Това само при толкова ниски температури разбира се.Пробвал съм и тъй и иначе, определено има разлика когато акумулатора се посъбуди с късите. Под -5 градуса външна температура. Над -5 такива гимнастики не правя почти, разчитам вентилатора и подгрева да събудят акумулатора, тъй че тогава само един подгрев и паля. Акумулатора е под пасажерската седалка, предполагам му е по-топло отколкото ако беше в двигателното. Но загрявам на място и зима и лете поне 5 минути двигателя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Анкета относно експлоатацията на ДВГ при зимни условия
Collapse
X
-
Потвърждавам - и в книжката на моята кола го пише. Имаше преди години една поредица "Съветите на Ники Лауда". В отделна глава се разглеждаха и опровергаваха най-разпространените заблуди, една от които беше точно "ползата" за двигателя от това да загрее на място.BO написа:В почти всички книги на всички производители пише, палиш и тръгваш.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
То и в България няма, т.е. и тук е забранено, но реалността е друга !Факт е обаче, че "гаражни" бензинки /казвам го с най-добро чувство и без капчица заяждане/ нямат никаква нужда от работа на място!!! Обаче в случай на "улична печка" ,при минусови температури , студения старт е убийствен, както и последвалото "мигновено" изтрелване по друмищата! Именно за това хората са измислили различни начини за по-бързо затопляне на ДВГ-то. Точно и заради големите глоби за работа на място ,някои по-скъпи марки си имат опцията "дизел-печка" вградена в автомобила. Някои си ги монтират в последствие, точно заради не възможността да имат гараж и за да избегнат глоба в случай на опит за затопляне на автомобила си ... на място.ls1 написа:... На запад няма такова нещо ’седиш в колата и подгряваш. ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Няма значение дали двигателя е дизелов или бензинов.Все тая. Нищо не правиш като запалиш и тръгнеш. Тези минути стоене са ненужни. Или поне за двигателя са ненужни.Печките са за комфорт, а не за да може да потеглиш веднага.За тези страни, които стоенето е нужно обикновено на всяко парко място си има контакт, за да топлиш колата.Проблема след това идва по-скоро от маслото в скоростната кутия, защото не може да пуснеш съединителя без да ти загасне колата.Jimy написа:То и в България няма, т.е. и тук е забранено, но реалността е друга !Факт е обаче, че "гаражни" бензинки /казвам го с най-добро чувство и без капчица заяждане/ нямат никаква нужда от работа на място!!! Обаче в случай на "улична печка" ,при минусови температури , студения старт е убийствен, както и последвалото "мигновено" изтрелване по друмищата! Именно за това хората са измислили различни начини за по-бързо затопляне на ДВГ-то. Точно и заради големите глоби за работа на място ,някои по-скъпи марки си имат опцията "дизел-печка" вградена в автомобила. Някои си ги монтират в последствие, точно заради не възможността да имат гараж и за да избегнат глоба в случай на опит за затопляне на автомобила си ... на място.ls1 написа:... На запад няма такова нещо ’седиш в колата и подгряваш. ...
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Добре ВО, не мога да твърдя обратното ,защото няма как да докажа правотата си! Не съм Ники ЛаудаBO написа:... Няма значение дали двигателя е дизелов или бензинов.Все тая. Нищо не правиш като запалиш и тръгнеш. Тези минути стоене са ненужни. Или поне за двигателя са ненужни. ...
... примерно, или пък нямам тестов автомобил с нужните датчици и тн. Обаче при шофиране по принципа на: палиш,тръгваш,5-6км преход, гасиш ... след 8-9часа същото упражнение, постигнах най-високият си разход:9,6/100 при много по-високи температури от последните регистрирани в Пловдив. Това е красноречив факт,за мен?!И във връзка с цитата, да попитам всички противници на "кибика в колата" ... защо аджеба си пазите колите, като напуснете парко мястото си? Защо не шофирате с нормален ритъм? Аз предполагам отговора
п.п. преди 10+години за първи път видях автомобил с дизел-печка, на за съжаление не беше автономна, а трябваше да стартира и двигателя, опел вектра-а,б,с ... някоя си, актуалната за времето! стартираше се дистанционно ...
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
bubachko
Принципно, когато е по-хладничко и паднат температурите винаги си я изчаквам да поработи 2-3 минути, както каза някой - да си нормализира оборотите на празен ход и да издуха прозореца който се е запотил почити моментално. Но при -20 сутрин просто сърце не ми дава да запаля и да тръгна. Два дена вече първите 30 секунди издава такива жални звуци, че сякаш се мъчи да си изкашля някой чарк през ауспуха...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар