Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЗА или ПРОТИВ подмяната на хартиения филтър с К&N панеле
Collapse
X
-
Не искам да го кара 100 години. Просто може и за 5к км да се зацапа толкова, че да почне да пропуска доста боклуци.Представи си, че пиеш айрян със сламка и вътре има бучки (не е разбит добре) в един момент ти застава една бучка на сламката и я запушва, но ако засмучеш по силно и тя минава....... същото е при филтъра.
-
Е, тази сметка всеки може И ТРЯБВА да я направи сам за себе си - при теб не излиза, но при други излизаjenshen73 написа:Моя филтър струва 8.90лв. Сменям го на 8000км. с чисто нов. До момента съм сменил 6 филтъра или цифром 53.40лв. След още 6 филтъра - ще съм стигнал пазарната цена на тоя K&N... Не хващам каква е точно идеята, но ... икономията ми се губи. Поне на мен. А и да четкам нещо, което изначално мога да изхвърла - съвсем не го разбирам.
Коментар
-
примерът не е правиленщом може да мине през сламката какво е значението дали е имало голямо парче на входа и или не?chaveto написа:Не искам да го кара 100 години. Просто може и за 5к км да се зацапа толкова, че да почне да пропуска доста боклуци.Представи си, че пиеш айрян със сламка и вътре има бучки (не е разбит добре) в един момент ти застава една бучка на сламката и я запушва, но ако засмучеш по силно и тя минава....... същото е при филтъра.Sev написа:е ако искаш да го кара 100 години и да се скъса и да влязат абсолютно всички боклуци?
Коментар
-
Примерът е такъв, че малките частици прах се лепят по маслото и в един момент запушват отвора, но тази прах не е едно цяло и може да се разбие на парченца. Отвора е затиснат, вакума се увелича и в един момент натрупаното на отвора преминава насила, не като едно цяло.На мотоциклета ми този филтър го дават да се пере на всеки 2к км и да се маже с разните му мазила.
Коментар
-
С тая разлика, че там е дунапренов и няма нищо общо с K&N...chaveto написа:Примерът е такъв, че малките частици прах се лепят по маслото и в един момент запушват отвора, но тази прах не е едно цяло и може да се разбие на парченца. Отвора е затиснат, вакума се увелича и в един момент натрупаното на отвора преминава насила, не като едно цяло.На мотоциклета ми този филтър го дават да се пере на всеки 2к км и да се маже с разните му мазила.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Той добре изглежда по-същия начин, ама аз искам снимка на филтъра на Малагути-то...Kuku написа:K&N филтър за мотоциклет изглежда по същия начин (нямам предвид формата, а структурата), както и за автомобил
FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар