Колеги, добра идея ли е да сложа 3те зимни и да оставя едната лятна отзад(ляво или дясно вече ще се мисли къде)? Тъй като имам 3 зимни, а сега немога да намеря същия модел на пазара, реших така да направя, но незнам как ще е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
3 зимни, 1 лятна гума
Collapse
X
-
Това недей да си го мислиш.Въртяла ли ти се е колата на завой с 10 км/ч :DЗадължително зимни, било то и най-евтините!!!!gamma написа:Сложи две зимни отпред и две летни отзад.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Точно заради това неискам и този вариант, а евтини зимни гуми няма да сложа, заради това няма и да купя 4та зимна. И точно заради въртенето по завоите се чудя къде да сложа тази лятна гума, дали да е от ляво или от дясно. Респективно погледнато, най-опасно е при ляв завой, но тук въпроса е къде да е лятната гума? Ляво или дясно??M5kov написа:Това недей да си го мислиш.Въртяла ли ти се е колата на завой с 10 км/ч :DЗадължително зимни, било то и най-евтините!!!!gamma написа:Сложи две зимни отпред и две летни отзад.
При завиване на ляво, най-много се натоварва дясната част, следователно би трябвало от дясно, ако аз правилно си го обяснявам
Или пък от ляво, защото там е най-леко в този момент?? Хмм
Коментар
-
По-добре си купи още една зимна гума. Не е толкова важно, че шарката ще е различна. Вариантът с 2 зимни отпред и 2 летни отзад също става, пък кой каквото ще да си приказва. Минавал съм Шипка в лют сняг точно с такава комбинация.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Обясни си защо веригите за сняг се слагат на задвижвашите колела (на нашите коли това са предните), а не на всички и ще ми схванеш мисълтаM5kov написа:Това недей да си го мислиш.Въртяла ли ти се е колата на завой с 10 км/ч :DЗадължително зимни, било то и най-евтините!!!!gamma написа:Сложи две зимни отпред и две летни отзад.
Варианта две зимни + две летни е за предпочитане пред това, което иска колегата!
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
По принцип това е относително, но както написах и по-нагоре, по-опасно е при ляв завой, но при левия завой дясната страна на автомобила се натоварва повече, но пък лявата е най-лека в този моментtomny написа:Ами направи статистика накъде завиваш повече - ляво или дясно, и сложи зимната на обратната страна.

=> Къде да сложа лятната?
На жигулитата едно време се слагаше торби с пясък в багажника, защото са им леки дупетата да не поднасят толкова, трябва ли да изхождам от там и да сложа пък лятната от ляво, защото е по-олекотена в дадената ситуация? / въпрос с повишена трудност
/
Коментар
-
Слагай от лявата страна. По този начин десния завой ще ти е по-сигурен, и шанса да се завъртиш на десен завой ще бъде с една идея по-малко от завъртането на левия завой. По този начин шанса да навлезеш в насрещното движение защото си се завъртял ще е по-малък. От там да пострадат хора заради твоето решение = по-малък. Следователно изборът е по-удачен.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И аз към ляво изхождам.. благодаряBO написа:Слагай от лявата страна. По този начин десния завой ще ти е по-сигурен, и шанса да се завъртиш на десен завой ще бъде с една идея по-малко от завъртането на левия завой. По този начин шанса да навлезеш в насрещното движение защото си се завъртял ще е по-малък. От там да пострадат хора заради твоето решение = по-малък. Следователно изборът е по-удачен.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар