Re: Организиране на национален протест срещу цените на горив
Румен_Хинчев написа:
Що ?
Кое???
----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Единствения проблем на всички са малките доходи и само това може да обедини всички. Проблема с цените на горивото няма да е такъв ако доходите ни са от 1000лв нагоре което не е кое знае какъв стандарт за Европа. Протестите трябва да са за повижаване на доходите ни и то трябва да се вдигнем в цялата страна.
Аз лично бих се борил, ако има смисъл. Иначе прилича на борба с вятърни мелници.
еми ей тва е точно и ясно а колкото до овцете аз мисля че са тези който си мислят че ще постигнат нещо с протест на някоя бензиностанция ей тва е да си овца един да ти каже и ти без да мислиш тръгваш и на мен не ми харесват цените на горивата ама на шанс :D
Да , да, а утре като вдигнат цената на хляба двойно, пасете тревица колеги, не яжте хляб, така ще свалите някой килограм и току виж и цената на хляба паднала!НЕ!Защо ние да страдаме и да се лишаваме , знаете ли колко хора пътуват всеки ден по 30-50 км само и само да отидат на работа, е как ще стане с колелета колежке.Повече няма да коментирам тези негативни коментари , и ще ви помоля също така да няма повече такива коментари в темата, благодаря.
Що?Търсене и предлагане, колега. Като има търсене на хляб, има и висока цена. Спрете да ядете хляб и ще видите дали няма да паднат цените. Познавам такива хора и 90% си смениха колите с по-икономични или се групират, или ползват градски или междуградски транспорт. Останалите 10% нямат проблем да заплащат цената на горивото в момента. Не виждам как ще принудите една компания да свали цените. Освен това Малоун е го е казал много добре с пример. А коментарът ми не е негативен - това е лично мнение, както и ти имаш собствено мнение за възникналата ситуация. Това е демокрацията - трябва хората да се адаптират към ситуацията, а не да адаптираш ситуациите към хората.Valentin_V: Доходите в частният сектор не се повишават с протести, а много работа и реална преценка за собствените възможности и възможността да се продадеш добре на пазара на труда, както и с работещи синдикати за предприятията с колективен трудов договор.
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Не ми говори за часния сектор от 89 съм там. Много работа е да но я няма няма заявки за монтажи ремонти за нищо нали моите доходи зависят от доходите на другите. Тва купе не съм го изкарвал от миналото лято.
Аз не знам, тука един колега казва, че колата не била лукс, а била необходимост. В България винаги е била лукс, не виждам защо, при положение, че може да се иде някъде пеш, или по какъвто и да е друг начин, да се ходи с кола. Много хора, особено по селата, ходят по на 200 метра до кръчмите с колата, само и само да се покажат, че имат кола. Няма 5 лева в джоба, ама иначе е с кола. Много малък процент са тези, за които наистина колата е необходимост, но тях пък цената на горивата едва ли ги притеснява. Аз отдавна съм намерил формулата за себе си - като има пари, карам, като няма, не карам. Цените на горивата в краткосрочен план, че и в по-дългосрочен, няма никаква тенденция да тръгнат надолу, така че ще осъществя детската си мечта да си купя хубаво колело. Трябва да се разбере - особено в България, колата е скъпо удоволствие, без кола животът би бил много по-лесен и безгрижен. За съжаление, такава ни е нагласата, че, можем, не можем да си позволим, трябва да имаме кола. Пък за какво, не е ясно. И да отбележа - това не е негативно мнение към протеста ви, колеги - просто си разсъждавам, а и вие помислете малко, че този протест е напълно безсмислен и лишен от всякаква логика.
Аз не знам, тука един колега казва, че колата не била лукс, а била необходимост. В България винаги е била лукс, не виждам защо, при положение, че може да се иде някъде пеш, или по какъвто и да е друг начин, да се ходи с кола. Много хора, особено по селата, ходят по на 200 метра до кръчмите с колата, само и само да се покажат, че имат кола. Няма 5 лева в джоба, ама иначе е с кола. Много малък процент са тези, за които наистина колата е необходимост, но тях пък цената на горивата едва ли ги притеснява. Аз отдавна съм намерил формулата за себе си - като има пари, карам, като няма, не карам. Цените на горивата в краткосрочен план, че и в по-дългосрочен, няма никаква тенденция да тръгнат надолу, така че ще осъществя детската си мечта да си купя хубаво колело. Трябва да се разбере - особено в България, колата е скъпо удоволствие, без кола животът би бил много по-лесен и безгрижен. За съжаление, такава ни е нагласата, че, можем, не можем да си позволим, трябва да имаме кола. Пък за какво, не е ясно. И да отбележа - това не е негативно мнение към протеста ви, колеги - просто си разсъждавам, а и вие помислете малко, че този протест е напълно безсмислен и лишен от всякаква логика.
