Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Marea 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Продава я просто защото тази година и изтича правото да бъде такси.Тоест е произведена 1999 година.
    '01 Fiat Marea HLX Weekend JTD 110
    '01 Citroen Xsara Break 1.6i 16V 109 hp

    Коментар


      #17
      Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?
      Fiat Marea 1.6 16V

      Коментар


        #18
        ston3 написа:
        Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?
        Изявени слаби места е термостата и някои електрони проблеми по двигателя , но при тази кола неможе да се вярва. Всяки един детайл или възел може да се окаже слабо место. Защо си се хвърлил точно на тази кола , ето това ми е чудно.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #19
          ston3 написа:
          Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?
          Колега,спести си пари малко и си вземи нещо читаво.Тази кола е барака от където и да я погледнем...
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #20
            ston3 написа:
            Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?
            Явно много искаш да я вземеш...ама по-добре карай ладата - понякога ми се иска да не бях продавал моята За разлика от нея по този автомобил всичко е много по-сложно, частите са много по-скъпи, особено ако слагаш хубави. Тука няма как да седнеш и с базовите инструменти чук, отверка и тел да направиш чудеса - то не са компютри, разни електронни полюции.500-600 лв нищо не са ако нещата тръгнат на зле. А за старите коли винаги отиват на зле, а за тази още повече коментираха хората по-нагоре.Моят съвет е ако я вземеш да не се разделяш с ладата, защото може да се наложи да караш в по-голяма част от времето нея...
            FIAT Marea Weekend 1.8 HLX '99

            Коментар


              #21
              ston3 написа:
              Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?
              Колега, по конкретното ти питане - не, 322,000 км не са много. Обаче, колата най-вероятно е на над половин милион километра и това вече е доста. Въпреки, че такситата много по-малко амортизират двигателите си от обикновените коли, защото са почти през цялото време в работещо състояние - т.е. в оптимален работен режим. Няма го това постоянно спиране и тръгване и пътуване със студен двигател на обикновените коли. С една дума, при нормално поддържане, един хубав двигател може спокойно да погребе 2 купета, които да се разпаднат върху него преди той да се издуха напълно.Проблемът тук е друг - а именно, обща амортизация на всички системи по колата. Именно това е хазартният ход при купуване на такси. Покупка на сляпо. не знаеш в следващия момент коя система може да се разпадне. Освен това, бъди сигурен, че в Бг такситата не се поддържат като личен автомобил - по колата има сигурно 20 самоделки и хамалски позакърпвания за без пари, които тепърва ще откриваш. А и самият факт, че не работят ел. стъклата мен лично е напълно достатъчен да ме откаже - ми ти изобщо не можеш да ги отваряш. Лятото е жега, какво ще правиш? Твоя си работа, мисля, че дотук никой не се изказа положително за тази покупка, изводите и решението са си твои...
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #22
                Тази кола е добра, ако се вземе за бачкане да я досъсипеш тотално и на боклука. Ако се вземе да се използва за лична, то смятай, ангренажи -200лв., АБС-200лв. предница носачи 200лв. амортисьори 300лв. като може да излезе още нещо +-100лв. за задница вероятно също ще трябват нови амортисьори 150лв. ако има и лагери на носачи още 150лв. климатика да се оправи поне 200лв. еърбезите да се оправят 100лв. козметика по интериора и смяна на седалките още 200лв. гуми като гледам няма 400лв. и на всичкото отгоре ще е жълта и мене например ме дразни бих я пребоядисал още 1000лв. а ел стъклата да кажем, че до 100лв. ще се оправят, може и 10лв. да стигнат ако е само от копчетата. ОБЩО= 3200лв. + 1500лв. = 4700лв.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар

                Working...
                X