///// написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обективно за ФИАТ
Collapse
X
-
Чудеса///// написа:Има темпра V6 3 литра! Сещаш се предполагам какво може това нящо!
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Все пак има голяма разлика м/у фиат и ферари и м/у ферари и БМВ.Все пак Ферари макар и произвеждано от Фиат има малко допирни точки с автомобила Фиат.След това ферари не е просто спортен автомобил-то е суперавтомобил -целта е просто скорост,така че трудно можеш да го сравняваш с БМВ на което можеш да качиш 5 души и да натовариш дамаджаните с ракията и щайгите с доматитеblagun написа:При V12 ФИАТ имат ФерариSHB написа:Нека бъдем честни-почти всички марки имат вървежни модели, и фиат и рено и опел и БМВ ,какво 318 IS не върви ли?Пък нито е над 3 литра,пък даже не и шестак.Но въпроса е колко фиата има с 4 литров мотор?Щото БМВ-та има i V12.....И при тези модели просто няма място за сравнение.
(както примерно на М3 touring)и пак ще е бързичко.Последният супер автомобил на БМВ (с централно разположен двигател) М1 който последно се е произвеждал 80-те.Хайде него да го сравняваме с ферари.Макларън ф1 с какъв двигател е?И него може с вече да го сравняваме с ферари.То ако тръгнем не по марка ами по производител да сравняваме какво излиза?Ми пак VW първи-те и в Бугати пръст имаха и в Бентли ...То и крома май имаше такава...BMW ima M3 Gtr с V8 ...4 литра При големите двигатели мисля че няма много място за сравнение.Бе пак спорим излишно,за америкнаските мускули и двете са малолитражки :DИма темпра V6 3 литра!
Коментар
-
BMW М3 е 93 V8 4 литра 420 конски сили 400 NmЕ60 V 10 5 литра....Пък и не всичко са конски сили.В ловеч гледа Мустанги 95 година.V6 3.8 литра .....150 коня,ма не си мисли че беше бавничко.blagun написа:Има и Алфи с големи мотори 3.2 i V6 24V (250 кс)///// написа:Има темпра V6 3 литра! Сещаш се предполагам какво може това нящо!
Коментар
-
SHB защо изобщо говорим за BMW с големите двигатели. Това че имат или нямат големи двигатели няма никакво значение в случая. Ако искаше такава голяма и мощна кола нямаше да си купуваш фиат (изключвам един-два двигателя), а някаква друга марка. Политиката на фиат като по-масова кола е да правят по-малки двигатели. BMW от преди десетина години имат и по-малки и по-големи. Но виж колко BMW-та с големи двигатели има по пътищата - малко.Относно материалите - за типо и е34 нямам наблюдения никакви, но ела да видиш какво е е36. Всичко скърца и тропа, няма нито една здрава щипка по корите на вратите, таблото е хванато с рапидки и т.н. Аз с бравото засега нямам никакви оплаквания относно вътрешните материали.niko_ymn тези неща, които си сменил, с малки изключения са консумативи и всеки човек рано или късно ги сменя. Защо си недоволен, че си сменил гърнетата, а караш и на газ? Просто предишния собственик не ги е сменил и се е паднало на теб. Всеки мои приятел, който си кара колата сериозно, а не само събота и неделя ги е сменил повечето от тези неща. Как очакваш съединителя да ти изкара 300000км примерно. Като гледам, само колектора, проблемите с токовете и огледалото и стъклото може да имат нещо общо с марката. Останалото се сменя на всички коли, независимо от марката. Може да не си доволен ако ти се счупи двигателя или спре да пали или прекъсва, или се появи проблем, който никои не знае как да оправи и такива неща, но не може да се сърдиш че си сменил антифриза например.
Коментар
-
Абе то човека го е яд,че бензин сипва и едва ли не това е дефект на фиат а ти за антифриз говориш , то това си е голям дефект свързан с много париvsd написа:SHB защо изобщо говорим за BMW с големите двигатели. Това че имат или нямат големи двигатели няма никакво значение в случая. Ако искаше такава голяма и мощна кола нямаше да си купуваш фиат (изключвам един-два двигателя), а някаква друга марка. Политиката на фиат като по-масова кола е да правят по-малки двигатели. BMW от преди десетина години имат и по-малки и по-големи. Но виж колко BMW-та с големи двигатели има по пътищата - малко.Относно материалите - за типо и е34 нямам наблюдения никакви, но ела да видиш какво е е36. Всичко скърца и тропа, няма нито една здрава щипка по корите на вратите, таблото е хванато с рапидки и т.н. Аз с бравото засега нямам никакви оплаквания относно вътрешните материали.niko_ymn тези неща, които си сменил, с малки изключения са консумативи и всеки човек рано или късно ги сменя. Защо си недоволен, че си сменил гърнетата, а караш и на газ? Просто предишния собственик не ги е сменил и се е паднало на теб. Всеки мои приятел, който си кара колата сериозно, а не само събота и неделя ги е сменил повечето от тези неща. Как очакваш съединителя да ти изкара 300000км примерно. Като гледам, само колектора, проблемите с токовете и огледалото и стъклото може да имат нещо общо с марката. Останалото се сменя на всички коли, независимо от марката. Може да не си доволен ако ти се счупи двигателя или спре да пали или прекъсва, или се появи проблем, който никои не знае как да оправи и такива неща, но не може да се сърдиш че си сменил антифриза например.forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
От една година карам Фиат Браво 1.6 и до сега съм сменил термостат, радиатор на парното и една блокирала четка на стартера. Никакви проблеми по двигателя, трансмисията и окачването. Разхода на гориво е приличен: 6-6,5 и 10-11. Поне аз нямам никакви основания да съм недоволен. Обаче като чета неволите на момичето от раздел БЕНЗИНОВО ДВИГАТЕЛИ ми настръхва кожата. Ако това се беше случило с мен щях да изпадна в тежка депресия за дълго време.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Точно това се опитах и аз да кажа,щото колегите прехвалиха V6,все едно е някакъв много голям двигател,а такъв има примерно и клио и Вел сатис .Не си прав обаче,че не могат да се видят-не една и две М-ки се движат по улиците ни.Браво/а в сравнение с Типо наистина е качествен скок по отношение на интериора,не че си няма проблеми но просто си личи еволюцията.vsd написа:SHB защо изобщо говорим за BMW с големите двигатели. Това че имат или нямат големи двигатели няма никакво значение в случая. Ако искаше такава голяма и мощна кола нямаше да си купуваш фиат (изключвам един-два двигателя), а някаква друга марка. Политиката на фиат като по-масова кола е да правят по-малки двигатели. BMW от преди десетина години имат и по-малки и по-големи. Но виж колко BMW-та с големи двигатели има по пътищата - малко.Относно материалите - за типо и е34 нямам наблюдения никакви, но ела да видиш какво е е36. Всичко скърца и тропа, няма нито една здрава щипка по корите на вратите, таблото е хванато с рапидки и т.н. Аз с бравото засега нямам никакви оплаквания относно вътрешните материали.niko_ymn тези неща, които си сменил, с малки изключения са консумативи и всеки човек рано или късно ги сменя. Защо си недоволен, че си сменил гърнетата, а караш и на газ? Просто предишния собственик не ги е сменил и се е паднало на теб. Всеки мои приятел, който си кара колата сериозно, а не само събота и неделя ги е сменил повечето от тези неща. Как очакваш съединителя да ти изкара 300000км примерно. Като гледам, само колектора, проблемите с токовете и огледалото и стъклото може да имат нещо общо с марката. Останалото се сменя на всички коли, независимо от марката. Може да не си доволен ако ти се счупи двигателя или спре да пали или прекъсва, или се появи проблем, който никои не знае как да оправи и такива неща, но не може да се сърдиш че си сменил антифриза например.
Коментар
-
Какво спорите кои са по-мощни? Клапаните ли трябва да ударя за да имам право да съм разочарован? Убедете ме, че с фиат за части давам по-малко на километър отколкото с друга марка! Горивото не го броим. Само за части и консумативи - за мен са различни неща - грубо казано частите не са течности. На нова кола след колко км се сменя първото материално детайлче, което не е филтър?
Коментар
-
Колега виж тази тема на втора страница поста на Pinko. Всички коли се чупят ако ще и 500000 евро да струват. Мога да ти дам пример с кола от друга марка, която е купена за 11000 и за две години са дадени повече от 6000 за части. Колата е немска. Ако искаш евтина поддръжка вземи пунто или лада или голф 2 или нещо от тоя сорт. Последните две не се чупят много, защото сравнено с бравата и бравото имат много по-малко детайли, а цените на частите са много ниски. Останал съм с впечатление че и пунтото има евтини части. Относно разочарованието - няма как да очакваш на стара кола нищо да не сменяш, страшен късмет трябва да изкараш за да не смениш нищо, независимо коя марка е колата.SHB вярно е че има и BMW-та с по-големи двигатели, но масовите са с по-малки примерно до 2,5 литра, поне според мен
Коментар
-
Карах нова кола преди няколко години. На 2000км се сменя маслото, което естествено си го плащаш. Не си мисли че новата кола като не се чупи или като е в гаранция няма разходи.niko_ymn написа:Какво спорите кои са по-мощни? Клапаните ли трябва да ударя за да имам право да съм разочарован? Убедете ме, че с фиат за части давам по-малко на километър отколкото с друга марка! Горивото не го броим. Само за части и консумативи - за мен са различни неща - грубо казано частите не са течности. На нова кола след колко км се сменя първото материално детайлче, което не е филтър?Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Да ,че масовите са под 2.5 литра съм съгласен.Даже бих казал че повечето са до 2.Но че на по-простите и стари коли има по-малко неща за чупене...Аз имах малко пари за кола и ме посъветваха да е именно проста-карбуратор,без хидравлика.Е частите са евтини ама се чупи страшно много,нищо че няма електроника.От един месец съм по майстори.Тамън оправих стартера и са неква розетка си била отишла...пуснал съм си тема за съвет.vsd написа:Колега виж тази тема на втора страница поста на Pinko. Всички коли се чупят ако ще и 500000 евро да струват. Мога да ти дам пример с кола от друга марка, която е купена за 11000 и за две години са дадени повече от 6000 за части. Колата е немска. Ако искаш евтина поддръжка вземи пунто или лада или голф 2 или нещо от тоя сорт. Последните две не се чупят много, защото сравнено с бравата и бравото имат много по-малко детайли, а цените на частите са много ниски. Останал съм с впечатление че и пунтото има евтини части. Относно разочарованието - няма как да очакваш на стара кола нищо да не сменяш, страшен късмет трябва да изкараш за да не смениш нищо, независимо коя марка е колата.SHB вярно е че има и BMW-та с по-големи двигатели, но масовите са с по-малки примерно до 2,5 литра, поне според мен
Коментар
-
Що на 2000?TIP написа:Карах нова кола преди няколко години. На 2000км се сменя маслото, което естествено си го плащаш. Не си мисли че новата кола като не се чупи или като е в гаранция няма разходи.niko_ymn написа:Какво спорите кои са по-мощни? Клапаните ли трябва да ударя за да имам право да съм разочарован? Убедете ме, че с фиат за части давам по-малко на километър отколкото с друга марка! Горивото не го броим. Само за части и консумативи - за мен са различни неща - грубо казано частите не са течности. На нова кола след колко км се сменя първото материално детайлче, което не е филтър?
Коментар
-
Значи като я стегна и почвам само да карам. Един така бленуван от мен момент, но вече съм установил, че след като оправя нещо на следващия ден се обажда следващото, което скоро ще е за смяна. Искам да направя сравнение с изплащане за 60 месеца на нещо по-тънко между 15 и 20 хил. лв. Но както ми се струва на мен ако ремонтира човек всичко по колата втора употреба то се оказва, че е дал поне половината от парите за нова кола. Новата дачия сондеро е 7500 евра и е доста по-приятна на външен вид от логана ... има ли фиат в тоя или близък ценови диапазон? Вижте това например за сравнение: http://www.peugeot.bg/?page=promotions (взеха ми акъла тия с разходите 3,13 на 308 и 3,5 на 307 с 1,6 HDI, които на старо се намират пак за около 15хил, ама май и те лесно поддавали на нашиот терен)... нещо такова но италианско ама новоооо ...лачнчиите по-ли са здрави като за нашите пътища и дали като цяло им е по-евтина от на алфите поддръжката?Купи си (на старо) фиат, за да те е яд.П.С. Не ме убивайте с камъни. Нали темата щеше да е "обективно" за фиат?
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар