това, че зимнага гума е добра само на сняг е доказано и в тестоветова за 7-те градуса е глупост, измислена от производителите за да си продават гумите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.
Collapse
X
-
Sev написа:това, че зимнага гума е добра само на сняг е доказано и в тестоветова за 7-те градуса е глупост, измислена от производителите за да си продават гумите. Само конспирации са ти в главата. Тестове, местове, зимна ли е гумата значи е зима. Същото като с "летните" джанти
.
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Едно време от шоферите на газки и зилове тръгна мълвата че на заснежено нанадолнище се слиза на скорост...
Коментар
-
Ето ги и тестовете.... още от преди 5 годиниhttp://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=14203
Коментар
-
Immortal написа:Ники, ще ме извиняваш, но по всякакво надолнище се слиза на скорост - сухо, мокро, заснежено - няма значение.Иначе ако е много голямо надолнището - и вериги може да не те спасят. Най-добре не слизайAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:...Ако при слизане с ПРЕДНО на скорост, колата почне да се пързаля драйвера инстиктивно натиска спирачките - някой по слабо, други по силно........както горе споменах двигателя предава движение на предните гуми, това е важно да се запомни.......Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:..........................................Явно не си, защото щеше да знаеш, че без предна спирачка няма спиране. Също така щеше да знаеш, че задните гуми когато оказват някакво съпротивление..... държат право МПС-то.Идеята за спускане на скорост по заснежен....... участък не е защото само така ще се спуснеш ами съвсем друга.Идеята е да се пазят спирачките от прегряване....... МПС-то да има еднаква скорост на спускане...... и само със средният педал да правиш мин. корекция на спускането. За твое сведение на места където знам, че ако се засиля и няма спиране.... аз правя следното нещо. Спускане на скорост 1 или 2-ра според зависи, дърпам ръчната един или два зъба..... отново според зависи. При това положение тръгвам надолу с една постоянна скорост. Това да успееш да го направиш само със спирачката, трябва да си много добър. Защото само на спирачка увеличиш ли скоростта после може и да не може да я намалиш. При опит за намаляване гумите блокират...... скоростта започва да нараства........Съвсем случайно всяка седмица като се возя по горите с мотоциклета и тези упражнения за спускане ги правя по много пъти и знам, че ако не е на скорост е трудна работа.
Коментар
-
chaveto написа:ФЕРАРИСТ написа:..........................................Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Няма никакво значение къде ще спирам. Предната спирачка се ползва задължително, много добре знаеш, че и при автомобилите спират предните гуми. Опитай да спреш само на ръчна и тогава ми кажи, че отпред спирачките са глупост. Броя на гумите също няма никакво значение. На мен също не ми се спори. Аз си знам как трябва да спирам, знам и какви гуми да ползвам според сезона......Казах го по напред, ония по състезанията не са глупави да имат гуми за асфалт, пясък, кал............. дъжд, сняг..................... Карайте си с летните гуми които са станали на "кокал"....... защото температурата на асфалта е отрицателна и колкото и да са хубави.... гумите няма как да се загреят.....Ето ти и едно примерче за наклонче http://www.vbox7.com/play:05b8e25aНа живо изглежда още по зле.
Коментар
-
@ чаве ,явно не си карал двутактов мотор да видиш как спира на скорост :D иначе за спирането съм съгласен ,ама после защо сменяте накладки на по 5000 км .Тая теория за спирането малко не е на място защото къде ги тия баири от републиканската пътна мрежа дето ги спускате на първа или 2-ра предавка ? Моята кола е автоматик и като запален скиор само на няколко места не карам на D a и си спускам и си карам без проблеми .Иначе за зимните и летните гуми е ясно ,че Варненци да речем за какво са им зимни гуми .като е поледица все тая с кви си .p.s.един приятел години наред го скъсвахме от бъзик ,че като падне сняг или е лошо времето не си кара колата за да не го удари някойе за кво ти е тая кола тогава ,няма по голям кеф от това да си строшиш колата от каране :D
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Темата е много стара. Преди 5г може и да е било така.Аз вярвам повече на усета си от колкото на някакви тестове, които не се знае от кой са поръчани.....А и да попитам колко от вас карат с нови гумиНякога купували ли сте нова лятна и когато паднат температурите и стане подходящо за каране със зимна гума....... да си купите нова зимна и да направите сравнение
Съответно гумата/те да не са в най ниският клас.
Коментар
-
tomazo написа:@ чаве ,явно не си карал двутактов мотор да видиш как спира на скорост :D иначе за спирането съм съгласен ,ама после защо сменяте накладки на по 5000 км .Тая теория за спирането малко не е на място защото къде ги тия баири от републиканската пътна мрежа дето ги спускате на първа или 2-ра предавка ? Моята кола е автоматик и като запален скиор само на няколко места не карам на D a и си спускам и си карам без проблеми .Иначе за зимните и летните гуми е ясно ,че Варненци да речем за какво са им зимни гуми .като е поледица все тая с кви си .p.s.един приятел години наред го скъсвахме от бъзик ,че като падне сняг или е лошо времето не си кара колата за да не го удари някойе за кво ти е тая кола тогава ,няма по голям кеф от това да си строшиш колата от каране :D
а това е идеята.След като караш автоматик би било редно да знаеш как се спуска с него :D и явно знаеш щом не караш на D
Като е поледица не е все тая, защото и 1% да има разлика я има. Друг е въпроса, че някой не може да усети този 1%
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар