Колегите може да си карат с летните гуми на равно и бавничко и да не могат да усетят разликата,въпреки,че и това не ми се вярва.Просто пишат и надали си вярват.А да кажеш,че имаш опит и че нямало разлика от летните и зимните си е направо ЛЪЖА.Имайте си го тоя опит и залъгвайте децата с него.Стана клише тоя "опит".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.
Collapse
X
-
Правиш се на тъп ли?Извинявай ако те обиждам.Говорим за едни и същи условия(което значи и същия шофьор) само разликата да е гумата.Ти като можеш да караш с лятна на сняг,не прави зимната гума по-некачествена,просто ще ти се получава още по добре със зимна,но не може да го проумеете защото опита не ви е на място,нищо че го имате за много.Това го твърдя просто,заради схващането ви за гумите.А ти ще тръгнеш с лятна гума там,където аз със зимна,само че точно никога.Kuku написа:Па кой ви е виновен, че не мое карате?
Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Аз оня ден си карах с летните гуми съвсем бавничко и внимателно, спазвах добра дистанция, за да не ми се налага рязко спиране, пробвах непрекъснато на всяка нова улица как спира колата, за да не се изненадам някъде, и да не изненадам някой друг и честно казано - с летни гуми бях много по-внимателен, отколкото ако бях със зимни. Предполагам, че масово е така - мислят (мислите) си, че като като са (сте) със зимни гуми и е много по-сигурно, не се спазва добра дистанция, разчита се на уникалните хипер-ултра-дупер гуми от 294 лева бройката, че щом са зимни и толкова скъпи - значи с тях всичко е ок, и е така стават инцидентите - извведнъж се оказва, че когато е изобретена физиката - не е имало зимни и летни и гуми, и просто в някои случаи не можеш да спреш. Или както каза г-н Коцев - задкормилното устройство е най-важно.
Коментар
-
Ще позволиш да не се съглася с теб, тъй като физиката и химията са напреднали, хората са измислили зимната гума, която ти помага да караш по-спокойно, защото ти си изхабил 30% повече нерви и си вложил 30% повече усилия, за да направиш нещо, от колкото ако караше със зимни гуми. И си имал късмет, че не си изпадал в някакви по-особени ситуации, в които разликата между гумите да има значение. И аз съм карал на сняг и киша с летни гуми, но не си е работа - иска винаги супер прецизно боравене със съединителя и спирачката, а в аварийни ситуации надали ще ти е до това.ogi28b написа:Аз оня ден си карах с летните гуми съвсем бавничко и внимателно, спазвах добра дистанция, за да не ми се налага рязко спиране, пробвах непрекъснато на всяка нова улица как спира колата, за да не се изненадам някъде, и да не изненадам някой друг и честно казано - с летни гуми бях много по-внимателен, отколкото ако бях със зимни. Предполагам, че масово е така - мислят (мислите) си, че като като са (сте) със зимни гуми и е много по-сигурно, не се спазва добра дистанция, разчита се на уникалните хипер-ултра-дупер гуми от 294 лева бройката, че щом са зимни и толкова скъпи - значи с тях всичко е ок, и е така стават инцидентите - извведнъж се оказва, че когато е изобретена физиката - не е имало зимни и летни и гуми, и просто в някои случаи не можеш да спреш. Или както каза г-н Коцев - задкормилното устройство е най-важно.
Коментар
-
Или пък твърдението,че не трябва да се натискат никога спирачки при спускане.Е все някога трябва да ги натиснеш,но не да скочиш на тях.Живея на такова място,че много често ми се налага,не да натисна спирачка за да спра,ами в движение на долу да дам задна и газ за да мога да спра,така че не ми говорете с клишета,тях всеки ги знае.Оги,ясно е,че страх лозе пази,но само с това не става,трябва си и късмет
Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Аз ти казвам, че карам спокойно и намам никакъв пробем с летни гуми през зимата - ти ме наричаш лъжецnanobanano написа:Правиш се на тъп ли?Извинявай ако те обиждам.Говорим за едни и същи условия(което значи и същия шофьор) само разликата да е гумата.Ти като можеш да караш с лятна на сняг,не прави зимната гума по-некачествена,просто ще ти се получава още по добре със зимна,но не може да го проумеете защото опита не ви е на място,нищо че го имате за много.Това го твърдя просто,заради схващането ви за гумите.А ти ще тръгнеш с лятна гума там,където аз със зимна,само че точно никога.Kuku написа:Па кой ви е виновен, че не мое карате?
Точно тук колегите могат да потвърдят (а има и снимки), как на една благотворителна кампания в Кюстендил преди две-три години си карах колата с летните 17-ки измежду всички останали със зимни гуми и даже на огромния наклон пред дома на децата нямах грижи, без боуксуване, без поднасяне, без драма.П. П.Сега видях, че си от Асеновград - аз и до Смолян съм пътувал с летни гуми при това с чужда кола
Коментар
-
Миналата зима когато се пускахме не знам дали помниш какво ти казах и показах.Мога да тръгна макс. бързо без да боксувам..... До колкото имам спомен ти не успя да постигнеш това.Много голям % не знаят, че като натиснат спирачката по екстремно и след това съединителя АБС-а веднага ще почне да тропа.Kuku написа:.............Тук в този форум положението е същотоНа клавиатурите всичките сте най добрите..... като излезем в гората и се вижда кой колко може
Коментар
-
Темата така и така е поизместена от заглавието, та да споделя - Уменията са много по-важни от гумите, освен това забравяте и за фактора конкретен автомобил - само като пример : МАтиз 48 коня с чисто нови зимни гуми отпред се окопава като прасе в кал при не много сняг / нещо 10-15 см/ , а с Уно 45 коня с изтрити стари летни гуми си минава през същият сняг и после и през повече почти без проблем ... известно време ги тествах и двете коли само за да се убедя, че не съм се излъгал първия път .... Това, че някой си сложил такива или други гуми и бил доволен или не, далеч не е решаващо за генерални констатации, да не говорим за размери на гумите, сходимост, окачване и т.н... сметката става сложна
Коментар
-
Е, какво? Можеш да тръгваш по-добре от мен - бравоchaveto написа:Миналата зима когато се пускахме не знам дали помниш какво ти казах и показах.Мога да тръгна макс. бързо без да боксувам..... До колкото имам спомен ти не успя да постигнеш това.Много голям % не знаят, че като натиснат спирачката по екстремно и след това съединителя АБС-а веднага ще почне да тропа.Kuku написа:.............Тук в този форум положението е същотоНа клавиатурите всичките сте най добрите..... като излезем в гората и се вижда кой колко може
Това значи ли, че аз имам проблеми зимата - не!Ако искаш да пробваме пак? Ама без "случайните" минувачи
Коментар
-
Да, и това как променя тезата, че при РАВНИ други условия зимната гума е предимство? Кой е казал, че уменията на задкормилното устройство не са по-важни от гумите, джантите, волана кожен ли е, има ли подгряване на седалките?Така да го кажа - при еднакви пътни условия, при един и същ шофьор, при един и същ автомобил зимната гума през зимата е по-добра от лятната гума през зимата.jorko написа:Темата така и така е поизместена от заглавието, та да споделя - Уменията са много по-важни от гумите, освен това забравяте и за фактора конкретен автомобил - само като пример : МАтиз 48 коня с чисто нови зимни гуми отпред се окопава като прасе в кал при не много сняг / нещо 10-15 см/ , а с Уно 45 коня с изтрити стари летни гуми си минава през същият сняг и после и през повече почти без проблем ... известно време ги тествах и двете коли само за да се убедя, че не съм се излъгал първия път .... Това, че някой си сложил такива или други гуми и бил доволен или не, далеч не е решаващо за генерални констатации, да не говорим за размери на гумите, сходимост, окачване и т.н... сметката става сложнаThe awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Ти може да нямаш проблеми, но създаваш проблеми на околните, които трябва да пъплят след теб с 20-30, защото при 50 си НУРС.Докато потеглиш от светофара той може да стане пак червен и т.н. Въобще ситуацията на пътя е уравнение с много неизвестни, а константите са постоянни сама за теб!Всеки си носи отговорността сам и грешката в преценката коя гума е по-добра при зимни условия лъсва при застрахователя.Kuku написа:Е, какво? Можеш да тръгваш по-добре от мен - браво
Това значи ли, че аз имам проблеми зимата - не!Ако искаш да пробваме пак? Ама без "случайните" минувачи
Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Че то повечето каращи БравУ иноишес са си НУРС-ове, със или без зимни гуми. /обясни какво е нурс че поне полувината са пропуснали тая част от живота/ пп Не мога да ви разбера в София, Пловдив, къде видяхте зима и кога си ползвахте зимните гуми по предназначение. Я ходете на гости при Андрей и Румбата в Делиормана през зимата, да ви видя гумите и шофьорските умения.nikolovvd написа:Ти може да нямаш проблеми, но създаваш проблеми на околните, които трябва да пъплят след теб с 20-30, защото при 50 си НУРС.Докато потеглиш от светофара той може да стане пак червен и т.н. Въобще ситуацията на пътя е уравнение с много неизвестни, а константите са постоянни сама за теб!Всеки си носи отговорността сам и грешката в преценката коя гума е по-добра при зимни условия лъсва при застрахователя.Kuku написа:Е, какво? Можеш да тръгваш по-добре от мен - браво
Това значи ли, че аз имам проблеми зимата - не!Ако искаш да пробваме пак? Ама без "случайните" минувачи
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Но само на сняг и лед да речем........при други условия това не е вярно.......style34 написа:Така да го кажа - при еднакви пътни условия, при един и същ шофьор, при един и същ автомобил зимната гума през зимата е по-добра от лятната гума през зимата.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар