Колеги, имах удоволствието да покарам, макар и за кратко една добра количка.Става въпрос за BМW 330D - 231 магарета.Това чудо как върви, само то си знае. Направо си държиш трудно главата на раменете
И всичкото това с разход под 10л./100км градско! Вярно, че съм фен на дизела, ама това надминава всичко
С огромно нетърпение чакам да излязат по-големи JTD-та, които да влизат в пряка конкуренция на този двигател, че така не ми харесва
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Един космос - BМW 330D
Collapse
X
-
Не съм го казал, ама пак ще повторя, немеца прави две коли: 1. Porsche, 2. BMW. Те това е!!!Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
Мдаааа, всеки ден пред прозореца ми на офиса е паркирано 535xd - което ще рече че не само е 3,0л битурбо дизел, ами и е 4х4 с най-голямото си нахалство.На един от шефовете ми е - взе си го преди година и неща, даже дали не станаха 2...Конете май бяха около 300, не помня точно, но съм запомнил въртящия момент - 555нм!!!!!!!!!!!!!!Нямате идея как дърпа това чудо, сигурно прави 1,5же при яко изтегляне - а боксуване няма - 4 колела дърпат, тракшън контроли, джапанки по 50санта широки...Шефа като си избираше кола и помня че споделяше че в БМВ като ходил му препоръчали да си вземе дизеловия мотор - бил не само с по дбори показатели, но и доста по-здрав. Макар да е фен на бензина се реши на този дизел и никак не сбърка...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Че вървят много вървят,спор няма.Ами как да си вземе бензинов аналог като нямат турбиниран
За невиделите в темата на Ици ще кажа че 330xd го дърпа при изключен буустконтролер(т.е. само 0.8 надув) ,на половин подадена газ и поради неравността на настилката почваше да върти гуми при скорост от 150-170км/ч на 5 скорост
При достатъчно гладка настилка и вече разработено Типо-то ще загуби само старта,оттам нататък големия далекоглед
Иначе си има Алфи 1.9 JTD с по 200 коня заводски, що да няма 2.4 JTD с повечко коне
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
С тази минимална разлика, че БМВ-то ще изкара поне половин милион километра, ще изхарчи поне със 150% по-малко гориво и няма да се налага да си правиш застраховка живот на всеки старт и като подминеш 200 км/чivanko_rs написа:Че вървят много вървят,спор няма.Ами как да си вземе бензинов аналог като нямат турбиниран
За невиделите в темата на Ици ще кажа че 330xd го дърпа при изключен буустконтролер(т.е. само 0.8 надув) ,на половин подадена газ и поради неравността на настилката почваше да върти гуми при скорост от 150-170км/ч на 5 скорост
При достатъчно гладка настилка и вече разработено Типо-то ще загуби само старта,оттам нататък големия далекоглед
Иначе си има Алфи 1.9 JTD с по 200 коня заводски, що да няма 2.4 JTD с повечко коне 
Не съм казал, че е невероятна кола за дръпки, просто е много хубаво усещането, което изпитах.А и да не забравяме, че тежи с около 500 кг. отгоре, за да е супер реално сравнението
Ици да се пуска тогава с М3-ка примерно, и тогава да се дадат резултати
А за 1.9JTD...2.4 се очаква да е следващия с би-турбо, но още е само в разработване и всичко е на думи.Очаква се и 4.8JTD също така.....
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега, това беше метафора :D Искам да кажа, че признавам само тези две марки. А Мерцедес е...пфу...sachma написа:А Мерцедес къде в Полски тръмбеш ли ги правят?abarth77 написа:Не съм го казал, ама пак ще повторя, немеца прави две коли: 1. Porsche, 2. BMW. Те това е!!!
Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
deadairplane -
bubachko
Точно трите цитирани немски возила са ми "най-пфу" на мен... Един дизайн, разпънат на 300 модела (с леки изменения, ма като фейс - еднакви), за амнайсе хиляди години... не мерси
. Просто няма креативност там, изключение прави май само Z- серията на BMW... С коне и оборудване могат да се хвалят и къде по-красиви коли, па били и те пак немски
Ма това си е мое мнение де, сега очаквам някой да ме захапе за глезена...
Коментар
-
Никой няма да те хапе :D Всичко е въпрос на вкус. Ето, да речем по отношение на дизайна. Аз пък уважавам именно тази последователност и традиция, която се наблюдава при Porsche. Там и да махнеш емблемата, няма как да сбъркаш колата. А в последните години се нагледах на автомобили, дето като им махнеш емблемите и надписите и нема познаване каква марка е! А по отношение на инженерна мисъл, съотношение обем на двигател/конски сили, Porsche са недосегаеми. Но е нелепо да се сравнява такава марка с който и да е от по-масовите автомобили. Просто са създадени за различни цели :D :D :Dbubachko написа:
Точно трите цитирани немски возила са ми "най-пфу" на мен... Един дизайн, разпънат на 300 модела (с леки изменения, ма като фейс - еднакви), за амнайсе хиляди години... не мерси
. Просто няма креативност там, изключение прави май само Z- серията на BMW... С коне и оборудване могат да се хвалят и къде по-красиви коли, па били и те пак немски
Ма това си е мое мнение де, сега очаквам някой да ме захапе за глезена...
Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
!
bubachko написа:
Точно трите цитирани немски возила са ми "най-пфу" на мен... Един дизайн, разпънат на 300 модела (с леки изменения, ма като фейс - еднакви), за амнайсе хиляди години... не мерси
. Просто няма креативност там, изключение прави май само Z- серията на BMW... С коне и оборудване могат да се хвалят и къде по-красиви коли, па били и те пак немски
Ма това си е мое мнение де, сега очаквам някой да ме захапе за глезена...

именно колега, и аз така мисля, толкова са скучни че не може повече!Иначе има яки баварки, ама са недоизмислени!
EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Re: !
Да, бе, Росене, особено новото BMW М3 Coupe е много "скучно"Fiat_Alfa_Fen написа:
именно колега, и аз така мисля, толкова са скучни че неможе повече!Иначе има яки баварки ама са недоизмислени!
Вие луди ли сте, бе, хора! Понякога сте такива сектанти, че чак ми заприличвате на тези от едни други форуми
Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
!
Ти май не прочете какво написах? Има яки баварки ама не са доизмислени. Един познат си купи мисля че последната 7-ца кола която се води лимузина лукс, е серийно излиза със спортно окачване, и спортни седалки! ГЕНИАЛНО!EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар