези от вас,които са против закона щото изгарянията големи,предполагам никога не давате газ,нали ?
Максимум до 2-3к оборота,да не замърсите току виж нещо ... Приветствам закона,ще стане навик на хората и вече зимата всички ще си пърпорят на фарове.
А тази глупост за жълтия светофар от кога е и каква точно гласи ?
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Против съм по принцип. Бих приел да е задължително извън града през лятото, щото аз така и така по магистралата винаги съм на къси...заради малоумниците дето карат с 200...станало ми е навик. Но в града , лятото е голяма глупост. Почти 90% от водачите , при намаляване на видимостта през деня си включват фаровете , включително и аз.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Остават едни 10%, обаче, които не смятат, че са длъжни да включват каквито и да е светлини по време на дъжд, снеговалеж, мъгла и прочее. Ако ги питаш - ще ти кажат, че лятото не е задължително, което показва тяхното незнание, че всъщност е задължително при определени условия. Именно заради тези 10%, които не светват светлините си по време на дъжд, бих се радвал, ако карането със светнати светлини е задължително денонощно през цялата година. От тези 10% има една малка група, които все пак светват габаритните светлини и го считат за напълно достатъчно. Но заради всички тях - твърдо "за".
Коментар
-
Хаха чета в една тема, която е малко по-надолу, какъв страх върлува, заради камерите и как хората се "пазят", "внимават" и т.н. Значи масово на същите не им пречи да карат с +20%, +30% по-висока скорост там, където са сигурни че няма камера, да рискуват глоби от 50-100-200 лева, да плащат по литър-два-три гориво повече, за да стигнат с 27 секунди по-бързо, но им пречи, че със светнати светлини колата ще харчи 100-200 мл повече...
Смешна работа.Ред.: Втора тема за камера, и то специално за една определена камера - цяла нова тема!
Коментар
-
Re: Караме на фарове през цялата година- МВР против по еко п
А спирането пред пешеходните пътеки не хаби гориво и не замърсява въздуха щото...П.П. Моите фарове не са гасени откак съм купил колата. Това само за информация.Dimo_J написа:КДепутатите от транспортната комисия не се съобразиха с възраженията на МВР, че карането на фарове хаби гориво и замърсява въздуха.
Коментар
-
Защо не видях ясни доводи от хората които са против? Видях само нещо от сорта на "няма нужда" защото се виждало... А и обяснете господа колко ще ви коства да си мръднете ръката и да завъртите едно копче на таблото. Пък мога да кажа като участник в движението, че автомобилите с фарове се забелязват отдалече, а тези без фарове съм ги бъркал с паркирани. ИМА разлика. Съгласен съм и със закона за светофарите, защото като се движим с нормалната позволено скорост, имаме шанс да видим кога трябва да спрем, не ми се четат пак доводи от сорта на "може да ме блъснат отзад", "ако няма таймер как да разбера" и подобни. Начин има винаги.
Коментар
-
Не говори добре за теб като участник в движението и водач на мпс.... А по въпроса ти , ами лятото на 35+ градуса и едно голямо ниско слънце срещу тебе когато се прибираш към западните квартали около 19.30 ...20.00 часа смяташ ли че ще видиш фарове а? Няма да видиш, да знаеш. Е за това съм против тази приумица на някой който иска да си оправдае заплатата която аз и ТИ му плащаме. ЗА съм за движение на фарове(дневни светлини) извън града. Не се заяждам, но ме дразнят някой неща. .... а може и просто да съм се поизнервил, че не мога да отида в Китенlametobg написа:Пък мога да кажа като участник в движението, че автомобилите с фарове се забелязват отдалече, а тези без фарове съм ги бъркал с паркирани. ИМА разлика.
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Първо, не можеш да кажеш какво говори дадената ситуация за това дали съм добър участник в движението, докато не я видиш сам. Но това са частни случаи.Второ колега, знам какво е да караш срещу слънцето в 20.00 и срещу теб да има движение и мога да ти кажа, че виждам поне светлините на автомобила срещу мен, докато онези с изключени такива, виждам доста по-късно, така че бих предпочел да няма много от тези в движението . И от своя страна казвам, че карам на къси светлини по всяко време на денонощието и годината.Плюс това всяка кола има сенник, който ограничава директния контакт на слънцето с очите Ви.Кажи си доводите, според които смяташ, че няма нужда от светлини целогодишно и аз ще се опитам да те оборя.veselin10 написа:Не говори добре за теб като участник в движението и водач на мпс.... А по въпроса ти , ами лятото на 35+ градуса и едно голямо ниско слънце срещу тебе когато се прибираш към западните квартали около 19.30 ...20.00 часа смяташ ли че ще видиш фарове а?lametobg написа:Пък мога да кажа като участник в движението, че автомобилите с фарове се забелязват отдалече, а тези без фарове съм ги бъркал с паркирани. ИМА разлика.
Коментар
-
Дори и да не е в западните квартали.. и на път някъде да си няма да видиш фарове, прав си , ама мога да те допълня, че в тая ситуация няма да видиш и кола, и ТИР или най малкото пешеходец.veselin10 написа:Не говори добре за теб като участник в движението и водач на мпс.... А по въпроса ти , ами лятото на 35+ градуса и едно голямо ниско слънце срещу тебе когато се прибираш към западните квартали около 19.30 ...20.00 часа смяташ ли че ще видиш фарове а? Няма да видиш, да знаеш. Е за това съм против тази приумица на някой който иска да си оправдае заплатата която аз и ТИ му плащаме. ЗА съм за движение на фарове(дневни светлини) извън града. Не се заяждам, но ме дразнят някой неща. .... а може и просто да съм се поизнервил, че не мога да отида в Китенlametobg написа:Пък мога да кажа като участник в движението, че автомобилите с фарове се забелязват отдалече, а тези без фарове съм ги бъркал с паркирани. ИМА разлика.
Коментар
-
Подкрепям.Точно в такава ситуация шансът да видиш фаровете е много по-голям, отколкото кола без фарове.Само да питам противниците на фаровете - абе вие някога кола карали ли сте?!?Dimo_J написа:Дори и да не е в западните квартали.. и на път някъде да си няма да видиш фарове, прав си , ама мога да те допълня, че в тая ситуация няма да видиш и кола, и ТИР или най малкото пешеходец.veselin10 написа:Не говори добре за теб като участник в движението и водач на мпс.... А по въпроса ти , ами лятото на 35+ градуса и едно голямо ниско слънце срещу тебе когато се прибираш към западните квартали около 19.30 ...20.00 часа смяташ ли че ще видиш фарове а? Няма да видиш, да знаеш. Е за това съм против тази приумица на някой който иска да си оправдае заплатата която аз и ТИ му плащаме. ЗА съм за движение на фарове(дневни светлини) извън града. Не се заяждам, но ме дразнят някой неща. .... а може и просто да съм се поизнервил, че не мога да отида в Китенlametobg написа:Пък мога да кажа като участник в движението, че автомобилите с фарове се забелязват отдалече, а тези без фарове съм ги бъркал с паркирани. ИМА разлика.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар