sabin_zaimov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат и всички останали :)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колата си "лети" за 2-та тона, но не е спортен модел ! Виждал съм и голф 2 1.6тд да дърпа БМВ 525тдс на 400м !AthlonXP написа:Не просто тия бмв та 2.5 тдс в ниските убороти ги няма никви ( то тая кола 2 тона с това моторче проекторано още през 80 те години )sabin_zaimov написа:Колега и аз съм доволен от Фиата за 40 000 км аз съм сменил шарнир и тампони на стабилизиращата щанга. Ама БМВ 5 та серия да остава две коли след Бравото е тва не мога да го повярвам. Или БМВ то е супер издухано или шофьора е много смотан.
Коментар
-
Мислех да ти отговоря по подробно,но гледам че колегите са свършили тази работа.Ще ти кажа следното:в момента съм в Германия в гр.Кобленц и ми е предоставена една А-класа да се придвижвам с нея и няма нищо общо с това което пишеш.Тя е малък клас кола и за такъв клкас няма равна друга-ABS,ESP,ASR/тракшънконтрол/,BA/спирачен асистент/,климатик,който не се усеща на мощноста като се включи,кожа в интериора,няма скърцане,няма потропване,страничните огледала се прибират слеед загасване на двигателя и т.н.Да сравняваш А-класата с която и да е малка кола е виц според мене.А отвори интернет да видиш тази оплюта от теб кола каква цена държи.За Мерцедес може твърдо да се каже :за много истинска кола-доста пари,но си заслужава.Карах тук и С 200 компесор 170 кс,2006 год.Това пък чудо ако знаеш какво е,а е също нисък клас кола.200 клм/час държи по магистрала непрекъснато и не се чува че работи двигател.Така че дай да сме реалисти и да не предтавяме желаното за действителност.Поздрави от мен и от красивата част на Германия около Рейн и Мозел..Immortal написа:Още ден преди официалното му представяне, при тест на автомобила едни журналисти го обърнаха при тест. Информация - тук - http://www.capital.bg/show.php?storyid=228683Отзиви от колата може да се прочетат и тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...art=15Като цяло мненията за този автомобил не са особено положителни.Ето и един цитат:"...Първо А-класата зрелищно се обърна по време на един лосов тест. Вечерта на същия ден вече целият свят обсъждаше новината. Mercedes набързо включи ESP системата в серийното оборудване, което бе невиждано допреди това при компактните автомобили. На по-късен етап започнаха да постъпват оплаквания от качеството на материалите и сглобката в интериора. ,,Навсякъде тропа и скърца", предупреждава AUTO BILD през 2001 година, когато една А-класа бе взета за продължителен тест. Това е нещо наистина изнервящо. Малко по-натагък работата стана още по-дебела...Разбити стабилизатори, изядени тампони на носачите, счупени пружини... ,,А-класата има невероятна концепция и много пространство вътре, но при нея Mercedes в самото начало здраво са използвали червения молив, с който се обозначават икономиите", казва фенът на А-класата Петер Хартман, който от 2001 година води интернет страницата Elchfans (любители на лосовете)..."Stefan Hadjov написа:Колега Immortal,възбуди ми любопитството.Какво по точно имаш в пред вид като охарактеризираш А-класата на Мерцедес като пълен провал.Immortal написа:........... Да не говорим за пълния провал "А-класа"...
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Мислех да ти отговоря по подробно,но гледам че колегите са свършили тази работа.Ще ти кажа следното:в момента съм в Германия в гр.Кобленц и ми е предоставена една А-класа да се придвижвам с нея и няма нищо общо с това което пишеш.Тя е малък клас кола и за такъв клкас няма равна друга-ABS,ESP,ASR/тракшънконтрол/,BA/спирачен асистент/,климатик,който не се усеща на мощноста като се включи,кожа в интериора,няма скърцане,няма потропване,страничните огледала се прибират слеед загасване на двигателя и т.н.Да сравняваш А-класата с която и да е малка кола е виц според мене.А отвори интернет да видиш тази оплюта от теб кола каква цена държи.За Мерцедес може твърдо да се каже :за много истинска кола-доста пари,но си заслужава.Карах тук и С 200 компесор 170 кс,2006 год.Това пък чудо ако знаеш какво е,а е също нисък клас кола.200 клм/час държи по магистрала непрекъснато и не се чува че работи двигател.Така че дай да сме реалисти и да не предтавяме желаното за действителност.Поздрави от мен и от красивата част на Германия около Рейн и Мозел..Immortal написа:Още ден преди официалното му представяне, при тест на автомобила едни журналисти го обърнаха при тест. Информация - тук - http://www.capital.bg/show.php?storyid=228683Отзиви от колата може да се прочетат и тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...art=15Като цяло мненията за този автомобил не са особено положителни.Ето и един цитат:"...Първо А-класата зрелищно се обърна по време на един лосов тест. Вечерта на същия ден вече целият свят обсъждаше новината. Mercedes набързо включи ESP системата в серийното оборудване, което бе невиждано допреди това при компактните автомобили. На по-късен етап започнаха да постъпват оплаквания от качеството на материалите и сглобката в интериора. ,,Навсякъде тропа и скърца", предупреждава AUTO BILD през 2001 година, когато една А-класа бе взета за продължителен тест. Това е нещо наистина изнервящо. Малко по-натагък работата стана още по-дебела...Разбити стабилизатори, изядени тампони на носачите, счупени пружини... ,,А-класата има невероятна концепция и много пространство вътре, но при нея Mercedes в самото начало здраво са използвали червения молив, с който се обозначават икономиите", казва фенът на А-класата Петер Хартман, който от 2001 година води интернет страницата Elchfans (любители на лосовете)..."Stefan Hadjov написа:Колега Immortal,възбуди ми любопитството.Какво по точно имаш в пред вид като охарактеризираш А-класата на Мерцедес като пълен провал.Immortal написа:........... Да не говорим за пълния провал "А-класа"...
Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Коментар
-
Аз държа на моето - А класата преди 2001 година е скапана кола.Вие ми говорите за коли 2006 година. Е айде качете се на една Ланча Тезис или ФИАТ Крома 2006 година и пак да сравняваме. Ама да почнем от цената, и цената на резервните части. Аз имам наблюдения над коли на повече от 10 години. Както казах, най-директните ми впечатления са от 190-ка (1990) и сравнявам с тогавашната ми Темпра (1990).Всичко е имидж и маркетинг... Все едно да ми кажете, че например Нокия Н97, си заслужава 1100-те лева, при условие, че технологично не е нищо повече от моята Е71, дето струва 450 лв, има в повече само един тъч-скрийн. Кое в тази нокия струва, дето е в повече от на моята струва 650 лв?Всичко е човешка суета, и тези, дето са си направили някога име, се възползват от него.Продават скъпоструващи емблеми. Тъй като традиционно МБ е скъпа кола, при елитните си модели не пестят нито от инженеринг, нито от материали, и колите са перфектни.При ниските класове обаче се опитват да стигнат нивото на фирмите с традиции в тази област, и почват яко да пестят, което се отразява на качеството. Като следствие имаме една кола, която НЕ Е НИЩО ПОВЕЧЕ от останалите марки, и пак е по-скъпа с 20% минимум заради марката.Това имам предвид.Иначе като стана президент на средно-голяма компания, ще си карам S-класата, естествено. Това е и част от играта.Но като стана шеф на голяма компания, ще се возя на Ролс РОйс... нищо че ако го юрнеш всекиден да го караш като ежедневна кола по нашите пътища, и трябва да работиш само за ремонтите му
В заключение - ако искате лускозна представителна кола - Мерцедес е избора, но минимум Е-класа... Ако искате семеен автомобил за всеки ден - италиано
Коментар
-
Ако искам луксозна и представителна кола избора е Мазерати,Мерцедес няма нищо общо с истинатаImmortal написа:Аз държа на моето - А класата преди 2001 година е скапана кола.Вие ми говорите за коли 2006 година. Е айде качете се на една Ланча Тезис или ФИАТ Крома 2006 година и пак да сравняваме. Ама да почнем от цената, и цената на резервните части. Аз имам наблюдения над коли на повече от 10 години. Както казах, най-директните ми впечатления са от 190-ка (1990) и сравнявам с тогавашната ми Темпра (1990).Всичко е имидж и маркетинг... Все едно да ми кажете, че например Нокия Н97, си заслужава 1100-те лева, при условие, че технологично не е нищо повече от моята Е71, дето струва 450 лв, има в повече само един тъч-скрийн. Кое в тази нокия струва, дето е в повече от на моята струва 650 лв?Всичко е човешка суета, и тези, дето са си направили някога име, се възползват от него.Продават скъпоструващи емблеми. Тъй като традиционно МБ е скъпа кола, при елитните си модели не пестят нито от инженеринг, нито от материали, и колите са перфектни.При ниските класове обаче се опитват да стигнат нивото на фирмите с традиции в тази област, и почват яко да пестят, което се отразява на качеството. Като следствие имаме една кола, която НЕ Е НИЩО ПОВЕЧЕ от останалите марки, и пак е по-скъпа с 20% минимум заради марката.Това имам предвид.Иначе като стана президент на средно-голяма компания, ще си карам S-класата, естествено. Това е и част от играта.Но като стана шеф на голяма компания, ще се возя на Ролс РОйс... нищо че ако го юрнеш всекиден да го караш като ежедневна кола по нашите пътища, и трябва да работиш само за ремонтите му
В заключение - ако искате лускозна представителна кола - Мерцедес е избора, но минимум Е-класа... Ако искате семеен автомобил за всеки ден - италиано
forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
Re: Фиат и всички останали
Братле Просто нямаш право да сравняваш ФИАТ с БМВ и МЕРЦЕДЕС !AthlonXP написа:Така искам да изкажа моето възхищение към толко уплюваните коли ФИАТ ( разбивала се предницата небили издръжливи ) и всякви други глупости!Карам фиат браво ЖТД, смея да твърдя, че го тормозя наистина много, колата за близо 40 хиляди километра навтртяни доста вандалски съм и сменил 1 тампон на носача 2 биалетки и 1 курмилен накрайник - всичко на всико 50 лв :D И там стандартните консумативи масло и филтри.Баща ми е фен на френските коли(преди бравото се колебаех между него и пежо 206) Баща ми цял живот кара пежа и ситруени, неговите коли са гледани в отуризирани сервизи и той кара каде каде по нормално от мен, а френските му коли все стигаха до сервиз! Четох из форумите за френски коли - мммммм да те всички влизат редовно в бокса
Поинтересувах се да сменя бравото за някой опел - разбрах ,че опел ги продавали със телоподаващо в багажника
че като сменя маслото да сменя и праговете и веждите :D :D За форд - москвич не ми се кара Комшията кара бмв 525 тдс 143 коня - до 140 седи на повече от 2 коли растояние от бравото, 3 пъти ги пускаме и 3те пути не му достига животец - накрая прегря бмв то
от там в серивз и няма да ви казвам, сумата небеше малкаа сервиза небеше уторизиран за бмв а гледам само "хубавите" бмв та бяха там :D Мерцедес няма да ги обсъждам - те нямат никакво развитие по таблото си 20 години
сядаш и всеки път е сдялано с теслата от пиян немец, да не говориме, че зимно време само чакаш с въжето някой да те затегли до главния път
В общи линии наистина се радвам, че избрах фиат! Ако имам финансова възможност с най-голямо удоволствие бих карал новото браво
Целта е една,скороста е различна - HGT !
Коментар
-
Пожелавам най-искренно на всички фенове на ’’аристократичните’’ немски марки час по-скоро да се избавят от Фиат-ите си и закупят желаните си ’’престижни’’ возила
Аман от такива ’’фенове’’ - по-добре шепа хора, отколкото хиляди псевдо-привърженици които са такива просто ей така, защото е модерно да си пишеш по форумите
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар