Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.
Collapse
X
-
колега говорим за коли не за камиони така че няма да имаш хидравлика не е голям проблем все пак не сме деца да нямаме сила да завъртим волана а относно проблема с включването на скорост трябва да си карък та в същото време когато ти огасне колата да скъсаш жило на съединителя или да се прецака помпата му за да не можеш да включиш на скоростBravo 1.9d 97г
-
Съвсем случайно да си въртял волана на Ланчия Либра 2.4Jtd при не работещ двигател.Аз на две и мога да ти кажа, че дори и в движение се нуждаеш от доста сила. На място за някой може да е невъзможноnsn написа:колега говорим за коли не за камиони така че няма да имаш хидравлика не е голям проблем все пак не сме деца да нямаме сила да завъртим волана
Коментар
-
не несъм карал либра камоли с изгасен двигател но съм карал камион с прецакана хидравлика което кормило се върти в пъти по-трудно от това на либрапробвай да го завъртиш на лед да видиш че няма да е толкова трудно все пак говорим за изнанадолнище по заснежен път и разликата м/у зимни и лятни гуми а се стигна до изгасени двигатели и т.нслед малко може някой да каже:ами докато спускаш и ти паднат всичките гуми щото при смяната на летните със зимните гумаджиата е забравил да ти ги затегне какво ще провиш тогава и че затова не е хубаво зимата да караш със зимни гуми :Dchaveto написа:Съвсем случайно да си въртял волана на Ланчия Либра 2.4Jtd при не работещ двигател.Аз на две и мога да ти кажа, че дори и в движение се нуждаеш от доста сила. На място за някой може да е невъзможноnsn написа:колега говорим за коли не за камиони така че няма да имаш хидравлика не е голям проблем все пак не сме деца да нямаме сила да завъртим волана
Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Аферим! Аферим!sok1 написа:Аз пък съм с два комплекта джанти. Първо, предпочитам да си изнеса гумите от мазата и да си ги сменя, отколкото да дам едни грешни 40-50 лв. Второ, оглеждам сменените гуми обстойно, почиствам ги от камъчета и ги прибирам в мазата на хладно в легнало състояние. Ако е имало някое пиронче, на следващата смяна ще се разбере 100% по спадналото налягане. До сега не ми се е случвало. Трето, баланс правя само и единствено ако се усъмня, че нещо не е наред. За "биене", "дърпане" и прочие очеизвадни неща не говорим. Ако всичко е наред, не виждам нужда от баланс. Както се казва. когато отборът играе добре, смени не се правят.ls1 написа:Аз пък съм с един комплект джанти. Първо, носенето от мазата до колата ми е по-лесно. Второ, гумаджията ми при всяка смяна оглежда обстойно гумата за дефекти, сменя ако се налага я вентил я игла. Трето, всеки път прави баланс и ми оглежда и джантата дали е наред. Също като сменя гумите така може да види ако има някое гвоздейче забито, преди години имах такъв случай. Не съм имал никога проблем с отлепването на гумата от джантата. Аз пак си повтарям мнението, че всеки да си е със занаята, вече е въпрос на това да си намериш правилния гумаджия и да го държиш нащрек като му надничаш през рамото и питаш, без издевателства, разбира се.
Коментар
-
Голямо спускане че се прави на моторна спирачка се прави, ама важно е да сте здрави у ръцете и да държите волана. Така може да се компенсира всяко отклонение или приплъзване, ръчна бих дърпал само ако возя тъщата на предния капак. Една малка хитрост, малко ни намалете налягането в гумите примерно от 2.5 на 2.1 атм., това помага срещу пързалянето при продължително спускане на сняг.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.
Весел чиляк...Такава хитрост батя ти е сползвал при ЗиЛ 157 ....S_BANKOV написа:Голямо спускане че се прави на моторна спирачка се прави, ама важно е да сте здрави у ръцете и да държите волана. Така може да се компенсира всяко отклонение или приплъзване, ръчна бих дърпал само ако возя тъщата на предния капак. Една малка хитрост, малко ни намалете налягането в гумите примерно от 2.5 на 2.1 атм., това помага срещу пързалянето при продължително спускане на сняг.
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
И ако да речем трябва да спреш по някаква причина(дано да не е за лошо),примерно крайната дестинация ти е по средата на това спускане,ще чакаш да дойде равно място ли?S_BANKOV написа:Голямо спускане че се прави на моторна спирачка се прави, ама важно е да сте здрави у ръцете и да държите волана. Така може да се компенсира всяко отклонение или приплъзване, ръчна бих дърпал само ако возя тъщата на предния капак. Една малка хитрост, малко ни намалете налягането в гумите примерно от 2.5 на 2.1 атм., това помага срещу пързалянето при продължително спускане на сняг.Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Мотам се днес из нета и попаднаха на този Клип.На пръв поглед нищо интересно. Някакъв дето е с летните гуми се метна у храсталаците.Обаче в описанието е написан модела на автомобила и гумите.Чукнах в
да видя с какви гуми е автомобила и останах лекинко изумен.Зимни гуми с шипове и пак у храстите.
Коментар
-
Аз още съм с летни гуми. Онази вечер като валя сериозния сняг в София, карах над 2 часа по всякакви улици - заснежени, заледени, почистени, току-що поръсени със сол... карах си внимателно и съвсем честно - никаква разлика няма в поведението на колата с летни и със зимни, при един и същи начин на шофиране - съобразен със снега, доколкото мога да го съобразя правилно. Като карах по лед - както миналата година съм се пързалял със зимните, така и сега с летните. Изводът ми е, че за градско шофиране, ако се кара внимателно и не се правят "майсторски" маневри тип "много бързам и ще карам както ми е кеф" - няма нужда от зимни гуми. Просто в един момент физиката става еднаква за всички. Ей го и тоя с шиповете - повярвал си е, че със зимни гуми е застрахован, може би. Жалко, че и у нас много хора са същите. А преобърне ли се колата - пътищата много.
Коментар
-
Това е като да тестваш дали едно моторно масло е добро на вкус... Съжалявам, но не си никак прав, освен ако не си карал с 10-15 км/ч когато условията позволяват 30-40 да речем. Нито можеш да се изнесеш нормално, нито да спираш нормално, т.е. изнасяш се по-бавно и създаваш задръстване за всички нормално износящи се, нито спираш нормално, а спираш от 200 м създавайки отново задръстване. Същото е и в завоите и всяка една ситуация, в която си участвал. Сега ще ме контрираш, че който е със зимни гуми кара неразумно - не, не е неразумно, но много по-лесно и бързо потегля на сняг и киша от теб и по-лесно спира на сняг и киша от теб и няма сила на света, която да ме убеди в обратното.Ето ти и още един тест от ADAC... освен разбира се, ако не им вярваш...http://www.youtube.com/watch?v=8ncga6UxlHMogi28b написа:Аз още съм с летни гуми. Онази вечер като валя сериозния сняг в София, карах над 2 часа по всякакви улици - заснежени, заледени, почистени, току-що поръсени със сол... карах си внимателно и съвсем честно - никаква разлика няма в поведението на колата с летни и със зимни, при един и същи начин на шофиране - съобразен със снега, доколкото мога да го съобразя правилно. Като карах по лед - както миналата година съм се пързалял със зимните, така и сега с летните. Изводът ми е, че за градско шофиране, ако се кара внимателно и не се правят "майсторски" маневри тип "много бързам и ще карам както ми е кеф" - няма нужда от зимни гуми. Просто в един момент физиката става еднаква за всички. Ей го и тоя с шиповете - повярвал си е, че със зимни гуми е застрахован, може би. Жалко, че и у нас много хора са същите. А преобърне ли се колата - пътищата много.
Коментар
-
Този клип като го гледам и мога само да кажа, че на такъв завой така да изпаднеш... е чиста постановкаkrasio_79bs написа:Мотам се днес из нета и попаднаха на този Клип.На пръв поглед нищо интересно. Някакъв дето е с летните гуми се метна у храсталаците.Обаче в описанието е написан модела на автомобила и гумите.Чукнах в
да видя с какви гуми е автомобила и останах лекинко изумен.Зимни гуми с шипове и пак у храстите.
Коментар
-
Аз пък си купих четири зимни гуми..... за 40лв..... общо!2004г. са и имат 4-5мм. грайфер.При една проверка полицая ми обърна внимание, че са ми износени гумите, но изобщо не се занимаваше да мери дълбочината.Реших, че е по-разумно да дам 40лв. за по-дълбоки гуми, отколкото по 20лв. на всяко спиране за проверка
Коментар
-
Сега само не ми казвай, че няма да правим теста с летните гуми...Kuku написа:Аз пък си купих четири зимни гуми..... за 40лв..... общо!2004г. са и имат 4-5мм. грайфер.При една проверка полицая ми обърна внимание, че са ми износени гумите, но изобщо не се занимаваше да мери дълбочината.Реших, че е по-разумно да дам 40лв. за по-дълбоки гуми, отколкото по 20лв. на всяко спиране за проверка
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар