dani389 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тол системата - факт през 2013
Collapse
X
-
Не знам какво и кой е приказвал по радиото, но автомагистрала "Егнатия одос" в Гърция също я строиха с пари от Европа (виж долу вляво), и до миналата година беше безплатна (докато я направят цялата), но вече се плаща.Тъй че това дето го говорите - няма нищо общо с реалността.Който строил - строил. Тол таксата не е за строеж, а за подръжка. А такава трябва, и за нея няма пари от Европа.Друг е въпроса какво се разбира под подръжка в България, и какво - някъде другаде.А някой по-горе нещо каза, че по Е79 не можело да се кара с повече от 90. Емо да каже може ли или не може
-
Ще плащаме, за да я хванат.........Sev написа:ами вие вече взехте и да плащатетя рибата в морето, а вие плащатеАз не мрънкам, даже приветствам такива решения с бурни аплодисменти.Sev написа:пак се започна мрънканетоАз си мисля, че цялата отсечка е проблемна.Sev написа:...само за информация - отсечката догодина ще бъде напълно рехабилитирана в проблемните участъциAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
не е точно такамагистралата за която говориш си има концесионер, който също е налял пари там - над милиард евроа с парите от таксите поддържа самата магистралаосвен това в Гърция няма друга система, през която да се събират пари за ползването на пътищатаи не на последно място - ЕС са поискали да се въведе тол, в противен случай гърците е трябвало да връщат паритеявно при всеки проект нещата са описани в договорите с ЕСно едно е сигурно - не може да има и винетки и толImmortal написа:Не знам какво и кой е приказвал по радиото, но автомагистрала "Егнатия одос" в Гърция също я строиха с пари от Европа (виж долу вляво), и до миналата година беше безплатна (докато я направят цялата), но вече се плаща.Тъй че това дето го говорите - няма нищо общо с реалността.Който строил - строил. Тол таксата не е за строеж, а за подръжка. А такава трябва, и за нея няма пари от Европа.
Коментар
-
Ако махнат винетките ще е рай.Който иска да пътува бавно,но без пари - обходни пътища.Който иска бързо,но платено - магистрала. :DAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Аз и сега си плащам окачването и се друсам.ls1 написа:И разбира се това означава че всички усилия се съсредоточават в поддръжка на магистралите, тировете тръгват по ’безплатните’ пътища и след 2-3 години твоя рай ще е или плащаш и магистрала или плащаш окачване и се друсаш.
Друг е въпросът,че пътищата трябва редовно да се поддържат,пък и ако са направени добре,не трябва да се развалят по принцип.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Не си прав! Точно при движение с 90 се пътува спокойно, защото нито настигаш някой, нито те настигат. Друг е въпроса, ако се правиш на тарикат и караш с 99-100, като разчиташ, че радарите се настройват на скорости 10+ над ограничението. В този случай като настигнеш някой трябва да изпреварваш, а ако нямаш възможност намаляваш, за да изчакаш насрещните автомобили и пак изпреварваш. Това не само те изнервя, а и качва разхода. Опитай да караш постоянно с 90 и ще почнеш да се питаш дали не си сам на пътя.Ако настигнеш някой със скорост под 90 не е лошо да погледнеш номера дали не е местен и дали не знае нещо повече от теб. Я за някоя нова камера, я за някой скрил се в храстите полицай. Шофирането е не само удоволствие, а и доста мислене и логически разсъждения. Иначе ми е ясно, че на по-младите кръвта ви кипи.emzo написа:С 90 по-скоро се пречи на движението, същото е положението и лятно време на пътя Стара Загора - Карнобат.Факт.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Реално погледнато да, с 90 се пречи на движението, но защото всеки бърза да се забие , я в крайпътно дърво, я в канавка, я в някой друг на пътя. И аз съм млад, едва на 23, но повече от година насам, не помня да съм развивал по-голяма скорост от 100-110 и то САМО при изпреварания, които ми се случват рядко щото се движа с ограниченията.А за тези ТОЛ системи, мисля цяла сутрин и според мен ще бъде добре да се въведат такива - качваш се 1лв и готово, нито е много нито е малко.А коли винаги ще има и ще пътуват по магистралите.
Коментар
-
В Унгария се налагаше да спирам 3-4 пъти до Сегет, за да заплатя съответната такса. Голямо удобство - караш 20-30 км и спираш.В Сърбия, ако си с бус полицаите те спират и те пращат на магистралата, където се плаща, но ако знаеш пътя обикаляш по спраничните улички и така след 4-5 спирания и забележки от органите на реда си стигнал границата с Хърватска. Като се вземе под внимание колко на често са отбивките и какви тарикати сме българите ми се струва, че на всеки 15-20 км ще има пунктове с бариери за плащане на таксата.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
не ми се вярва никак да е с бариери и пунктове представете си примерно трафика за коледа към провинцията...хиляди коли пътуват и оп няква бариера с касов апарат ... представяте ли си какви опашки ще станат ? По-скоро ще е нещо от типа на камера която ти снима номера и после ти пращат нещо като фиш всеки месец колко имаш да плащаш...нещо като както си плащаш сметката за тока....или ще се минава през някаква арка която сканира някъв стикер на стъклотоFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар