Първото си Типо го купих съвсем по случайност.Просто за новата ми работа ми трябваше кола да се придвижвам до там и тази ми падна изгодно.1.7 дизел,на 11 год. от собственик,който имаше възможност да я поддържа.Човека си ходеше периодично на майстор,ей така за преглед просто.Обаче дойде зимата и проблемите започнаха.Бяха свършили четките на стартера (но това го разбрах твърде късно)
и започна да пали проблемно.Един ден при бутане за запалване превъртя ремъка.Ходих на "майстор",който почти ме убеди,че мотора е за основен ремонт.Както и да е...Сглоби я той,"изправи" ми изкривените клапани и дори не предложи да сменим ремъка,а той беше на 40000 и прехвърлил един път.Оправих стартера,но чак след като въобще не завъртя един ден.Но проблемите продължиха и следващата зима и пролетта я продадох на един познат.Човека каза:знам и всички кусури,ще я оправя.После говорих с човека който му я ремонтира и той ми каза да си пребия от бой майстора.Онзи искаше да први основен ремонт за повече от 1000 лева на кола купена за 2500,а тоя пич я стегна за 300 и тази кола няма проблем вече трета зима.След тази случка се бях зарекъл никога повече Фиат
Обаче съвсем случайно пак попаднах на сегашната Типара:2.0,кожа,климатик,абе топ изпълнение(между другото лично аз съм въждал на живо само две коли от това изплнение).Купих я само заради климатика,защото по това време една немска или японска кола с климатик струваше с около 1500 повече,а бяха същата година.Карам я вече три години и да чукна на дърво нямам проблеми.Естествено смених почти цялата предница,обаче колата е била на тинейджър :D На всяка гума имаше по две бузи,абе рацер отвсякъде.При първия майстор не съм ходил никога повече.Може би затова нямам проблеми.Оказа се че не марката е важна,а човека който я поддържа.Все пак това са коли на 10-15 год. и си искат своето,няма значение Опел(на три месеца ново купе ) :D ,фауве,тойота или кво да е друго.Без лоши чувства към Опела ама кадет и астра си сменат кожите като змии.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо точно тази кола?
Collapse
X
-
Мойто любимо Пунто ми го избра брат ми. Беше блъснато отзад и хич не изглеждаше добре, но беше почти чисто ново. Оправиха го в сервиза и оттогава 4-5 години вече си го карам без забележки. Обиколила съм с него цяла България, Македония и Гърция. Не може да върви бързо, но и за лелка като мен бързината не е от кой знае какво значение.От опита ми с Пунтото съм убедена, че колкото и добър и толерантен шофьор да си, щом си с малка и невзрачна кола, всеки ти се съска. Брат ми има голям и лъскав Мерцедес, давал ми го е няколко пъти да върша работа с него и наблюдавам. Наближават ме отзад разни тупалки беемвета и аудита и не смеят да ме изпреварят, докато не дам ясен знак, че просто си карам бавно и не се сърдя да ме изпреварват. Обаче настъпиш ли малко педала - стават смешни зад теб. Сега съм решила и аз да си купя Мерцедес. Искам да е стар, голям и не много лъскав. Да захваща място на пътя колкото 2 Пунта
Харесала съм Е класа. Ходим с брат ми отвреме навреме до Дупница да оглеждаме. Намират се и добри автомобили, ама винаги се чудя за следното - защо да си сменям Пунтото, след като ми върши работа засега? Кажете "за" и "против"?
Коментар
-
Не е тука мястото за въпроса ти, но ще ти отговоря... ЕСТЕСТВЕНО, че "ЗА"Тръгнала си да сравняваш Мерцедес и Фиатlelka_v_punto написа:Мойто любимо Пунто ми го избра брат ми. Беше блъснато отзад и хич не изглеждаше добре, но беше почти чисто ново. Оправиха го в сервиза и оттогава 4-5 години вече си го карам без забележки. Обиколила съм с него цяла България, Македония и Гърция. Не може да върви бързо, но и за лелка като мен бързината не е от кой знае какво значение.От опита ми с Пунтото съм убедена, че колкото и добър и толерантен шофьор да си, щом си с малка и невзрачна кола, всеки ти се съска. Брат ми има голям и лъскав Мерцедес, давал ми го е няколко пъти да върша работа с него и наблюдавам. Наближават ме отзад разни тупалки беемвета и аудита и не смеят да ме изпреварят, докато не дам ясен знак, че просто си карам бавно и не се сърдя да ме изпреварват. Обаче настъпиш ли малко педала - стават смешни зад теб. Сега съм решила и аз да си купя Мерцедес. Искам да е стар, голям и не много лъскав. Да захваща място на пътя колкото 2 Пунта
Харесала съм Е класа. Ходим с брат ми отвреме навреме до Дупница да оглеждаме. Намират се и добри автомобили, ама винаги се чудя за следното - защо да си сменям Пунтото, след като ми върши работа засега? Кажете "за" и "против"?
Даже не некой убит мерц, а Е-класа
Не се излагай, зимай Е-то и фърляй пунтарата. Иначе не е лоша колица... ама с кво си тръгнала да го съпоставяш...
Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Мога да ти кажа защо тук питах. От известно време съм открила тоя форум и адски много ми харесва да чета тук. Намирам хората за умни и толерантни, помагат си, изобщо атмосферата във форума е много приятна. Да бях с 30-тина години по-млада, сигурно щях да ходя по сбирки на форума и стикер да си залепя
Плюс това тук е тема "Общи приказки" и дъра-бъра, така че си позволих...И не сравнявам Пунтото и Мерцедеса. Чудя се дали си заслужава да имам голяма кола, на която и поддръжката ще е по-скъпа, и застраховките и всичко. И то само заради това, че ми е наранено егото като съм с малкото автомобилче и никой не ме брои за участник в движението, та камо ли да ми направи някога жест на пътя. Просто знам със сигурност, че повечето шофьори се респектират от самата кола - което е доста жалко де.
Коментар
-
Ти си знаеш...p.s. Имах предвид, че не в тая тема е мястото, а иначе си е за общи приказки да. Радвам се, че ти харесва форума.lelka_v_punto написа:Мога да ти кажа защо тук питах. От известно време съм открила тоя форум и адски много ми харесва да чета тук. Намирам хората за умни и толерантни, помагат си, изобщо атмосферата във форума е много приятна. Да бях с 30-тина години по-млада, сигурно щях да ходя по сбирки на форума и стикер да си залепя
Плюс това тук е тема "Общи приказки" и дъра-бъра, така че си позволих...И не сравнявам Пунтото и Мерцедеса. Чудя се дали си заслужава да имам голяма кола, на която и поддръжката ще е по-скъпа, и застраховките и всичко. И то само заради това, че ми е наранено егото като съм с малкото автомобилче и никой не ме брои за участник в движението, та камо ли да ми направи някога жест на пътя. Просто знам със сигурност, че повечето шофьори се респектират от самата кола - което е доста жалко де.Bravo 1.6 16v
Коментар
-
и аз малко офтопик ама... не сдържах...това дали си участник в движението го определяш само и единствено ти...вариантите са два в единия си стоиш в къщи в другия си на улицата няма значение пеш с колело или с танк щом си на улицата си участник..а за това че пунтито било малко и невзрачно аз бих поспорил ама няма сега че... аз ако бях с такава малка кола щях особено градско да слагам топчето и на мерцедесите и бмв-тата особено на светофаритеlelka_v_punto написа:Мога да ти кажа защо тук питах. От известно време съм открила тоя форум и адски много ми харесва да чета тук. Намирам хората за умни и толерантни, помагат си, изобщо атмосферата във форума е много приятна. Да бях с 30-тина години по-млада, сигурно щях да ходя по сбирки на форума и стикер да си залепя
Плюс това тук е тема "Общи приказки" и дъра-бъра, така че си позволих...И не сравнявам Пунтото и Мерцедеса. Чудя се дали си заслужава да имам голяма кола, на която и поддръжката ще е по-скъпа, и застраховките и всичко. И то само заради това, че ми е наранено егото като съм с малкото автомобилче и никой не ме брои за участник в движението, та камо ли да ми направи някога жест на пътя. Просто знам със сигурност, че повечето шофьори се респектират от самата кола - което е доста жалко де.
а който бърза да заминава какво ти пука то и на пунтото на километража му пише 180...а не невзрачен така чее...успех пак сори за офтопика а и аз небих си сменил бравата за мерцедес...просто си падам по друг клас коли и не ми пука какво ще си каже някои сдухан пешеходец ако ме види да слизам от бенц или от пунто...вероятно ме вижда за първи и последен път...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Айде и аз да разкажа.Преди 2 години изкарах книжката и почнах работа.Изкарвам си кинти спестявам си по малко и чат пат ходя да оглеждам по автокъщите когато имам време.Нещо до 4000,4500 макс.Бил съм в много автокъщи (работата ми е свързана с ежедневно пътуване из България) ама никъде нищо неми хареса.То в интерес на истината 80% са гробници,позапазенките така видимо са пък мн скъпи.Писна ми да оглеждам и се отказах.След няколко месеца,братовчед ми си купи чисто ново рено и тръгна да си продава фиата от подписа ми.Запазено фятче 94-та година доста добре потдържано,купено от Горубляне на доста километри.Доста се бях возил в него и реших да го купя от него щото поне го знам.Купих го февруари месец.И първата ми кола голям кеф.То и сега си ме кефи,е малко е счупено сега ама от други ден пак е по улиците.Доволен съм от типото като цяло.Купих го за 2000 с всичко платено+пълно каско,нов акумулатор,нова цяла генерация и чисто ново ЦД/мп3.По нататък Стило........надявам се.
Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Аз пък си купих Фиатката ей така да има. Все се движех с разни баничарки, като се почне от опела на 1 000 000 км. през партнера и берлингото все кочинки возех. Вече бях свикнал да ме бъзикат и не ми дремеше, ама на колегите все по-често почнаха да има се развалят колите и ползваха служебните за лични, а аз с мотора се предвижвах, което е много не удобно когато имаш срещи....И така пътувайки за София спирам на Драгичево и гледам една КАПА, разгледах я, арна колата 2001, махагони всичко. Донесоха ми мангизи и си тръгнах с нея, преди Владая ми звъни телефона, джамбазина звъни и ми вика "на къв съм се правил.....дал съм със сто кинта по-малко." Върнах се взех си точната сума с леки протести от негова страна и малко респект от моя, метнах ну ключовете и се качих при колегата, да си возя" След две седмици гледане на кошници по автокъщи и частни лица, отидох и си взех моя си кошница от Модена. Направих и основен ремонт с истински части... Напазарувах и малко окачване от тук и сега си се возиме, ядове няма...
Коментар
-
Аз преди 7 години напук на всички приятелски съвети се влюбих в една Темпра и на толкова много негативни отзиви се наслушах ,че едва не се отказах,но нещо все ме теглеше към нея.Купих я накрая и с годините през ,които бяхме заедно установих,че най-остри критики правят хора,които си нямат и най-бегла представа от италиански автомобил.Шест години ме слушаше така,както само голф може :D ,само консумативи.Сега цялото семейство имаме по Фиат или Ланчия и никой не се оплаква,случва се нещо,но не трябва да забравяме ,че не ги изкарваме ние от Ауто Италия,поне повечето от нас.tipo 1.4
tempra 1.8i.sw
brava 1.6 16v
kappa 2.0 20v
Коментар
-
Аз си взех Типо -от близък на мой близък защото уж било много "гледано".Никога до сега не се бях интересувал и грам от коли.Та моя приятел кара брава и покрай него почна фиата да ми се вижда читав Негов близък продава фичото и ме офертира.Много здраво(уж) много икономично,много на далавера...И като говидях си го харесах.Чудих се м/у нго и един пасат,щото немските коли минават за надеждни.Но избрах фиатесата.Като взех си беше наред.Радост голяма.Минаха 600 километра и изпадна в период на полуразпад-радиатор,ел прозорците умряха,спря да пали на бензин(още не съм го оправил) стоп сменях(не е ударен ,просто спря да бачка),спряха пръскалките на предното стъкло...абе почуствах се мега карък изведнъж и съжалих че го взех.Остави горчивина тая кола.Освен всичко друго масово като кажа че карам фиат ме гледат с насмешка:вземи си фиат да те е яд.Е как да споря ,само като им кажа какво съм сменил за 3 месеца няма.....
Коментар
-
Първата си я купих за да се придвижвам от нас до работата и обратно - беше ми писнало да се дундуркам с рейса. Първоначално ми се искаше някое хидравлично ситроенче, гледах 2 броя ВХ (ксантия неможех да си позволя, а и не бях чул добри отзиви за първите модели), обаче... майсторите ме отказаха. казаха от стар ситроен с хидравлика стой далече. Та се отказах от тях. И вече ми беше все тая какво ще карам, само да ме вози. Та един колега ме заведе при негов познат механик, който си продаваше темпрата. Аз имах 2000лв, той искаше 2000лв, колата беше сравнително запазена, при това с АГУ, и айде - честито
Карах я 2 години и малко, правих я, но колата ми харесваше. И от там се насочих към следващата - ланча дедра. Бях чел че е същото, но доста по-комфортно, а и бях останал с много добро впечатление от темпричката - прекрасна кола, но за съжаление беше вече стара, беше дала своето. Мислех да сменя старата темпра с по-нова - 96г., но се отказах. Та огледах 2 дедри, и втората стана моя (първата беше по-нова и по-евтина, обаче беше загнила отдолу, а и имаше доста проблеми под капака). Вече 3 месеца я карам, и нито за миг не съжалих че я купих (е, може би малко, когато ми казаха 450лв. за ремъци и ролки). Сега си мисля, че следващата пак ще е италианска, ама... ще видим. до тогава има много време (надявам се
).
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар