б и д
Преди известно време в Автобилд имаше подобно сравнение.Сравняваха се бензинови с дизелови версии на различни марки нови автомобили ползвани в Германия ( Мерцедес, Пежо и др.).Въпроса бе кое е по на сметка. Оказа се ,че от дизела имаш сметка само ако изминаваш поне 20 000 км годишно. Статията бе много интересна но съм я позабравил и това го пиша по спомен
Преди известно време в Автобилд имаше подобно сравнение.Сравняваха се бензинови с дизелови версии на различни марки нови автомобили ползвани в Германия ( Мерцедес, Пежо и др.).Въпроса бе кое е по на сметка. Оказа се ,че от дизела имаш сметка само ако изминаваш поне 20 000 км годишно. Статията бе много интересна но съм я позабравил и това го пиша по спомен


Ако ше е италиянка нека да върви на зла гад
2.0 16V Turbo 4x4,това е мотора за мен
Май "бирката" тази вечер е в повече!Има една книжка българско издателство... НА "АВТОПОИНТ" и се нарича "ДИЗЕЛЪТ".Прегледай я и виж.Там да дадени данните ва всички европейски и японски дизели от 81 година до към 89-90.През всичките тези години италианците са си произвеждали дизели наред с Пежо, и уверявам те доста по-успешно от Рено.Не,че в семейството ми няма и едно Рено произведено 86 и купено тогава от "автокореком".А, и още нещо Фиат правят доста успешниатмосферни дизели и след 99 година та чак до 2006.Него моторът 1.9d - атмосферен се слага както в Пунто като моето до 2003г, а в "Доблото" до януари 2006.ЗАЩО ЛИ?!Предполагам, че има защо!Още нещо което съм казвал няколко пъти във форума.Изнесъл съм една дизелова "Регатка" до около 730 хил.км, без ремонт на мотора.Тя е от "старите итал
Коментар