Да де отначало ви питах, вече е решено
Благодаря на всички все пак и като ги сложа някоя сутрин като е леко заледено ще направя една проба тука до блока и ще кажа мнението си :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
3 зимни, 1 лятна гума
Collapse
X
-
Някой знае ли на какъв принцип работи АБС-а на една кола......И ако знае, дали знае какво става когато имаш две зимни отпред, и две летни отзад........Аз лично бих бил много по спокоен ако слизах (или качвах) заснежена Шипка с 4 летни гуми, отколкото с две зимни отпред, и 2 ленти отзад......говорим за кола с АБС....на предно.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Абсолютно съм съгласенФЕРАРИСТ написа:Някой знае ли на какъв принцип работи АБС-а на една кола......И ако знае, дали знае какво става когато имаш две зимни отпред, и две летни отзад........Аз лично бих бил много по спокоен ако слизах (или качвах) заснежена Шипка с 4 летни гуми, отколкото с две зимни отпред, и 2 ленти отзад......говорим за кола с АБС....на предно.....
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Хубаво е човек да си е спокоен за себе си, самоче разликата м/у две предни зимни и две предни летни е че в първия случай гумите завиват и колата завива, а във втория само гумите завиват особено когато пускаш ШипкаФЕРАРИСТ написа:Някой знае ли на какъв принцип работи АБС-а на една кола......И ако знае, дали знае какво става когато имаш две зимни отпред, и две летни отзад........Аз лично бих бил много по спокоен ако слизах (или качвах) заснежена Шипка с 4 летни гуми, отколкото с две зимни отпред, и 2 ленти отзад......говорим за кола с АБС....на предно.....
Пък АБС си го бистрете колкото искате,въпроса не е само да се спира зимата,май и да стоиш в пътя е важно
Коментар
-
Незнам,какво толкова се плашете,от зимата.Миналата зима,аз,сефте шофьор
,изкарах зимата в Ямбол,с 4 летни гуми(отпред Мишлен Енерджи с по 7мм и отзад Тигар нещо си с 5мм),като си имате предвид,че бая зима беше,без никакъв проблем.Карах и едно Пежо Партнер с зимни отпред и летни отзад,само веднъж взех един завой на дрифт(контролиран без риск за пешеходци,пасажерите и автомобила),защото колата беше доста натоварена,а завоя 90 градусов,а кръстовщето се падаше по-ниско и просто няма на къде.Може би,не е само до гумата,а до шофьорските умения.Защото и с гуми с шипове да е човек(макар че да са забранени),като не си преценя възмощностите,пак ще пострада.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
да , ако не карах бавно и вериги няя те спасят. Ама разликата от зимна и лятна гума на сняг,лед,каша е от земята до небето.А що до шиповете, мисля, че гледах скоро някви гуми който садържат алуминеви материи на определени места, нещо, като шипове , но не изкачат от гумата, и гумата не трябва да се кара над 1.8 бара. Но немога да се сетя къде точно ги гледах мама му стараkal0yanch40 написа:Незнам,какво толкова се плашете,от зимата.Миналата зима,аз,сефте шофьор
,изкарах зимата в Ямбол,с 4 летни гуми(отпред Мишлен Енерджи с по 7мм и отзад Тигар нещо си с 5мм),като си имате предвид,че бая зима беше,без никакъв проблем.Карах и едно Пежо Партнер с зимни отпред и летни отзад,само веднъж взех един завой на дрифт(контролиран без риск за пешеходци,пасажерите и автомобила),защото колата беше доста натоварена,а завоя 90 градусов,а кръстовщето се падаше по-ниско и просто няма на къде.Може би,не е само до гумата,а до шофьорските умения.Защото и с гуми с шипове да е човек(макар че да са забранени),като не си преценя възмощностите,пак ще пострада. 
тия бяха напълно позволени
Коментар
-
Чувал съм за такува гуми.До колкото знам и скоростта с тях е ограничена,до 60км/ч,ако не се бъркам.jimi69 написа:да , ако не карах бавно и вериги няя те спасят. Ама разликата от зимна и лятна гума на сняг,лед,каша е от земята до небето.А що до шиповете, мисля, че гледах скоро някви гуми който садържат алуминеви материи на определени места, нещо, като шипове , но не изкачат от гумата, и гумата не трябва да се кара над 1.8 бара. Но немога да се сетя къде точно ги гледах мама му стара
тия бяха напълно позволениFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Калоянчо, Вие в Ямбол зима не сте вждали, така че не давай подвеждащи отговориkal0yanch40 написа:Незнам,какво толкова се плашете,от зимата.Миналата зима,аз,сефте шофьор
,изкарах зимата в Ямбол,с 4 летни гуми(отпред Мишлен Енерджи с по 7мм и отзад Тигар нещо си с 5мм),като си имате предвид,че бая зима беше,без никакъв проблем.Карах и едно Пежо Партнер с зимни отпред и летни отзад,само веднъж взех един завой на дрифт(контролиран без риск за пешеходци,пасажерите и автомобила),защото колата беше доста натоварена,а завоя 90 градусов,а кръстовщето се падаше по-ниско и просто няма на къде.Може би,не е само до гумата,а до шофьорските умения.Защото и с гуми с шипове да е човек(макар че да са забранени),като не си преценя възмощностите,пак ще пострада. 
Ела в северна БГ да видиш зима ! Няма да можеш да си намериш колата в снега, камо ли да шофираш, а да не говорим че с летни гуми няма и да помръднеш.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар