бариери ще са, ако изобщо има нещоте данъците не могат да си съберат от хората, остава и парите от таксите да си търсят по такъв начинще има 1-2 гишета с автоматично отчитане като в белите страни и товаостаналото кеш и с карти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тол системата - факт през 2013
Collapse
X
-
С най-голямо удоволствие, бих ти демонстрирал, лятно време на посочения път, че не може да се кара с 90, но нали ще пуснат Тракия (уж)nikolovvd написа:Не си прав! Точно при движение с 90 се пътува спокойно, защото нито настигаш някой, нито те настигат. Друг е въпроса, ако се правиш на тарикат и караш с 99-100, като разчиташ, че радарите се настройват на скорости 10+ над ограничението. В този случай като настигнеш някой трябва да изпреварваш, а ако нямаш възможност намаляваш, за да изчакаш насрещните автомобили и пак изпреварваш. Това не само те изнервя, а и качва разхода. Опитай да караш постоянно с 90 и ще почнеш да се питаш дали не си сам на пътя.Ако настигнеш някой със скорост под 90 не е лошо да погледнеш номера дали не е местен и дали не знае нещо повече от теб. Я за някоя нова камера, я за някой скрил се в храстите полицай. Шофирането е не само удоволствие, а и доста мислене и логически разсъждения. Иначе ми е ясно, че на по-младите кръвта ви кипи.emzo написа:С 90 по-скоро се пречи на движението, същото е положението и лятно време на пътя Стара Загора - Карнобат.Факт.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Абе редно е да я има тая тол система ама де е като хората, примерно като съм минавал през белите страни, само минаваш и сестемата те засича кога си карал и до къде си карал, Няма бариерки мариерки и блабла. Чип на стъклото и си тегли парички от сметката на собственика. или от ДКВ карта ако ползва. А да и за пътищата сте прави.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Николов, ако не те познавах, щях да си помисля, че никога не си карал извънградско. Ама наистина ГОЛЕМИ глупости си написал.Или скоро не си пътувал и си забравил.Накарах Емо да пише, защото точно вчера с него пропътувахме Е79 от Симитли до Дупница със скорост по-голяма и равна на 100 км/ч (на места - 130 км/ч). Карахме така, защото ВСИЧКИ караха така. Ако караш по-бавно - всички почват да те изпреварват, някои доста рисковано.Другото което ми прави много силно впечатление - карат ИДИОТИТЕ на първокласен път със 60-70 км/ч. Изпреварваш ги. Влизаш в село и намаляваш на 50. (Невероятно ви изглежда, но винаги така правя). Същите тези идиоти ме настигат в селото пак със 70 и ме изпреварват. Без коментар.nikolovvd написа:Не си прав! Точно при движение с 90 се пътува спокойно, защото нито настигаш някой, нито те настигат.emzo написа:С 90 по-скоро се пречи на движението, същото е положението и лятно време на пътя Стара Загора - Карнобат.Факт.
Коментар
-
Винаги съм казвал - "Всяка коза за своя крак.", т.е. всеки си носи отговорността. На мен не ми пречи да карам и с 200 и да си разбивам колата, но защо трябва да давам по няколко хиляди лева годишно за електронни фишове и ремонти, вместо да купя нещо на децата си.Вече сме коментирали по други теми, че КАТ стоят с цивилни коли оборудвани с радар и камера, като го включват само, ако видят някой забързал се. В този случай и най-скъпия радар-детектор не помага. На GPS не може да се разчита, защото в последно време се паркират на все нови и нови места, а отделно идват гастрольори. Последните бяха от София окръг с бус и се бяха паркирали на един завой пред заведение. Бяха отворил страничната врата и монтирали радара. Такова нещо виждах за първи път. Минаване през ограничение 40 със скорост 100 се наказва мисля с 600 лв. Имам електронен фиш за 53 или 55 км (не помня вече) в населено място. Глобата е смешна, но си губиш времето и нервите за глупости. Във Видин има вече 3 мобилни камери и се залагат между други спрели автомобили и не можеш да ги разпознаеш, въпреки че им знаеш регистрационните номера. На всичкото отгоре те снимат в гръб!Immortal написа:...
И понеже съм като Марко Тотев, една патрулка да има на пътя ще спрат точно мен, винаги гледам да спазвам ограниченията, за да си нямам проблеми. Ти като по-голям късметлия можеш да си караш с колкото си искаш. :D
Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Прав си, но у нас магистрали няма. Това което уж е магистрала е просто високоскоростен път с аварийна лента. Тъкмо си набрал 140 км/ч, включил си круизконтрола и трябва да скачаш на спирачката, защото пред теб някой TIR или автобус изпреварва стара ИФА движеща се с 80. Тъкмо си започнал изпреварването и зад теб някой състезател с Х7 ти святка, защото той пък се движи с 250 и ти му пречиш. Ако станат платени магистралите, то със сигурност ще са дадени на концесия. В съседна Сърбия мъгистралите са перфектни, защото са в часни ръце и не се налага в продължение на месеци да минаваш с 60 двупосочно в тунел или участък от магистрала. Сняг няма да можеш да видиш, защото ще има толкова техника, че пътя ще е чист и сух.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Аз съм чувал, че при проектирането на магистрала се правят изчисления до каква скорост може да се развива безопасно, от гледна точка на завои, виражи и т.н.. И понеже нашите са проектирани преди десетилетия, тогава са ги смятали за доста по-ниски скорости. Не знам доколко е вярно, но поне за старите магистрали вероятно има някакъв резон това.
Коментар
-
това с кой колко кара е култура на движение а точно пък Сърбия можеше да ги пропуснешне, че пътувам всеки месец от тамно два пъти съм пътувал по от Ниш до Хърватска по път непипнат от почистваща техникаточно нашите магистрали са 1:1 със сръбскитеразликите започват от Хърватскаnikolovvd написа:Прав си, но у нас магистрали няма. Това което уж е магистрала е просто високоскоростен път с аварийна лента. Тъкмо си набрал 140 км/ч, включил си круизконтрола и трябва да скачаш на спирачката, защото пред теб някой TIR или автобус изпреварва стара ИФА движеща се с 80. Тъкмо си започнал изпреварването и зад теб някой състезател с Х7 ти святка, защото той пък се движи с 250 и ти му пречиш. Ако станат платени магистралите, то със сигурност ще са дадени на концесия. В съседна Сърбия мъгистралите са перфектни, защото са в часни ръце и не се налага в продължение на месеци да минаваш с 60 двупосочно в тунел или участък от магистрала. Сняг няма да можеш да видиш, защото ще има толкова техника, че пътя ще е чист и сух.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар