Синтезирано, кратко точно и ясно с железни доводи! Хвала! На такъви осъзнали живота, люде! Хвала!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мисля да върна картата на Лукойл...
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
a което не е верно , не е
1. има бензиностанции собственност на чужди рафинерии - те си цоцат от мама, а не от бозките на Лук-чо2. в БГ се прави не само внос на горива , но и реекспорт на такива - едни от най-’реномираните’ вериги зареждат например с пропан-бутан не от Лук-чо - просто да се твърди че всички горива по веригите са от Лук .. си е .................показателно за твърдящия го.
Коментар
-
По първи въпрос - Каква е връзката между собстевността на бензиностанцията и производителя на гориво? Ти като караш итал.кола само италиански консумативи ли ползваш? "Цоцането от мама"(както се изразямаш) в някои случаи е по-скъпо, а всички работим за пари нали, не за слава?По втори въпрос - бъркаш понятията, реекспорт значи нещо което не се продава в БТ, така че няма връзка с темата. Иначе за пропан-бутана си прав, да така е, но той е по-скоро отпадък, а не гориво. Аз говоря за ГОРИВА, не за отпадъци.Лека, мека и доходна, както казват таксиджиите.a което не е верно , не е 1. има бензиностанции собственност на чужди рафинерии - те си цоцат от мама, а не от бозките на Лук-чо 2. в БГ се прави не само внос на горива , но и реекспорт на такива - едни от най-’реномираните’ вериги зареждат например с пропан-бутан не от Лук-чо - просто да се твърди че всички горива по веригите са от Лук .. си е .................показателно за твърдящия го.LANCIA LYBRA 1.8 VVT
Коментар
-
u_bo
себестойност<>ценадобре, реекспорт= внос в БГ , който после пак се изнася, защото не се ползва в БГ - пиниза е - че като го реекспортираш не дължиш на хазната акциз и ДДС - тука не ми се иска да влизам в подробности.ALEX_BS_NEW написа:По първи въпрос - Каква е връзката между собстевността на бензиностанцията и производителя на гориво? Ти като караш итал.кола само италиански консумативи ли ползваш? "Цоцането от мама"(както се изразямаш) в някои случаи е по-скъпо, а всички работим за пари нали, не за слава?По втори въпрос - бъркаш понятията, реекспорт значи нещо което не се продава в БТ, така че няма връзка с темата. Иначе за пропан-бутана си прав, да така е, но той е по-скоро отпадък, а не гориво. Аз говоря за ГОРИВА, не за отпадъци.Лека, мека и доходна, както казват таксиджиите.a което не е верно , не е 1. има бензиностанции собственност на чужди рафинерии - те си цоцат от мама, а не от бозките на Лук-чо 2. в БГ се прави не само внос на горива , но и реекспорт на такива - едни от най-’реномираните’ вериги зареждат например с пропан-бутан не от Лук-чо - просто да се твърди че всички горива по веригите са от Лук .. си е .................показателно за твърдящия го.
Коментар
-
А имат и промоция в момента - "Бензиностанции ЕКО изненадват клиентите си с нова промоция от 1 декември. Всеки клиент получава персонална ЕКО ЕКСПРЕС БОНУС карта за безплатно гориво, при посещение на един от 16-те избрани обекта ЕКО, обозначени със знака ЕКО ЕКСПРЕС. За всеки заредени 20 литра гориво, клиентите ще получат безплатен бензин или дизел по избор на стойност 2 лв." http://www.eko.bg/NewsDetails.aspx?lan=1&id=253#Ще ги посетя в най-скоро време.iceflame написа:днес заредих в Еко...по принцип имам карта за Лукойл, но разликата е страшно добра в полза на Еко-то и мисля да се разделям с Лукойл
Коментар
-
за съжаление в момента карам с лукойлска нафта, понеже забравих да заредя и на изхода на Бургас нямах избор и сложих такава... за сега нямам проблеми, въпреки че трети ден очаквам нещо да се прецака - фактически около 25 литра ЕКО срещу 60 литра Лукойл е в момента в резервоара (като изключим изхарченото...)за бензина ми е ясно отдавна - зареждам само на ЕКО, имах до скоро 2 карти за отстъпка, едната я подарих на нашите, защото и те вече зареждат само от еко колите си, понеже и те са доволни, другата ми е с надпис "Б Авто Мото Клуб" и си я пазя
На лукойла горивата (по думите на работник там особено нафтата) са много зле... Веднъж се случи да пътуваме София-Бургас с момчето в един автобус, запознахме се и почнахме да си говорим - той бил от тези, които "правят" самите горива и ми каза, че такива боклуци в своята кола не би сложил, тогава и той ме посъветва да слагам само на ЕКО, понеже внасяли горивата си от Гърция... Тогава ми даде някакъв пример с нафтата на лукойл, че имало някакъв стандарт, който трябвало да покриват, нещо от сорта на това, че сярата не трябвало да е повече от 0,00001, а на лукойла била 0,001 (не помня точно, но помня, че цифрите се различаваха с 2 знака след запетаята :D) ...По принцип просто бягам от Лукойл... Само в МНОГО КРАЙНИ случаи слагам от там... случвало ми се е вече 2 пъти за близо 2-те години стаж, които имам зад волана... Честно да Ви кажа - OMV Carrera 100 сложих веднъж и въобще не бях доволен - с 95 от ЕКО-то колата вървеше много по-добре, а разхода като че ли беше по-малък (за второто по разходомер, без да засичам)... Може просто тогава да му е имало нещо на бензина, но определено не беше наред... Най-добрия ми приятел пък е много доволен от Carrera 100... но лично за мен - ЕКО си е ЕКО... според мен няма 2 мнения по въпроса...
Коментар
-
Сега се появи и понятието себестойност :D . Та пак питам Каква е връзката между производителя на горива и собствеността на бензиностанциите? Това е все едно да кажеш че в бензиностанциите Шел се продават само продукти на Шел............... несериозно е това по-скоро наивно. Апропо няма връзка между себестойността на продуктите и тяхната цена. Имаше такава връзка преди 1989г по времето на соц-а...... В момента всеки продава по пазарна цена, която няма връзка със себестойността... Това е валидно за всякакви продукти резабира се не само за горива.По повод реекспорта, защо не навлезеш в подробности(ако можеш изобщо). От това което си написал избиза, че най-реномираните вериги зареждат с незаконни горива??? Само, че това е противоречие(Реномирани - Незаконни) не може да съществуват заедно.....Така, че това става като приказката за сестрата.......И накрая много е лесно да говориш по принцип. Я говори конкретно да видим......И още нещо всеки може да си зарежда, където си иска аз просто се опитах да кажа, че горивото е едно и също тоест излиза от едно място.....ALEX_BS_NEW написа:Цитат:a което не е верно , не е 1. има бензиностанции собственност на чужди рафинерии - те си цоцат от мама, а не от бозките на Лук-чо 2. в БГ се прави не само внос на горива , но и реекспорт на такива - едни от най-’реномираните’ вериги зареждат например с пропан-бутан не от Лук-чо - просто да се твърди че всички горива по веригите са от Лук .. си е .................показателно за твърдящия го. По първи въпрос - Каква е връзката между собстевността на бензиностанцията и производителя на гориво? Ти като караш итал.кола само италиански консумативи ли ползваш? "Цоцането от мама"(както се изразямаш) в някои случаи е по-скъпо, а всички работим за пари нали, не за слава? По втори въпрос - бъркаш понятията, реекспорт значи нещо което не се продава в БТ, така че няма връзка с темата. Иначе за пропан-бутана си прав, да така е, но той е по-скоро отпадък, а не гориво. Аз говоря за ГОРИВА, не за отпадъци. Лека, мека и доходна, както казват таксиджиите. себестойност<>цена добре, реекспорт= внос в БГ , който после пак се изнася, защото не се ползва в БГ - пиниза е - че като го реекспортираш не дължиш на хазната акциз и ДДС - тука не ми се иска да влизам в подробности.LANCIA LYBRA 1.8 VVT
Коментар
-
Явор Митев
Реклама
Collapse


Коментар