Продава я просто защото тази година и изтича правото да бъде такси.Тоест е произведена 1999 година.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Marea 1.6
Collapse
X
-
Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?Fiat Marea 1.6 16V
Коментар
-
Изявени слаби места е термостата и някои електрони проблеми по двигателя , но при тази кола неможе да се вярва. Всяки един детайл или възел може да се окаже слабо место.ston3 написа:Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?
Защо си се хвърлил точно на тази кола , ето това ми е чудно.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колега,спести си пари малко и си вземи нещо читаво.Тази кола е барака от където и да я погледнем...ston3 написа:Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Явно много искаш да я вземеш...ама по-добре карай ладата - понякога ми се иска да не бях продавал моятаston3 написа:Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?
За разлика от нея по този автомобил всичко е много по-сложно, частите са много по-скъпи, особено ако слагаш хубави. Тука няма как да седнеш и с базовите инструменти чук, отверка и тел да направиш чудеса - то не са компютри, разни електронни полюции.500-600 лв нищо не са ако нещата тръгнат на зле. А за старите коли винаги отиват на зле, а за тази още повече коментираха хората по-нагоре.Моят съвет е ако я вземеш да не се разделяш с ладата, защото може да се наложи да караш в по-голяма част от времето нея...
FIAT Marea Weekend 1.8 HLX '99
Коментар
-
Колега, по конкретното ти питане - не, 322,000 км не са много. Обаче, колата най-вероятно е на над половин милион километра и това вече е доста. Въпреки, че такситата много по-малко амортизират двигателите си от обикновените коли, защото са почти през цялото време в работещо състояние - т.е. в оптимален работен режим. Няма го това постоянно спиране и тръгване и пътуване със студен двигател на обикновените коли. С една дума, при нормално поддържане, един хубав двигател може спокойно да погребе 2 купета, които да се разпаднат върху него преди той да се издуха напълно.Проблемът тук е друг - а именно, обща амортизация на всички системи по колата. Именно това е хазартният ход при купуване на такси. Покупка на сляпо. не знаеш в следващия момент коя система може да се разпадне. Освен това, бъди сигурен, че в Бг такситата не се поддържат като личен автомобил - по колата има сигурно 20 самоделки и хамалски позакърпвания за без пари, които тепърва ще откриваш. А и самият факт, че не работят ел. стъклата мен лично е напълно достатъчен да ме откаже - ми ти изобщо не можеш да ги отваряш. Лятото е жега, какво ще правиш? Твоя си работа, мисля, че дотук никой не се изказа положително за тази покупка, изводите и решението са си твои...ston3 написа:Хммм.... до тук горе долу добих представа за кво иде на реч.... начи тва, че няма Airbag и ABS ми е се тая защото до сега съм карал ВАЗ 2106 тамм такоо животно нема.... тааа нега бъда по-конкретен в питането си... като изключим проблемите, които не пречат на колата да върви и да ме вози т.е ел. стъклата, еарбега, абс-а 322 000 много ли са за тази кола иии какво да очаквам примерно след 30-40 хиляди километра, защото едва ли ще я карам повече... карах я колата върви си стабилно мотора според мене не е издухан даже никак, колата си върви без проблеми.... то ми е ясно, че първите няколко месеца ще налея едо 500-600 лева в нея... кажете ми конкретно каде са им слабите места?She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Тази кола е добра, ако се вземе за бачкане да я досъсипеш тотално и на боклука. Ако се вземе да се използва за лична, то смятай, ангренажи -200лв., АБС-200лв. предница носачи 200лв. амортисьори 300лв. като може да излезе още нещо +-100лв. за задница вероятно също ще трябват нови амортисьори 150лв. ако има и лагери на носачи още 150лв. климатика да се оправи поне 200лв. еърбезите да се оправят 100лв. козметика по интериора и смяна на седалките още 200лв. гуми като гледам няма 400лв. и на всичкото отгоре ще е жълта и мене например ме дразни бих я пребоядисал още 1000лв. а ел стъклата да кажем, че до 100лв. ще се оправят, може и 10лв. да стигнат ако е само от копчетата. ОБЩО= 3200лв. + 1500лв. = 4700лв.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар