nikolovvd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шофиране бързо, но предпазливо!?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Хъхъ, ще осъзнае. Колкото аз се осъзнах, че трябва по правия път да пускам мигачи на тия дето седят на стопа. Ай молаф тиса.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
nedialk00
има право камиона да завърти обратен завой и от средна лента,(зависи от радиуса на завоя и от радиуса на завиване на мпс-то), но е длъжен да изчака абсолютно всички
чл.38(3) При недостатъчна широчина завиването в обратна посока може да започне и от друга част на платното за движение, но водачът на завиващото пътно превозно средство е длъжен да пропусне и попътно движещите се от лявата му страна пътни превозни средства.същата работа е и при завиване надясно, хайде ако си с някоя компзция 20 метра завий от най-дясна лента на по-тесен булевард без да се качиш на тротоара, влизаш си в по лявата лента пускаш си мигача и си чакаш да минат тия от дясната лента и завиваш
Коментар
-
Чай сега, от де го изкопа това? Щом Дидо Любенов казва, че не може - кой е закона, че да спори с него?nedialk00 написа:има право камиона да завърти обратен завой и от средна лента,(зависи от радиуса на завоя и от радиуса на завиване на мпс-то), но е длъжен да изчака абсолютно всички
чл.38(3) При недостатъчна широчина завиването в обратна посока може да започне и от друга част на платното за движение, но водачът на завиващото пътно превозно средство е длъжен да пропусне и попътно движещите се от лявата му страна пътни превозни средства.същата работа е и при завиване надясно, хайде ако си с някоя компзция 20 метра завий от най-дясна лента на по-тесен булевард без да се качиш на тротоара, влизаш си в по лявата лента пускаш си мигача и си чакаш да минат тия от дясната лента и завиваш
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
nedialk00
незнам дидо любенов за втори път ми прави лошо впечтление с правилника, и особено с това, че камиона нямал право да напрарави обратен завой от друга лента освен най-лявата !?!?! а толкова много се гордее с курса си за катероия С, без никакви лоши чувства го казвам това, но според мен по-скоро се прави, че незнае, и говори както му отърва.. иначе кофти... а другото беше в една тема за кръгови - където бях наричан джигит и незнам какво си още, а то отговора беше ясен като бял ден с правилото на дясностоящия
ама там може би и аз имам вина, че не обясних правилно, но както и да е
иначе върти се с камиона и още как и на курса съм въртял така
Коментар
-
На мене ми се струва, че щом платното е било с три ленти и камиона е бил в средната ,то той е дал мигач да се престрои в най лявата лента, за да направи обратен завой, ама вече в другите ленти от насрещното движение, а не да обърна обратно посоката в това платно в което се е движел.
Ако е така ,то има върху какво още да се помисли ,кой как и какво трябва да направи при такава ситуация.
Коментар
-
От най-дясната лента, приятел, не от където му скимне ! Такъв беше закона по време на случката. Виждам че са направили промяна, в която е отменено задължението, завиването в обратна посока да се извършва от най-дясната лента, ако е невъзможно с даденото ППС да се извърши от най-лява лента. Това е тъпа промяна според мен, но щом така са решили ... И когато такива маневри са наложителни, си има едни правила осигуряване на предимство, и не виждам защо изобщо трябва да Ви обяснявам неща които сте длъжни да знаете, щом сядате зад волана !? Сигурно според Вас ще съм виновен и в случай, че мина на жълта след зелена светлина, на светофара и в това време се сборим с някой който минава през кръстовището на жълта след червена свелина ? Или ако камион ми отнеме предимството, аз ще съм виновен, щото не знам оня в кабината какво мисли, или щото той е голям и аз трябва да спра да го питам " Ще ми уважиш ли предимството ?" ? Айде не изкривявайте нещата, говорим за бързо каране в темата, а по въпросите с предимствто няма може и не може. Не случайно и на изпитите, за отнемане на предимство късат на момента. До сега не чух един конкретен довод, защо да не карам бързо. Всики "моралисти" казвате "ама може да има камък/крава/дупка" . Аз казвам може и да няма :D Може да се блъснеш със 90 и да пукнеш на място, може да се блъснеш с 200 и да се оттървеш с драскотина. Малии, гракнахтесрещу мен, като тризначките от Бай Брадърnedialk00 написа:има право камиона да завърти обратен завой и от средна лента,(зависи от радиуса на завоя и от радиуса на завиване на мпс-то), но е длъжен да изчака абсолютно всички
чл.38(3) При недостатъчна широчина завиването в обратна посока може да започне и от друга част на платното за движение, но водачът на завиващото пътно превозно средство е длъжен да пропусне и попътно движещите се от лявата му страна пътни превозни средства.същата работа е и при завиване надясно, хайде ако си с някоя компзция 20 метра завий от най-дясна лента на по-тесен булевард без да се качиш на тротоара, влизаш си в по лявата лента пускаш си мигача и си чакаш да минат тия от дясната лента и завиваш
С к’во да Ви бъзна още ? :D То един новобранец, заради рамките на закона, 5 пъти щеше да ме пребие за 50 км. :D 5 км, храсталак ошмули, щото по закон трябва да се движи плътно в дясно, в няколко дървета щеше да се спре, защото забравил мигача ...ls1 написа:...както намери за добре стига да е в рамките на закона.Dido_Lyubenov написа:Май е време за ключ на тая тема, че се изпокарахме за глупости. Всеки да си кара както смята за добре, стига да не пречи на другите.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И точно тук идва разума на по-ниската скорост.Случайността да има някой в насрещното и ти да не може да минеш от там е една и съща, без значение от скоростта.Вероятността да спреш именно в такава ситуация е много по-голяма с по-ниската скорост. Тук няма ако, ако, ако...Има факти, това е.Както и е факт, че оцелелите са хиляди пъти повече от сблъсък с 50км/ч от колкото с 150км/ч. Всичко останало си е игра с живота, игра с късмета и дали ще може да оцелееш, в хиляди пъти по-малък шанс за това, при натрупване на обстоятелствата.ФЕРАРИСТ написа:Мда, пак до "случайноста" се опира, но тва е дереджето......Dido_Lyubenov написа:Ако беше карал по-бързо, фаровете отсреща щяха да са на друго място все още, и нямаше да се налага да спирате по този начин. Както и ако беше карал по-бавно, фаровете насреща, щяха да с подминали мястото с прицепа и нямаше да се налага да спирате по този начин.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А когато си в средната лента и искаш да отидеш в лявата нали подаваш мигач и гледаш да няма някой да те изпреварва и се престрояваш. Доколкото знам като подадеш мигач би следвало и движещите се в лявата лента малко да намалят ако не са подали мигач че те задминават и те пуснат ,защото иначе ти ако спреш и изчакваш всичките запушваш средната лента.
Така го знам ,може и да бъркам.
Коментар
-
Бъркаш, Коцев.Мигача НИЩО не означава - просто показва на другите какво мислиш да правиш.Седиш и чакаш. Всички в лентата от ляво на теб са С ПРЕДИМСТВО и нямат ама никакво задължение нито да намалят, нито да те пускат.коцев написа:А когато си в средната лента и искаш да отидеш в лявата нали подаваш мигач и гледаш да няма някой да те изпреварва и се престрояваш. Доколкото знам като подадеш мигач би следвало и движещите се в лявата лента малко да намалят ако не са подали мигач че те задминават и те пуснат ,защото иначе ти ако спреш и изчакваш всичките запушваш средната лента.
Така го знам ,може и да бъркам.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар