Абе говори си ти, ама разликата е огромна! Често карам и Q7 и 500 и една баничарка и отношението на другите участници в движението е коренно различно! А аз си имам един стил/начин на каране независимо какво карам!
Съгласен съм ,определено си има разлика И аз карам често Honda Cr-v2, Panda и товарно Добло. Определено има голяма разлика при поведението на другите шофьори. Но най-много се пазят/пускат ме като съм с Доблото. Като съм с Пандата всеки гледа да ме "работи", всмисъл да се завират пред/зад/около мен, докато ако съм с Cr-v-то най-много някой с Q7/X5 да ме "работи"
Точно преди половин час някакви 3-ма дебелаци ме гледаха на кръв и едни прилични думи се лееха от тях, че се наврях нагло отпред Не е като да не се стреснах, ама т’ва няма да ме спре другият път :D
Теб те работят като си с малката количка.... а мен, когато съм със служебната ми Деу Матиз.... абсолютно всеки се опитва да ме заобикаля от където си иска .... Дори 2 пъти се опитват през мен да минат..... Не ме били видели .... Не им работели спирачките..... дъра бъра.... Ама айде за служебната нова е с гаранция и каско дреме ми ..... Но немога да разбера защо като си карам купето дори да карам с 40-50 дори кенеф некое такси или някой изгнил Хлопел, се опитват да ме пререйдат засичат и т.н. Тях ги давам за пример.... Тия с СЪВ-овете са още по трагични, че повечето невиждат и къде карат... ОК верно по безопасно е. Тази пролет един с Джип не ми даде сигнал, че пред него има авария по никакъф начин и въпреки скоростта от 40 км и дистанцията от 30-40 метра пак се чукнах в него ... аз огънат преден капак... той .... ами нищо .... Но не е нормално според мене това СЪВ вманиачаване.... и всичко споменавате тия пусти деца..... Едно време някой ти е ползвал седалки, или си е карал детето с нещо различно от Жигула или кадет в малко по- скорощно време.... Освен да си купа 1 тролей, че всички да ми правят път и да не ми се врът.... а тролея има доста добър старт в предвид електрическия си мотор...
Истина си е за малките коли.Аз гласувах за чероки но за мен жена не трябва да кара джип в града. Защо ли?- Задръстват движението, защото им е трудно да преценяват размерите на колата. Това пък е заради видимостта отвътре, освен ако жената не е с моите килограми.- Отново заради размерите и недобра преценка често стават леки катастрофи.- Поради кофти преценка на тежестта на колата спират доста след нормалното, и дистанция хич не пазят. Не знам някоя жена да се е учила да кара курсовете на джип.Въобще джипа е много подходящ за малък град или за село. Останалото е дълбока перверзия.Аз на жена ми бих взел малка евтина кола, която да харчи малко в града, не особено бърза.Един пример е фиат 500, и в никакъв случай Седичи.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Вие това улично движение като много социално изживяване го имате От личен опит смятам, че като сте с малка кола по ви се бутат отвсякъде, защото има място. Като някой не кара вдясно и аз както мога го изпреварвам, просто ако е ЗИЛ няма място.По темата - щом е за жената с детето и танк е малко.
Да вземеш джип за да пазиш жената и детето е добре. Но кой ще пази друга жена и дете от тях?Тази луда надпревара на размери не е нормална.А и не мисля, че СУВовете априори са по-безопасни - висок център на тежестта, който може да изиграе кофти шега. Само един пример - миналата година май месец карам по Хемус с Фиата, валеше дъжд и макар да не беше силен, най-дясната лента беше свободна - нашите рацери са така. Карах си в нея съвсем спокойно, за 70 км магистрала имаше две коли излетели в канавката... И двете бяха СУВ.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Най- накрая някой да е на моето мнение и да е разбрал какво съм имал в предвид с повторно прочетените от мен писаници, който не съм изразил много точно :D
Не бъркай SUV с дъртите джипки! Не се обръщат толкова лесно. Има бая системи за сигурност!А за магистралата и дъжда, няма значение какво караш като от 100км/h нагоре няма тест на гума която да не прави аквапланинг!Просто на някой така наречени магистрали в БГ се образуват рекички пресичащи платното и удара в тях е почти като в бордюр!
Не бъркай SUV с дъртите джипки! Не се обръщат толкова лесно. Има бая системи за сигурност!А за магистралата и дъжда, няма значение какво караш като от 100км/h нагоре няма тест на гума която да не прави аквапланинг!Просто на някой така наречени магистрали в БГ се образуват рекички пресичащи платното и удара в тях е почти като в бордюр!
Изобщо не ги бъркам. Обаче и моят опит с Навара 4Х4 показва същото - стабилността им е измамна.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Е ти па сега Навара, това е повече за оффроуд(разбити пътища), не за магистрала. Ако караш някой паркетник, особено Q7 и подобни няма да мислиш така. Даже според мен имат предимство, имайки предвид 4х4 и по-точно разпределението на мощността за различните колела с цел по-добро сцепление.П.С Колегата с Q-то да не се обижда, даже напратив, имам предвид, че едва ли някой го ползва за оффроуд, освен да се качи до вилата, просто самата кола не е предвидена за това, докато Навара-та е доста по-подготвена за това.А по темата - не бих си купил Рав4, справка сервиза на ТМ Ауто. Всъщност може, но моделите преди 2003-4-та и то бензин, пак справка може да посетите сервиза.
Това е всеобща заблуда - щом е джип е тежък и стабилен. Да ама не. Имат по-висок център на тежестта, а ЕСП и подобни системи има и в конвенционалните автомобили. Пасивната сигурност зависи от много неща, понякога е по-добре да си с по-лек авромобил, окито ще отхвърчи от силата на удара, отколкото с тежка машина, която няма да помръдне.Както и да е - който иска да си ги кара - напълни се с дърти барутници - МЛ 2000 година вече може да се намери за 15 бона. Просто за мен това е изнасилване на добрия вкус, а доколко ги пускат... ами при мен не минава, все ми е тази дали е с джип, като ме засече ще си отнесе акта. Аз застраховка си имам.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Това е всеобща заблуда - щом е джип е тежък и стабилен. Да ама не.Имат по-висок център на тежестта, а ЕСП и подобни системи има и в конвенционалните автомобили. Пасивната сигурност зависи от много неща, понякога е по-добре да си с по-лек авромобил, окито ще отхвърчи от силата на удара, отколкото с тежка машина, която няма да помръдне.Както и да е - който иска да си ги кара - напълни се с дърти барутници - МЛ 2000 година вече може да се намери за 15 бона.Просто за мен това е изнасилване на добрия вкус, а доколко ги пускат... ами при мен не минава, все ми е тази дали е с джип, като ме засече ще си отнесе акта. Аз застраховка си имам.
Колегата иска да купи "джипка" за да е семейството му в по голяма безопасност и да си прави понякога разходки сред природата.Вие го отпратихте в девета глуха.Все пак се предполага че, щом ще се ползва основно от съпругата с детето едва ли ще си прави гонки по магистралата с него.То гаранции за оцеляване няма ако те нацели ТИР на магистралата,пък ако ще и в бронирана машина да си.Мартине загледай някое Daihatsu Feroza.С такова куче съм правил такива преходи по 6-7 час по офф роуд терен.Грозничко е,но за сметка на това е адски проходимо,компактно по размер и значително по евтино от изброените от теб.Освен това винаги се търсят от ловджиите и ще ти е лесно да се отървеш ако не ти хареса.И не забравяй следното..."Колкото по-проходима ти е джипката,толкова по-далече ще ходиш да търсиш трактора."
E Дайхатцу-то според определено не се вписва на така зададената тема. Първо е няма задни врати, което ще е много досадно, второ определено не се вписва в раздела за сигурност. Даже Abs не съм сигурен дали има, какво остава за възд.възглавници и т.н
E Дайхатцу-то според определено не се вписва на така зададената тема. Първо е няма задни врати, което ще е много досадно, второ определено не се вписва в раздела за сигурност. Даже Abs не съм сигурен дали има, какво остава за възд.възглавници и т.н
Е па има Daihatsu Terios.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...034&f1=detailsНе е бегачка,ама за всекидневка за жена... Има си подобаващи екстри;o 4x4o ABSo Airbago Ел. Огледалаo Климатикo Серво управлениеo Стерео уредбаo Халогенни фарове o
Коментар