11лв. ти е филтъра, Champion.Eдин К§Н е колко 100 ? 120 ?.....Вече ако искаш да бръмчиш повече .....Не го отричам, но за тоз мотор....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЗА или ПРОТИВ подмяната на хартиения филтър с К&N панеле
Collapse
X
-
Ако започнете да се занимавате с въздушни филтри за 100++ лева забравете за икономия,аз като сложих конусния разхода ми се качи с близо 1,5 литра на 100 километра,но аз гоня вървеж,не по-рядка смяна на филтър,а на 65 коня просто забравете,че със спортния филтър ще имате подобрение освен,че няма да сменяте често,а относно замърсяването извинявай колега,но това е малко глупост(поне според мен) пробвай да си сложиш ръката на устата и дишай,е същото се получава и с двигателя когато е замърсен филтъра,точно за да засмуква по-добре въздух моя го мия на около 1000 километра и съм го изнесъл въздушната струя да го удря директно и да ако пита някой разлика има,ноо не очаквайте чудеса.Малко излязох от темата,за което се извинявам.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Е, цената е 100++ ама само в БГ. Аз си го закупих за $37 с безплатна доставка
А иначе като прочетох това, че работи по-добре като е мръсен много-много не повярвах и реших да звънна на телефона им за обслужване на клиенти. Та от там ми потвъдиха това и казаха, че е нужно почистване на 50000 или почесто ако се шофира в много агресивна среда ?!
SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Да прав си ти си се доуточнил извинявам се.За чистия въздух си прав като помислиш логично е така,но тя цялата история със спортните филтри е така.Като си отговориш на въпроса защо спортните филтри имат по-голяма пропускливост на въздух ти става ясно колко мръсотии влизат в мотора.Sev написа:ако беше прочел по-внимателно какво съм написал може би щеше и да го разберешкато си сложиш маска на устата дишаш по-трудно, но и по-чист въздух нали?ако маската е по-ситна дишаш още по-трудно, но още по-чист въздухне съм казвал нищо за трудно и лесноAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Аз си купих за Сценик-а такъв панелен филтър, цената беше на цената на 2 нормални филтъра. Чета ви мненията, ама аз си имам мое мнение...За мен слагането на такъв филтър(говоря само и само за моя случай) е оправдано отвсякъде...Първо се ползва стотици хиляди километри...Второ се чисти на 50000 мили при нормална употреба, и на 25000 мили при запрашена средаТрето е най-добрия бренд за производство на филтри и това не съм го измислил аз...Четвърто, двигателя ми в момента диша осезаемо по-добре...Оттам и ускорява по-добре и е факт, че успях да си смъкна средния разход при няколко замервания с пълен резервоар, с около 0.5 литра на 100 км.. Само това ми стига за да го сложа и да карам с него...Ако някой не вярва как Сценик 1.6 16V, 107 к.с., гори по 5.7/100 натоварен като магаре с 4 човека и багаж до покрива, можем да се хванем на бас по 5 резервоара бензин...Вярно, че сложих и нови бобини и иридиеви свещи, но най-осезаема разлика се получи, когато сложих филтър K&N...Пето - вижте и ТОВА видео, и всеки да си прави сам изводите...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Рачев, ще трябва да прочетеш някоя и друга статия или книга на тема "Теория на филтрирането"...И понеже, като ти чета мненията, виждам как са базирани на общите приказки, широко разпространени от тунинг маниаци, просто не хващат дикиш...Само малко теория ще ти дам...Един филтър има 3 основни параметъра...Колко големи частици пропуска, с каква скорост може да пропусне потока и колко вакуум трябва, за да засмучеш даден обем газ през филтъра...За големината на частиците няма да говорим, защото те са определени от производителите на двигатели...Обаче за останалите два параметъра, фирмите производителки на филтри могат да импровизират колкото си искат...Със структура на филтърните фибри, с дължина, дебелина и т.н. И тук K&N са намерили вярната формула...Ето ви и снимка на едно парченце от филтъра на един мой колега, който срязахме по една друга причина...Погледнати с просто око, тези влакна много приличат на марля...Погледнати обаче под микроскоп, вече нямат нищо общо като структура...ivailo rachev написа:Да прав си ти си се доуточнил извинявам се.За чистия въздух си прав като помислиш логично е така,но тя цялата история със спортните филтри е така.Като си отговориш на въпроса защо спортните филтри имат по-голяма пропускливост на въздух ти става ясно колко мръсотии влизат в мотора.Sev написа:ако беше прочел по-внимателно какво съм написал може би щеше и да го разберешкато си сложиш маска на устата дишаш по-трудно, но и по-чист въздух нали?ако маската е по-ситна дишаш още по-трудно, но още по-чист въздухне съм казвал нищо за трудно и лесноFIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
кола
Ако взимаш нов е доста пари а и трябва подръжка за коя от колите е Гранде или Пунто мк1 http://bgcarshop.com/product_info.ph...ducts_id=48945
Коментар
-
Re: кола
Ти не прочете ли, че човека вече си го е купил за цели 37 долара? И това, дето му казваш поддръжка, струва 11 долара в комплект, и се ползва сигурно поне 20 пъти...kluchar написа:Ако взимаш нов е доста пари а и трябва подръжка за коя от колите е Гранде или Пунто мк1 http://bgcarshop.com/product_info.ph...ducts_id=48945FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Аз пък си почиствам моя конусен K&N при всяко обслужване на автомобила, т.е. на около 10’000-12’000км.Като знам на какво заприличва за 10’000км., не виждам как бих могъл да го оставя 50’000км. без почистване
И съм твърдо ЗА подобна инвестиция - след третото почистване на филтъра, вече ще съм на чисто с инвестираните.... 130лв. май бяха
А панелния филтър K&N с цена 60-70лв. е още по-добра инвестиция
Коментар
-
Аз съм за! Ползвам го повече от две години: ~ 30000км и за този период съм го чистил 3 пъти. Поне в Пловдив улиците са много мръсни и филтъра иска сериозно четкане с МЕКА четка, за да паднат прашоляците, мушичките и тн щуротии. Въпреки мизерията обаче колата не губи от динамиката си!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Моя филтър струва 8.90лв. Сменям го на 8000км. с чисто нов. До момента съм сменил 6 филтъра или цифром 53.40лв. След още 6 филтъра - ще съм стигнал пазарната цена на тоя K&N... Не хващам каква е точно идеята, но ... икономията ми се губи. Поне на мен. А и да четкам нещо, което изначално мога да изхвърла - съвсем не го разбирам.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
много лесна сметка- сменям по 3 филтъра на година, понякога 4. Вече филтъра ми струва около 15 лв, като сегашния ми струва 22 заради марката и мързела ми да обикалям. Смяната на филтъра ми отнема около 20 мин /навряно е/, на фона на тези 20 мин четкането на филтъра от 2 мин в двора не е съществен разход на време. Сега дръпни чертата и сметни дали има финансов смисъл от панелен К и Н филтър при мен за 50$ до 60$. А сега добави, че К и Н са производители на качествени неща.jenshen73 написа:Моя филтър струва 8.90лв. Сменям го на 8000км. с чисто нов. До момента съм сменил 6 филтъра или цифром 53.40лв. След още 6 филтъра - ще съм стигнал пазарната цена на тоя K&N... Не хващам каква е точно идеята, но ... икономията ми се губи. Поне на мен. А и да четкам нещо, което изначално мога да изхвърла - съвсем не го разбирам.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар