Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой е по-по-най

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кой е по-по-най

    Интересува ме много този въпрос, надявам се да няма негативни и крайни отговори. Да не се стига до предупреждения и безсмислени, глупави, обидни спорове. Нека всеки изкаже собствено мнение! Поздрави
    MB 280 S W108 67' - pickUp
    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

    #3
    Разбира се Ланча, тя е върха на Италианското автомобилостроене.Все пак Фиат е масовата кола за ежедневието.Алфа Ромео са насочени към по-спортно ориентирани шофьори.Ланча е за по улегнали, все пак произвеждат основно семейни-седани.Това е моето виждане по въпроса ти Колега.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #4
      И аз смятам, че е Ланчиата, особено когато погледна Тезиса ... Съгласен съм с младежа отгоре
      Fiat Forum Bulgaria

      Прекаленият светец и богу не е драг !

      Коментар


        #5
        Аз имам предвид производството от самото начало, не говоря само за последните модели. Иначе на мен от италианките Алфата най ме радва. Като изключим Ферарита, Ламбота и т.н.
        MB 280 S W108 67' - pickUp
        MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
        ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
        Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
        office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

        Коментар


          #6
          аз също съм на мнение с колегите до тук . понеже не съм запознат мн с моделите на ланча , само с дедрата отчасти и ако може да се сравнят темпрата и дедрата.ланчията я бие с по-високия си клас.има един колега продава си ланчата , пак комби както мойта темпра , е да ви кажа като му гледам снимките ми се ще да я имам тая кола.не че не ми харесва и темпрата си е мойта любов айде поздрави на всички колеги.п.п. аз също апелирам да не се впускаме в излишни спорове и прочие..... всеки за себе си изказва мнението ! :D
          Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

          ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

          Коментар


            #7
            Като съм казал че Ланча е по-добра от Фиат не съм имал само модели като "Тезис" за пример а и по-старите.Просто при нейните модели и сглобката и качеството на материалите дори при старите модели е на доста по-високо ниво.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #8
              batproho написа:
              Разбира се Ланча, тя е върха на Италианското автомобилостроене.Все пак Фиат е масовата кола за ежедневието.Алфа Ромео са насочени към по-спортно ориентирани шофьори.Ланча е за по улегнали, все пак произвеждат основно семейни-седани.Това е моето виждане по въпроса ти Колега.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #9
                Както бе казано във някоя друга тема - при еднаквите части за двата автомобила, след минаване на ОТК, по качественните отиват при ланчия.ОФФ: За сега в плановете ми в близкото бъдеще съм си харесал Либрата 1.8vvt (комби), не че ще се разделя с темпрата - там ми е тръпката, просто ацки ме кефи визията и нищо че е 91г.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #10
                  Joro написа:
                  Както бе казано във някоя друга тема - при еднаквите части за двата автомобила, след минаване на ОТК, по качественните отиват при ланчия.
                  Когато фактите говорят и боговете мълчат.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #11
                    Все едно да питате кое е по-добро - Тойота или Лексус, Нисан или Инфинити...Ланча е луксозната марка на ФИАТ. Така е заложено от производителя, и всякакви спорове и коментари по темата са излишни.Не напразно, кабрио модела на Гранде Пунто се казва Ланча Купе...просто защото цената, с която е на пазара не отговаря на сегмента на ФИАТ.Ето част от текста на новината:"...Първоначално се предполагаше, че Bertone ще произвежда автомобил тип купе/кабрио на базата на новия Fiat Grande Punto. Във Фиат обаче са преценили, че един такъв автомобил би имал по-малко шансове да постигне пазарен успех, заради несъответствието между имиджа на марката и по-високата цена, която новият модел ще има. Затова са избрали по-логичното решение новото купе/кабрио да бъде с марката Ланча.Lancia e част от групата Фиат и се позиционира като производител на по-скъпи, по-комфортни и представителни автомобили. Така тя не е конкурент на по-евтините модели на Фиат или на спортните коли на Алфа Ромео ...."Не само сега, а и винаги в историята Ланча е била по-добрия ФИАТ. И не само като семеен автомобил, но и като спортен.Спомнете си за успехите на Ланча Делта във WRC шампионата. Все още никой не ги е стигнал по брой шампионски титли при конструкторите - цели 10, а заедно с 3-те на ФИАТ - 13 титли за концерна.Скудерия Ферари първоначално е влязла във Формула 1 с името Ланча през 1954 г. През 1956 отбора се преименува на Ферари-Ланча и печели първата си шампионска титла с автомобил Lancia D50.Автомобили Ланча се произвеждат в ограничено количество, непознати са в някои страни (например от 20 години не се произвежда Ланча с десен волан).Ако годишно се произвеждат около 1,000,000* ФИАТа (само в Европа - Италия, Франция, Унгария, Полша, Турция), Ланчите са само 110,000*(и се произвеждат САМО в Италия). Цените им са доста по-високи (сравнете цената на новото Браво и новата Ланча Делта 3). Аналогично е и при по-старите модели.*Източник за броя произведени коли - http://oica.net/wp-content/uploads/fiat1.pdfИма легендарни автомобили с марката Ланча, които са колекционерска страст и се продават на огромни цени.Например с кеф бих притежавал една Ланча Бета Монтекарло...но уви.За повече информация за марката:http://www.lancia-bg.com/http://en.w...rg/wiki/Lancia

                    Коментар


                      #12
                      Излишно!
                      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                      I am in love with my cars

                      Коментар


                        #13
                        Suppish написа:
                        Аз имам предвид производството от самото начало, не говоря само за последните модели. Иначе на мен от италианките Алфата най ме радва. Като изключим Ферарита, Ламбота и т.н.
                        Не знам защо точно задаваш този въпрос, но ако прочетеш малко повече за историята на Ланча ще откриеш, че е доста скъпа марка.В ранните времена до средата на миналия век е била от най-престижните в света, а като скъпотия е била една от най-скъпите марки въобще.Дори колите ма Мерцедес са били с доста по-ниска цена и престиж.След това се появяват селяндурите и мнението за италианските автомобили става като днешното такова. За огромно мое щастие това е добре, защото мога да си позволя да карам такъв вид автомобил.п.п. А това е поредната анкета с гласуване без никакви доводи. Просто някой е видял някаква анкета и решил да гласува.Кой може да каже, че Фиат била по-престижна, или пък с по-добра изработка
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #14
                          Между другото, преди 100 години да притежаваш ФИАТ в САЩ (произведен там, в завода в Пукипси, NY) е било въпрос на престиж.Един FIAT се е продавал на цени между $3600-$8600, докато един FORD T - за $825.

                          Коментар


                            #15
                            Immortal написа:
                            Между другото, преди 100 години да притежаваш ФИАТ в САЩ (произведен там, в завода в Пукипси, NY) е било въпрос на престиж.Един FIAT се е продавал на цени между $3600-$8600, докато един FORD T - за $825.
                            Те и сега много ги тачат Италианките в Щатите,защото ги няма.Там не се гледа през призмата на Голфу към тях и скоро ще се харчат като топъл хляп Италянските екзотики.
                            Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                            I am in love with my cars

                            Коментар

                            Working...
                            X