Стига с тея БМВ-ета - да сравняваме по издръжливост с японска или френска кола, може и с по-скоро румънска отколкото френска, и по-скоро турска отколкото италианска и да са от еднакъв клас все пак.По-скъпите по-рядко ли се чупят? Ако се купят едно ново ауди и един нов фиат - по-малко ли ще му излиза откъм части разхода за да достигне до пробег от 300 км. примерно - ако еднакво се кара и всичко друго е еднакво, като натоварване и пътища и.т.н.Темата е за надеждност и практичност не за спортни качества нали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обективно за ФИАТ
Collapse
X
-
БМВ било резачка хаха,то това докато влезе в обороти ти омръзва от чакане,то затова италианки с много помалки мотори ги наказват щот били резачки,вярно онези които са над 3литра вървят ама то коя кола с такъв мотор не върви,вземи италианка с 3-4литров мотор и тогава да видиме колко са резачки тея БМВ-таPrinco написа:Просто да се сравнява Фиат и БМВ няма смисъл . БМВ са си резачки ... но не всеки може да си позволи ... харчат като лами,скъпа подръжка ...forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
Мдааааааааа определено предпочитам една алфа 147 ако може да е ГТА , тогава ще обърна гръб и на най скъпото бързо и ако щете дори изванземно БМВ , пред тази алфа друг автомобил не признавам///// написа:С беемве можете да сравнявате ланчия или алфа ромео! Но в никакъв случай - фиат! Е аз при всички положения ще избера алфата!
forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
SHB не знам какви хубави материали видя в BMW. Говоря за коли до 2000 година. И все се чудя какво им е на материалите във Фиат. Поне на моето браво нямам никакви проблеми с материалите на салона за сега. BMW може и да имат вървежни коли, но са с двигатели над 2,5 литра. До там са си куци повечето. Поне според мен. Новите баварки ми харесват като вид, но по-старите са пълни дървета като дизайн, особено отвътре. Това е лично мнение все пак, на всеки човек вкуса е различен. Относно чупенето - всичко е на късмет, а пък новите коли се чупят доста повече от по-старите. Няма значение дали е Фиат или BMW или Опел, Форд, VW и т.н. На някои им се чупи едно на други друго, в крайна сметка всички се чупят. Въпроса е колко ти е кеф да си караш колата. Всеки път като си сядам в моята и ми е кеф. Всички приятели ми казваха да не си взимам фиат, че били боклуци и т.н. В момента всеки иска да кара бравото като ходим някъде, особено тези които бяха най-против него.niko_ymn какво си сменил по твоята кола.
Коментар
-
Изпускателен колектор,ауспуси - дългия пакет,мека връзка - след това отделно с гума за висене на ауспуси,гърне вместо катализатора - пак в отделен ремонт (ако имал бих пари на куп навъднъж нова кола да бях взел),чистен стъпков мотор, накрая нов акумулатор и ламбда сонда от по-нова брава,масло и всички видове филтри наведнъж - маслен, горивен, въздушен за двг, поленов за купето,съединител комплект, масло на скоростна, маншони и семеринги покрай нея,каре - външно и маншони и на тях каретата,носачи, кормилни накрайници и беалетки - наведнъж,крушки и бошони по няколко пъти все една и съща на къси предни, играчка с преплетени токове отзад поради лош контакт,разни фитинги и маркучи на климатика заедно с пълненето на същия,масълцето на серво управлението на волана,издраскани пластмаси,откършен щото е много здрав пепелник-преден и поради липса на такъв и задния,строшено странично огледало заедно с триъгълника му - защото е отказало да се сгъне,чистачки (това може да не се брои),предното стъкло се пука като го завали дъжда ако е напечена колата (ново-старо все по 100 лева),пръскалките се запушили,антифриз (това също не го броим но го вмъквам като разход, който ако е нова нямаше да го има),лети джанти с летни гуми и зимни гуми (това също не е от марката на колата),броните ми и двете са спукани защото не са достатъчно еластични - а на колата дето ме е бутнала не личи да е имало допир с мене;не съм сменил само ангренажа от обичайните заподозрени защото по сервизна книжка, и при преглед на същия си личи, че е сменен преди 28 хил. км.ремонтите във потопяемата помпа дето маркучето спира да подава и се чудим ко става, а за показанието на нивото и съскането кво да говорим ...не ми се прави сметка що пара е глътнала, еле ако добавим и горивото към тая сметка - като гледате как гори според вас за малолитражка с такъв съединител как ви се вижда разхода, (а читав с-л. за 350-400 лева + 100 за поставяне пак ли се води като евтина част)?От кое да съм доволен като цена, че всеки тампон на двигателя ми е 60 до 70 лева, а на голф сигурно е под 20, пък те са три - 150 лв прави тяхния комплект без труда (www.axm-auto.com), поради хубави скоростни кутии и съединители ?На трактор по-лесно влиза на задна скорост.От кое да съм доволен?всички типични магарии мойта ги е проявила и вече са отстранявани,къде успешно къде не чак толкова ...
Коментар
-
От всичко изброено повечето беше масла,филтри,маншони ти и бензина искаше да го изкараш като недостатък,от това което прочетох по сериозни ремонти са били съединителя и някво каре,ама ти ако си мислиш,че има кола която може без тези неща значи жестоко си се излъгал това саконсунмативи без които не може , няма вечен съединител,каре,тампон или гърне,ама нали по мотора не си пипал ти ако се оплакваш от тези ремонти по добре си купи един велосипед на него поддръжката му е по евтина,амън от новобранци които си мислят че купуват колата наливат само бензин и газ до дупка без да пипа нищо , ти мойто момче не заслужаваш да караш фиатniko_ymn написа:Изпускателен колектор,ауспуси - дългия пакет,мека връзка - след това отделно с гума за висене на ауспуси,гърне вместо катализатора - пак в отделен ремонт (ако имал бих пари на куп навъднъж нова кола да бях взел),чистен стъпков мотор, накрая нов акумулатор и ламбда сонда от по-нова брава,масло и всички видове филтри наведнъж - маслен, горивен, въздушен за двг, поленов за купето,съединител комплект, масло на скоростна, маншони и семеринги покрай нея,каре и маншони и на каретата,носачи, кормилни накрайници и беалетки - наведнъж,крушки и бошони по няколко пъти все една и съща на къси предни, играчка с преплетени токове отзад поради лош контакт,разни фитинги и маркучи на климатика заедно с пълненето на същия,масълцето на серво управлението на волана,издраскани пластмаси,откършен щото е много здрав пепелник-преден и поради липса на такъв и задния,строшено странично огледало заедно с триъгълника му - защото е отказало да се сгъне,чистачки (това може да не се брои),антифриз (това също не го броим но го вмъквам като разход, който ако е нова нямаше да го има),лети джанти с летни гуми и зимни гуми (това също не е от марката на колата),не съм сменил само ангренажа от обичайните заподозрени защото по сервизна книжка, и при преглед на същия си личи, че е сменен преди 28 хил. км.ремонтите във потопяемата помпа дето маркучето спира да подава и се чудим ко става, а за показанието на нивото и съскането кво да говорим ...не ми се прави сметка що пара е глътнала, еле ако добавим и горивото към тая сметка - като гледате как гори според вас за малолитражка?От кое да съм доволен като цена, че всеки тампон на двигателя ми е 60 до 70 лева, а на голф сигурно е под 20, пък те са три - 150 лв прави тяхния комплект без труда (www.axm-auto.com), поради хубави скоростни кутии и съединители ?На трактор по-лесно влиза на задна скорост.От кое да съм доволен?всички типични магарии мойта ги е проявила и вече са отстранявани,къде успешно къде не чак толкова ...forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
Имах предвид материяли по интериора,за двг и ходова част не съм компетентен,но интериора е очевиден за всички.Веднага правя сравнение Типо - е30/34.Таван-на Типо-пресован картон като платър е залепен!Следствие-картона се разкапа ,трябва да сменя целия таван,но не подлежи на претапициранеЕ 34 -тавана не се раздува щото не е картонен и може да се претапицира(при нужда).Пластмасите на дръжките на вратите-Типо хващат се с щипки,естствено на 15 години те не хващат-понеже нови ако се продават са скъпи ,а втора употреба не се продават понеже са в същото състояние се чудим какво да правим.Е 34 същите се хващат с винтче,скрито с тапа.Типо-решетките на предните говорители се чупят щото от там духа и за стъклата и ги напича.Е 34 говорителят изобщо не е на таблото. и е скрит с метална решетка.Сигурно има и други но не съм ги забелязал.Но това са бели кахъри.Мен ми стига да върви и да е безопасна.Иначе в сервиза отива всеки месец за нещо.В последните 2 месеца всеки изминат километър ми е струвал 1 лев за ремонти и едно теглене на буксир .vsd написа:SHB не знам какви хубави материали видя в BMW. Говоря за коли до 2000 година. И все се чудя какво им е на материалите във Фиат. Поне на моето браво нямам никакви проблеми с материалите на салона за сега. BMW може и да имат вървежни коли, но са с двигатели над 2,5 литра. До там са си куци повечето. Поне според мен. Новите баварки ми харесват като вид, но по-старите са пълни дървета като дизайн, особено отвътре. Това е лично мнение все пак, на всеки човек вкуса е различен. Относно чупенето - всичко е на късмет, а пък новите коли се чупят доста повече от по-старите. Няма значение дали е Фиат или BMW или Опел, Форд, VW и т.н. На някои им се чупи едно на други друго, в крайна сметка всички се чупят. Въпроса е колко ти е кеф да си караш колата. Всеки път като си сядам в моята и ми е кеф. Всички приятели ми казваха да не си взимам фиат, че били боклуци и т.н. В момента всеки иска да кара бравото като ходим някъде, особено тези които бяха най-против него.niko_ymn какво си сменил по твоята кола.
Коментар
-
Аз за 2 години карайки Фиат Купе съм сменил само предницата - свалих оригиналните части и то след 1 година и нещо по нашите пътища,/за които от Опел отказват гаранционно обслужване за окачването на колите им/, предни дискове и накладки - консуматививодна помпа - 70лв. и един стъпков мотор зa 60 лева!Масла, ремъци, филтри - консумативи Иначе от какво да не съм доволен от колата ми?Върви яко, смазва всичко от класа си, уникален дизайн, невероятна стабилност и удоволствие от шофирането в завой,интериор изработен от КОЖА и МЕТАЛ - за колегата SHB,еми мога да пиша за плюсовете цяла нощ......То верно, че Купето не е като Браво или другите фиати, но пък съм карал преди него Браво и Алфа 145,за Бравото - смених предни амортисьори и съединител за 1 година!Алфата - предница само и доста изчистен и стилен тунинг, стил НОВИТЕКniko_ymn написа:Изпускателен колектор,ауспуси - дългия пакет,мека връзка - след това отделно с гума за висене на ауспуси,гърне вместо катализатора - пак в отделен ремонт (ако имал бих пари на куп навъднъж нова кола да бях взел),чистен стъпков мотор, накрая нов акумулатор и ламбда сонда от по-нова брава,масло и всички видове филтри наведнъж - маслен, горивен, въздушен за двг, поленов за купето,съединител комплект, масло на скоростна, маншони и семеринги покрай нея,каре - външно и маншони и на тях каретата,носачи, кормилни накрайници и беалетки - наведнъж,крушки и бошони по няколко пъти все една и съща на къси предни, играчка с преплетени токове отзад поради лош контакт,разни фитинги и маркучи на климатика заедно с пълненето на същия,масълцето на серво управлението на волана,издраскани пластмаси,откършен щото е много здрав пепелник-преден и поради липса на такъв и задния,строшено странично огледало заедно с триъгълника му - защото е отказало да се сгъне,чистачки (това може да не се брои),предното стъкло се пука като го завали дъжда ако е напечена колата (ново-старо все по 100 лева),пръскалките се запушили,антифриз (това също не го броим но го вмъквам като разход, който ако е нова нямаше да го има),лети джанти с летни гуми и зимни гуми (това също не е от марката на колата),броните ми и двете са спукани защото не са достатъчно еластични - а на колата дето ме е бутнала не личи да е имало допир с мене;не съм сменил само ангренажа от обичайните заподозрени защото по сервизна книжка, и при преглед на същия си личи, че е сменен преди 28 хил. км.ремонтите във потопяемата помпа дето маркучето спира да подава и се чудим ко става, а за показанието на нивото и съскането кво да говорим ...не ми се прави сметка що пара е глътнала, еле ако добавим и горивото към тая сметка - като гледате как гори според вас за малолитражка с такъв съединител как ви се вижда разхода, (а читав с-л. за 350-400 лева + 100 за поставяне пак ли се води като евтина част)?От кое да съм доволен като цена, че всеки тампон на двигателя ми е 60 до 70 лева, а на голф сигурно е под 20, пък те са три - 150 лв прави тяхния комплект без труда (www.axm-auto.com), поради хубави скоростни кутии и съединители ?На трактор по-лесно влиза на задна скорост.От кое да съм доволен?всички типични магарии мойта ги е проявила и вече са отстранявани,къде успешно къде не чак толкова ...
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Е ще извиняваш,ама купето не можеш да го сравняваш с другите фиати.То е все пак флагмана.по-по-най.Ще подкрепя колегата niko,това са си бая ремонти,ако ще и консумативи да са,нито гърнета,нито съединител се сменят толкова често,камо ли пък за толкова време да ти се наложи всичките...Това за скоростите е абсолютно така-задна влиза с повторно натискане не съединителя и обикновенно не е от първия път,от втора на първа само спряла...Амортисьори предни са сменяни юли миналата година.Сега десния си е абсолютно заминал-1 год. точно.А имам познати дето само смениха масло и ремъци и си свиркат.
Коментар
-
Значи ауди А4 на 150 000 сменя 8 алуминиеви носача, две щанги и накрайници! Типо-то - на 200 000 - носачи и амортисьори! Да спомена ли разликата в цените? А за смяната на ангренажите да говоря ли?Колега, аз моите амортисьори съм сменил с монро - до тук колегите, които са ми карали типо-то се чудят как е възможно ни хлоп ми троп! Оприличават техните на цигански каруци, спрямо моето! Ама сложил Кофап или Виктор или както там се казват! Каня те и теб на тест драйв да видим за какво ще се захванеш! И помни, че в началото бе типо-то!
Коментар
-
При V12 ФИАТ имат ФерариSHB написа:Нека бъдем честни-почти всички марки имат вървежни модели, и фиат и рено и опел и БМВ ,какво 318 IS не върви ли?Пък нито е над 3 литра,пък даже не и шестак.Но въпроса е колко фиата има с 4 литров мотор?Щото БМВ-та има i V12.....И при тези модели просто няма място за сравнение.
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар