момчета ,много емоционално сте се хванал за фиата ,моя е 12 ми подред кола не лош ,издържа 5 години и сега ще го карам докато се разпадне ,понеже няма цена .за бюджетни коли за хора като нас също мога да похваля корейските,добри експлоатационни качества ,добри цени на резервни части ,така че нека да не се хвърляме безрезервно само на една марка-за пример вижте бакшишите с какви коли карат-те търсят ефтини за подръжка коли които не горят много.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат и всички останали :)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Има разлика.Както в частите така и в подръжката.mitaka_71 написа:Така както си го написал няма никаква разлика-все си е Голф 3 и поддръжката е една и съща.Производството им прикючва/говоря за хечбека-най масовите/ през септември 1997г и тогава започва 4-тата серия!Princo написа:...Що сравняваш голф 93та година с браво 96 някак си не ми го побира ъкъла ...Сравни голф 96-97 с бравото и после говори за евтина подръжка
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Дай пак че не схванах нещоPrinco написа:Има разлика.Както в частите така и в подръжката.mitaka_71 написа:Така както си го написал няма никаква разлика-все си е Голф 3 и поддръжката е една и съща.Производството им прикючва/говоря за хечбека-най масовите/ през септември 1997г и тогава започва 4-тата серия!Princo написа:...Що сравняваш голф 93та година с браво 96 някак си не ми го побира ъкъла ...Сравни голф 96-97 с бравото и после говори за евтина подръжка
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Бакшишите карат най-вече корейски коли и фиат-и, но не мога да се съглася че корейската кола и е евтина потдръжкатаdan4o написа:момчета ,много емоционално сте се хванал за фиата ,моя е 12 ми подред кола не лош ,издържа 5 години и сега ще го карам докато се разпадне ,понеже няма цена .за бюджетни коли за хора като нас също мога да похваля корейските,добри експлоатационни качества ,добри цени на резервни части ,така че нека да не се хвърляме безрезервно само на една марка-за пример вижте бакшишите с какви коли карат-те търсят ефтини за подръжка коли които не горят много.
Имам един приятел си купи Хюндай Купе и му сменя какво ли не
Тук в Ловеч Гриша Ганчев щеше да прави Китайски и Корейски коли даже направиха първата копка но не му позволиха. Китайците подариха някаква кола на кмета на село Баховица и до тук със завода пък и се чудя кой ли щеше да ги купува тези коли
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Аз пък мислех, че завода в Ловеч все още се прави!Valiosport написа:Бакшишите карат най-вече корейски коли и фиат-и, но не мога да се съглася че корейската кола и е евтина потдръжкатаdan4o написа:момчета ,много емоционално сте се хванал за фиата ,моя е 12 ми подред кола не лош ,издържа 5 години и сега ще го карам докато се разпадне ,понеже няма цена .за бюджетни коли за хора като нас също мога да похваля корейските,добри експлоатационни качества ,добри цени на резервни части ,така че нека да не се хвърляме безрезервно само на една марка-за пример вижте бакшишите с какви коли карат-те търсят ефтини за подръжка коли които не горят много.
Имам един приятел си купи Хюндай Купе и му сменя какво ли не
Тук в Ловеч Гриша Ганчев щеше да прави Китайски и Корейски коли даже направиха първата копка но не му позволиха. Китайците подариха някаква кола на кмета на село Баховица и до тук със завода пък и се чудя кой ли щеше да ги купува тези коли
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Още ден преди официалното му представяне, при тест на автомобила едни журналисти го обърнаха при тест. Информация - тук - http://www.capital.bg/show.php?storyid=228683Отзиви от колата може да се прочетат и тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...art=15Като цяло мненията за този автомобил не са особено положителни.Ето и един цитат:"...Първо А-класата зрелищно се обърна по време на един лосов тест. Вечерта на същия ден вече целият свят обсъждаше новината. Mercedes набързо включи ESP системата в серийното оборудване, което бе невиждано допреди това при компактните автомобили. На по-късен етап започнаха да постъпват оплаквания от качеството на материалите и сглобката в интериора. ,,Навсякъде тропа и скърца", предупреждава AUTO BILD през 2001 година, когато една А-класа бе взета за продължителен тест. Това е нещо наистина изнервящо. Малко по-натагък работата стана още по-дебела...Разбити стабилизатори, изядени тампони на носачите, счупени пружини... ,,А-класата има невероятна концепция и много пространство вътре, но при нея Mercedes в самото начало здраво са използвали червения молив, с който се обозначават икономиите", казва фенът на А-класата Петер Хартман, който от 2001 година води интернет страницата Elchfans (любители на лосовете)..."Stefan Hadjov написа:Колега Immortal,възбуди ми любопитството.Какво по точно имаш в пред вид като охарактеризираш А-класата на Мерцедес като пълен провал.Immortal написа:........... Да не говорим за пълния провал "А-класа"...
Коментар
-
стига ставаме смешни не сравнявайте Мерцедес с Фиат бе хира почвате да преличате на голфаджийте който като съберат 1500 лв и се качат от Жигули на Голф и все едно в самолет не бъдете коне с капаци.И колега явно не си запознат с екстрите на 124-ката а да не говорим за по напред в еволюцията...Immortal написа:ДА се намеся и аз във вечния спор.Мерцедес - да, но висок клас. Тез 190-та, тез С (Ц)-класи... ако ФИАТа струва 30 хил. лв и получаваш кола, при Мерцедеса е 30 хил. лв кола и 20 хил. лв емблема. Нищо повече, повярвайте. Да не говорим за пълния провал "А-класа"...Имах служебен Мерцедес 190 (1990), няма такова дърво. И от сервиза не излезе, всеки месец нещо му се чупеше. Колата е купена нова в България от магазина и е карана и поддържана само тук. Поставен до тогавашната ми Темпра (1990) е направо смешен... за повече пари получаваш по-малко кола. Екстри - никакви, с изключение на климатика.Иначе за високите класове спор няма, но там ФИАТ не се бъркат.Да го кажем така - ФИАТ правят много добри коли от нисък и среден клас. Във високите класове не се бъркат (с изключение на Ланча Тезис);Мерцедес правят страхотни луксозни коли от висок клас и им се иска да правят спортни коли като Ферари (ФИАТ), но не ги бива, никак даже в ниския клас. А в средния клас не са с нищо повече от останалите.П.П. Да, возията на 124-ката не може да се сравни с тази на ФИАТ Браво, но я го сложи до една Крома от същите години - говорим за кола с екстри, за които 124-ката не е и мечтала.Сетих се и още нещо - оня ден гледах на един паркинг един Мерцедес от последните модели, Е-класа, не по-стар от 2004-5... Стои си на паркинга, паркиран, а фаровете му светят ли, светят...и акумулатора му пада ли, пада...ТОлкоз ли е трудно да направят като се измъкне ключа да се гасят фаровете... "Ауди" поне това научиха от италианците.Нещо дребно и елементарно...но полезно.Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Коментар
-
няма лоша кола има зле поддържана и приятелката ми има Ц-тка 2001 ама цетката си е.е м.ката от вървене и екстри.AthlonXP написа:Първо споменал съм, че таблото няма никво развитие!! от 124 ките които вече нямат ламарина до е класа 98 година..... таблата са с съвсем леки промени !И да карал съм 2 месеца е класа 98 година 2.9 дизел, ем не ми се виждаше да върви за толко голям мотор, един фр кара мерцедес С класа 2004 година- тя има повече ражди от някой фиат на 20 години !! Вратите от доло на мерцедеса тънат в ражда! да не говоря че за кола за толко пари е доста шумна ( и тя е дизел) и пак е тромава, само така по готината екстра е вентилатора на седалките( не те запарва кожения салон)А колегата който каза, че фиат греятsvetkos_ написа:AthlonXP,Колега, ти явно никога не си се качавал, камоли возил в Мерцедес, за да изречеш подобни небивалици. Мерцедес си е Мерцедес! Въобще не можеш да го сложиш до ФИАТ. Дори возията на баща ми на 124-ката, която се оказа, че е със заводско спортно окачване, не може да се сравни с ФИАТ. Говоря за модел 1994. А преди това около година имахме и старата С-ка (Пурата). Мога само да кажа - ВЕЛИКА МАРКА! За зимно време няма да говоря, дори и аз съм карал. И за зимно време ти трябва мозък, а не каква е колата. Аз със стария Фиат съм се влачил по почти непроходима снежна покривка. Други не можеха да откинат, където караха далеч по нови коли. Иначе всеки би искал да кара новото Браво, най-вече тези, които имат старото! :D
аз лятото карам с пуснат климатик и температурата на водата ми е малко под 90 градуса в задрустванията, а повечето хора който познавам и са имали голф са с пуснато парно
Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Коментар
-
отвори мненията за фиат от периода на тази А-класата и тогава да стане забавно .... а да не говорим че новата А-класа вече спира и се паркира сама нито че има изключителна гама от двигатели и оборудване ....Immortal написа:Още ден преди официалното му представяне, при тест на автомобила едни журналисти го обърнаха при тест. Информация - тук - http://www.capital.bg/show.php?storyid=228683Отзиви от колата може да се прочетат и тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...art=15Като цяло мненията за този автомобил не са особено положителни.Ето и един цитат:"...Първо А-класата зрелищно се обърна по време на един лосов тест. Вечерта на същия ден вече целият свят обсъждаше новината. Mercedes набързо включи ESP системата в серийното оборудване, което бе невиждано допреди това при компактните автомобили. На по-късен етап започнаха да постъпват оплаквания от качеството на материалите и сглобката в интериора. ,,Навсякъде тропа и скърца", предупреждава AUTO BILD през 2001 година, когато една А-класа бе взета за продължителен тест. Това е нещо наистина изнервящо. Малко по-натагък работата стана още по-дебела...Разбити стабилизатори, изядени тампони на носачите, счупени пружини... ,,А-класата има невероятна концепция и много пространство вътре, но при нея Mercedes в самото начало здраво са използвали червения молив, с който се обозначават икономиите", казва фенът на А-класата Петер Хартман, който от 2001 година води интернет страницата Elchfans (любители на лосовете)..."Stefan Hadjov написа:Колега Immortal,възбуди ми любопитството.Какво по точно имаш в пред вид като охарактеризираш А-класата на Мерцедес като пълен провал.Immortal написа:........... Да не говорим за пълния провал "А-класа"...Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Коментар
-
gelew написа:Е пак ношата А класа да и се обадя по телефона да и кава че ще обърна 1 2 питиета, да се подготви да кара дългоImmortal написа:Още ден преди официалното му представяне, при тест на автомобила едни журналисти го обърнаха при тест. Информация - тук - http://www.capital.bg/show.php?storyid=228683Отзиви от колата може да се прочетат и тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...art=15Като цяло мненията за този автомобил не са особено положителни.Ето и един цитат:"...Първо А-класата зрелищно се обърна по време на един лосов тест. Вечерта на същия ден вече целият свят обсъждаше новината. Mercedes набързо включи ESP системата в серийното оборудване, което бе невиждано допреди това при компактните автомобили. На по-късен етап започнаха да постъпват оплаквания от качеството на материалите и сглобката в интериора. ,,Навсякъде тропа и скърца", предупреждава AUTO BILD през 2001 година, когато една А-класа бе взета за продължителен тест. Това е нещо наистина изнервящо. Малко по-натагък работата стана още по-дебела...Разбити стабилизатори, изядени тампони на носачите, счупени пружини... ,,А-класата има невероятна концепция и много пространство вътре, но при нея Mercedes в самото начало здраво са използвали червения молив, с който се обозначават икономиите", казва фенът на А-класата Петер Хартман, който от 2001 година води интернет страницата Elchfans (любители на лосовете)..."Stefan Hadjov написа:Колега Immortal,възбуди ми любопитството.Какво по точно имаш в пред вид като охарактеризираш А-класата на Мерцедес като пълен провал.Immortal написа:........... Да не говорим за пълния провал "А-класа"...
много голяма глупост, всеки който неможе да кара няма и да се научи, а 124рка рядко съм виждал с 2 преднил ел прозореца а такива с климатик отвори мненията за фиат от периода на тази А-класата и тогава да стане забавно .... а да не говорим че новата А-класа вече спира и се паркира сама нито че има изключителна гама от двигатели и оборудване ....
и като има тая цедка като я сръчка чува хилядарки как летят през ауспуха :D
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Не преиначавайте думите ми. Никъде не съм казал, че ФИАТ е перфектната кола. Просто казах, че в ниския и средния клас, Мерцедес не са нищо повече от останалите марки. Мисля че смисълът на моите думи се заключава в по-горе казаното: Плащайки за Мерцедес 50 хил. лв (за най-евтината Ц-класа), получаваш кола за 30 хил. лв и емблема за 20 хил. За високите класове на Мерцедес не съм казал нищо лошо - само суперлативи мога да кажа. Там са специалисти.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар