Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръчайте ми автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    krasio_79bs написа:
    gituli написа:
    tyson написа:
    Изброяваш доста модели коли, като има разлика в класа.Аз лично минах от Браво на Либра 2.4. В каппа само не съм се возил, но не си заслужава те са вече старички. 156-ца карах няколко месеца и имам преки наблюдения.В Марея и Брава не съм се возил.Като седнах в Либрата все едно седнах в мерецедес. Обезшумена е много добре и вози страхотно меко. Другите екстри няма да ги изброявам (ASR,BOSE,10air и т.н.) Според мен си вземи една Либра и ще си доволен от избора си много.Ако имаш възможност иди покарай някоя.И още нещо, много важно. Щом автомобилът ще е семеен само и единствено комби, на каквото и да се спреш!Обемът на багажника е съвсем различен от седана, по-лесно се слага всичко вътре заради височината.
    Колеги бихте ли ми обеснили какво разбирате под семеен автомобил?И защо трябва да е комби да речем?Какво толкова слагате вътре?Прави ми впечатление,че 90% от комбитата и големите коли тип лимузина са винаги с един човек вътре(шофьора).Не се заяждам,не ме разбираите погрешно.И да не съм оф,маздата според мен е най добра.
    И със снимков материал ще ти покажа що значи семеен аютомобил
    Тази снимка не ми одговаря на въпроса.Колко пъти в годината я ползваш така?По точно въпроса ми е ,защо трябва една кола да е голяма за да е семейна?Аз карам пунто,а преди него карах уно,женен съм и имам дете.Всяка година пътувам България Гърция със семеиството ми,и никога не съм испитвал недостик на място.Чудя се защо копувате големи коли като в 90% от времето сте сами в колата?

    Коментар


      #47
      SUS SCROFA написа:
      Dimo_J написа:
      ееееххх либрите са муцки, ама защо никой не се сети да измисли навремео една алфа 166 комби, пак с 2.4литров дизелов петак....
      Защото алфа никога не са правели автобуси)))))))))))))))
      Примерно:
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #48
        gituli написа:
        krasio_79bs написа:
        gituli написа:
        tyson написа:
        Изброяваш доста модели коли, като има разлика в класа.Аз лично минах от Браво на Либра 2.4. В каппа само не съм се возил, но не си заслужава те са вече старички. 156-ца карах няколко месеца и имам преки наблюдения.В Марея и Брава не съм се возил.Като седнах в Либрата все едно седнах в мерецедес. Обезшумена е много добре и вози страхотно меко. Другите екстри няма да ги изброявам (ASR,BOSE,10air и т.н.) Според мен си вземи една Либра и ще си доволен от избора си много.Ако имаш възможност иди покарай някоя.И още нещо, много важно. Щом автомобилът ще е семеен само и единствено комби, на каквото и да се спреш!Обемът на багажника е съвсем различен от седана, по-лесно се слага всичко вътре заради височината.
        Колеги бихте ли ми обеснили какво разбирате под семеен автомобил?И защо трябва да е комби да речем?Какво толкова слагате вътре?Прави ми впечатление,че 90% от комбитата и големите коли тип лимузина са винаги с един човек вътре(шофьора).Не се заяждам,не ме разбираите погрешно.И да не съм оф,маздата според мен е най добра.
        И със снимков материал ще ти покажа що значи семеен аютомобил
        Тази снимка не ми одговаря на въпроса.Колко пъти в годината я ползваш така?По точно въпроса ми е ,защо трябва една кола да е голяма за да е семейна?Аз карам пунто,а преди него карах уно,женен съм и имам дете.Всяка година пътувам България Гърция със семеиството ми,и никога не съм испитвал недостик на място.Чудя се защо копувате големи коли като в 90% от времето сте сами в колата?
        За багаж бре колега,за багаж.Можеш ли да натовариш Уно с 4 човека и багаж и да пътуваш 500-600 километра комфортно?Можеш,ама друг път.По твоята логика да си купим по един мотопед.Голямата кола може да носи много,а може и малко.За малката кола сам знаеш дали може.Инак казано за останалите 10%.
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #49
          Това са пълни глупости, за малките коли, за комфорта и т.н. Винаги съм карал малки коли - Пежо 106, Фиат Пунто, Пежо 206 и никога не съм имал проблеми с багажа или нещо друго. Например до морето съм карал 4 човека с багажа им, което са 6 сака и нямаше проблем. 5 човека също съм карал, но с по-малко багаж. Също така съм прекарвал големи фотьойли, печки перални...... Единствения минус на малката кола пред голямата е по-малкия багажник, което не значи, че и в него не можеш да набиеш няколко сака......зависи колко си добър на тетрис.

          Коментар


            #50
            да, ако пътуваш 1 път годишно годишно няма как да разбереш защо ти е голяма кола. Всъщност дори може и без кола да минеш, все един път ще го измислиш как да идеш с влака или колелото. Ама има хора, които пътуват по 3 пъти пъти месечно със семейството си някъде, а лятото всеки месец до морето. А и голямата кола не е само багажника й по-голям, пътното й поведение е съвсем друго, както и комфорта и умората на водача као слезе от нея. Да не говорим ако си с 3вратка и трябва да сложиш бебешка седалка отзад и да метнеш една количка в багажника. Въобще за какво говорим...
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #51
              Колегите по-горе да не се излагат като сравняват конфорта на пътуване с голяма и малка кола...Както и за багажа...Много добре знам какво е да пътувате 4 човека с багаж на дълъг път и да слагаме багаж между нас,че няма място...Голямата кола е в пъти по-добра в сравнение с малката..
              Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

              Коментар


                #52
                Относно комфорта малка/срещу голяма кола, няма смисъл да коментирам, защото виждам, че има хора които се опитват да ме убедят в невъзможното.Просто от Браво седнах в Либра и мога сам да си преценя разликите в комфорта и т.н.Защо комбито е семеен автомобил ли?Защото, можеш да изпляскаш количката вътре без да се налага да губиш време да и демонтираш всички части. Можеш да събираш и малко и много багаж. Аз както съм рибар големи ядове берях с Бравото....не можеше да събере почти нищо и все отзад на задните седалки си слагах въдиците и инвентара...Тази снимка на Красьо_бс е впечатляваща :D
                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                Коментар


                  #53
                  Painfall написа:
                  Това са пълни глупости, за малките коли, за комфорта и т.н. Винаги съм карал малки коли - Пежо 106, Фиат Пунто, Пежо 206 и никога не съм имал проблеми с багажа или нещо друго. Например до морето съм карал 4 човека с багажа им, което са 6 сака и нямаше проблем. 5 човека също съм карал, но с по-малко багаж. Също така съм прекарвал големи фотьойли, печки перални...... Единствения минус на малката кола пред голямата е по-малкия багажник, което не значи, че и в него не можеш да набиеш няколко сака......зависи колко си добър на тетрис.
                  Преди години за свадбата на малкият ми брат в Ямбол, средният ми брат (Бог да го прости!) дойде с влака от Перник. На връщане се оказа, че неговият влак са го отменили и потеглихме от Ямбол за София с Уното. Бяхме 4-ри човека с две деца и багаж. Тогава брат ми караше Фиат 125р и с очудване констатира, че малката кола събира повече багаж от неговата. Проблемът на голямата кола е, че голямото багажно пространство предразполага към по-голямо количество багаж и по правило мястото винаги не стига. При малкият автомобил, малкият багажник те дисциплинира и в него слагаш само това, което наистина ти трябва и не се "уливаш" при товаренето и подреждането. Друго характерно за малкият амтомобил е, че колкото по-натоварен е толкова по-добре вози, а при големият май се получава обратният ефект.Обаче го има и другото - колкото по-малък човек (бебе) има сред пътниците, толкова повече багаж ти е необходим и по правило 2/3 от пространството е за бебешкият, т.е мястото не стига! :D Това всеки баща го е изпитал поне веднъж. Предишната кола в багажника събираше 40 четворки и 40 единични тухли, при което се затваряше без проблеми. Ако се пуснат и задните седалки се събираха два матрака (от тези с дървената рамка и едно лице) 190х90, но като тръгнехме на море от Видин до Варна или Созопол, багажа беше по цялата кола, защото децата бяха малки. Сега и с Пунто ще ни остава място в багажника.
                  Няма начин да няма начин!

                  Коментар


                    #54
                    Още едно мнение в подкрепа на комби варианта.Както казаха колегите по-горе в голямата кола може да се сложи и малко багаж.А аз преминах от Типо на Мареа и разликата във комфорта е осезаема, карал съм и Ланчиа Каппа-за тази кола просто нямам достатъчно суперлативи.Обаче Каппа комби е грозновата.Аз те съветвам да си вземеш Либра - единствения недостатък е нежната тапицерия.
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      #55
                      Painfall написа:
                      Това са пълни глупости, за малките коли, за комфорта и т.н. Винаги съм карал малки коли - Пежо 106, Фиат Пунто, Пежо 206 и никога не съм имал проблеми с багажа или нещо друго. Например до морето съм карал 4 човека с багажа им, което са 6 сака и нямаше проблем. 5 човека също съм карал, но с по-малко багаж. Също така съм прекарвал големи фотьойли, печки перални...... Единствения минус на малката кола пред голямата е по-малкия багажник, което не значи, че и в него не можеш да набиеш няколко сака......зависи колко си добър на тетрис.
                      тетрис, тетрис колко да е тетрис...ела ме виж миналото лято с Пунтьо из Родопите... с две деца, жена /за къде без нея / детски столчета и седалки, цукало, Н на брой чанти, 28 л. газова бутилка в багажника... и като казаха - билки за чайче, картофи, сладко от боровинки, мед.... и колко са хубави тези камъни... не че съм имал проблеми - събрах ги, ама... п.п. avvasilev - има Либри и с кожа http://www.cars.bg/u279411
                      Fiat Punto 1.1-Синята птица
                      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                      Коментар


                        #56
                        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                        Коментар


                          #57
                          [quote="BO"]
                          SUS SCROFA написа:
                          Dimo_J написа:
                          ееееххх либрите са муцки, ама защо никой не се сети да измисли навремео една алфа 166 комби, пак с 2.4литров дизелов петак....
                          Защото алфа никога не са правели автобуси)))))))))))))))
                          Примерно:Ама е красив нали.Взехте ме на къс пас, ама ще ви го върна аз. Мислех да напиша "съчленен автобус", ама не знам защо написах автобус. имах друго предвид, но какво да се прави. /само не вади снимка на съчленен автобус/Признавам си, че не знаех за това с автобуса, за микробусчето да, ама това за автобуса не го знаех. Предавам се!Извинявам се за спамЪТ.
                          ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

                          Коментар


                            #58
                            +1 за Либра

                            Изчетох темата. Като че ли повечето мнения са за Либра. +1 за Либра от мен. Имам я от три години (1.9 110 коня) карам я с ремап и съм доволен както от разхода, така и от вървежа. Наложи ми се и основен ремонт да и направя заради счупен маслен сегмент - за 1000 лева освен ремонта смених и съединителя. Либра има един хроничен проблем с тампоните на ст.щанга, който се решава окончателно с щанга от Алфа и пауърфлекс тампони... Абе разгледай раздела за Либра в ланча форума: http://www.lancia-bg.com/forum/viewforum.php?f=37
                            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                            Коментар


                              #59
                              pakumba написа:
                              в тази тема всеки си сподели мечтания модел, то от браво стигнахме до алфа 166- бизнес клас кола. Според мен най-важно е човек да си сметне правилно възможностите и желанието да дава пари по колата, защото никой не му казва на колегата колко струва съединителя, който понякога върви и с маховика на тези 2,4 дизели? А пък на мондеото е 2 бинки, пак либрата е по-евтина само 1/3 от цената на колата... 1500 лв. Та затова не е зле да се помисли предварително. А да дадеш 800 лв за носачи на алфа, еми мерси, тя колата струва 3000-3500 лв. Лично на мен ми се струва адски неоправдано да давам такива цифри за колата си, която освен всичко ще си остане вечно моя, защото вече е на 1-12 години...
                              Просто незнаеш колко си прав колега .Работил съм в доста вериги за авточасти и лично твърдя,че тука на нашия пазар няма качествено ТРВ не само за Алфа 156.Но даже и с менте на ТРВ,цената е маалко повече,ако искаш да смениш всичко по предното окачване...ми задното??Всичко опира до пари във този клас коли.В това отношение Фиат Мареа отговаря най-добре на изискванията поне в България.Ланчата отде и да го погледнеш си към екзотичните автомобили,които в крайна сметка рано или късно по трудно се обслужват не само поради по малкия брой произведени автомобили като цяло,но и с доста по солените цени за части.Единствения по-скъп възел си остава демпферния маховик,който при нужда,ако се смени със плътен проблема изчезва завинаги.щЕ си позволя да дам един линк към Фолксваген форума,който малко на майтап стана работата,където описвах какви бяха моите критерии,когато си купих Мареа-та.Много офтопик да пиша във Фолксваген пък да защитавам Фиат,ма малко така се случи какво да се прави .......http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=253948
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #60
                                itan75 написа:
                                pakumba написа:
                                в тази тема всеки си сподели мечтания модел, то от браво стигнахме до алфа 166- бизнес клас кола. Според мен най-важно е човек да си сметне правилно възможностите и желанието да дава пари по колата, защото никой не му казва на колегата колко струва съединителя, който понякога върви и с маховика на тези 2,4 дизели? А пък на мондеото е 2 бинки, пак либрата е по-евтина само 1/3 от цената на колата... 1500 лв. Та затова не е зле да се помисли предварително. А да дадеш 800 лв за носачи на алфа, еми мерси, тя колата струва 3000-3500 лв. Лично на мен ми се струва адски неоправдано да давам такива цифри за колата си, която освен всичко ще си остане вечно моя, защото вече е на 1-12 години...
                                Просто незнаеш колко си прав колега .Работил съм в доста вериги за авточасти и лично твърдя,че тука на нашия пазар няма качествено ТРВ не само за Алфа 156.Но даже и с менте на ТРВ,цената е маалко повече,ако искаш да смениш всичко по предното окачване...ми задното??Всичко опира до пари във този клас коли.В това отношение Фиат Мареа отговаря най-добре на изискванията поне в България.Ланчата отде и да го погледнеш си към екзотичните автомобили,които в крайна сметка рано или късно по трудно се обслужват не само поради по малкия брой произведени автомобили като цяло,но и с доста по солените цени за части.Единствения по-скъп възел си остава демпферния маховик,който при нужда,ако се смени със плътен проблема изчезва завинаги.щЕ си позволя да дам един линк към Фолксваген форума,който малко на майтап стана работата,където описвах какви бяха моите критерии,когато си купих Мареа-та.Много офтопик да пиша във Фолксваген пък да защитавам Фиат,ма малко така се случи какво да се прави .......http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=253948
                                Колега - чел съм те и в Ауди - форума ( ако се не лъжа). Пак защитаваше Мареа-та. И с право. Лошото е, че срещу себе си имаше заслепени и умствено вкаменени опоненти... :D
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X