Според мен трябва да се започне от някъде за да ни чуят, наистина ако взимаме 1000+ заплати нещата ще са по спокойни , но уви.Както казах средната заплата извън столицата е 400 -500 лв.А намирането на работа е мисията невъзможна в момента, затова дайте да се стегнем и да започнем отнякъде, било то от протести по бензиностанцийте.
----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Аз не знам, тука един колега казва, че колата не била лукс, а била необходимост. В България винаги е била лукс, не виждам защо, при положение, че може да се иде някъде пеш, или по какъвто и да е друг начин, да се ходи с кола. Много хора, особено по селата, ходят по на 200 метра до кръчмите с колата, само и само да се покажат, че имат кола. Няма 5 лева в джоба, ама иначе е с кола. Много малък процент са тези, за които наистина колата е необходимост, но тях пък цената на горивата едва ли ги притеснява. Аз отдавна съм намерил формулата за себе си - като има пари, карам, като няма, не карам. Цените на горивата в краткосрочен план, че и в по-дългосрочен, няма никаква тенденция да тръгнат надолу, така че ще осъществя детската си мечта да си купя хубаво колело. Трябва да се разбере - особено в България, колата е скъпо удоволствие, без кола животът би бил много по-лесен и безгрижен. За съжаление, такава ни е нагласата, че, можем, не можем да си позволим, трябва да имаме кола. Пък за какво, не е ясно. И да отбележа - това не е негативно мнение към протеста ви, колеги - просто си разсъждавам, а и вие помислете малко, че този протест е напълно безсмислен и лишен от всякаква логика.
за мен колата е необходимост
И не само за теб а за почти всички е така, а за тези за които казват по селата, мислите ли че те всички работят в селото си, а не в близкия град който е на 10-15 км.Знаете ли какви са цените на автобусите в момента, за 10 км с автобус цената на билета е 3лв. в една посока.Е значи да попътуваш тези 10 км. с автобус в двете посоки ще са нужни 6 лв.Евтино ли е ?
----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
....и в крайна сметка темата е поставена точно и ясно.Половоната тема е СПАМ.Аз лично искам да има протест, защото докато си седим и се чешем клавиатурите нищо няма да стане.Даже ако имах достатъчно шофьори щях да изляза с 2-та тира и с 4-те коли.
Цени на горива на дребно:Бензин A95H - 2.46лв.; Бензин А98H - 2.64лв.; Дизелово гориво Б3 - 2.54лв.; Пропан бутан - 1.31лв.; Хайде сега някой отдоло да сложи и минималната работна заплата във изброените държави.
----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
И не само за теб а за почти всички е така, а за тези за които казват по селата, мислите ли че те всички работят в селото си, а не в близкия град който е на 10-15 км.Знаете ли какви са цените на автобусите в момента, за 10 км с автобус цената на билета е 3лв. в една посока.Е значи да попътуваш тези 10 км. с автобус в двете посоки ще са нужни 6 лв.Евтино ли е ?
Аз нали живея точно в такова село?!? Билета е 1 лв.А и както казах, с удоволствие като се постопли ще изкарам колелото. 8 км са до офиса, минавам ги за около 20 минути на отиване, 30 на връщане (на отиване е надолнище )
Протест така не се прави. Много малко хора ще отидат по ред причини, колкото и да ми се иска пак не мога да отида.Затова се минава на план В. Определя се един ден в който няма да се зарежда гориво и никой не зарежда, предният ден може да си заредил до горе, но в този ден не се посещава бензиностанция за каквото и да било. В много по цивилизовани места така се процедира. Защото ако можем един ден да не зареждаме ще можем и 2-3.......С такъв вид протести се обърква графика, при не трайните продукти може да се стигне до изхвърляне.............Помислете върху този вид протест.
И какъв е смисъла да зареждаш единия ден до горе, а другия да не зареждаш??? След като някой може да си позволи да напълни резервоара, значи няма какво да се притеснява от цените на горивата... Идеята е да се намали количеството закупено гориво като цяло, а не само днес, с което да се намалят печалбите на фирмите, а те да бъдат принудени да намалят цените.... Идва пролет - карайте колела, вървете пеш - това е начинът, пък и ще ви олекне на джоба и ще свалите някой килограм
Смисълът е такъв, че ако продаваш краставици и днес никой не си купи на вечерта ги изхвърляш и си назад. След няколко дни може да е същото............Когато започне да се държи нещо на склад което струва много пари за теб може да е нищо, но за човека който ги държи е нещо и ако не може да си позволи да ги държи ще трябва да мине на друг вариант за да се отърве.
Коментар