Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гараж-сервиз или опит за собствен бизнес.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Изгорялото масло го изкупуват за отопление. Приятел работеше в сервиз ,чийто отопление беше с котле захранвано с изгоряло масло.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #17
      Направо после си взема една такава печка и ще се топли през зимата.
      Peugeot 307 2.0i ГИ
      ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

      Коментар


        #18
        Такова начинание има смисъл при наличие на собствено помещение. Узаконяването на подобно нещо (сервиз) е тегава работа - община, РИОСВ, РЗИ... да не изброявам, че е страшно. Другото много важно обстоятелство е изграждането на мрежа от потребители ала "мулти левъл маркетинг" на които да се разчита и на чисто търговски принцип (за продажби на масла, антифриз, чаркаляци и пр.). Много е важен стартът - да имаш всички необходимо като инструменти и оборудване за услугите които ще предлагаш, а не да търсиш от тук от там на заем ключ или приспособление (особено пред клиента). Проучи възможните доставчици, за предпочитане са коректните а не известните! Примерно аз си имам такъв приятел (с такъв тип гаражен сервиз) при когото си сменям някои работи, както и доставчик на масло от когото вземам 20 л туби масло на 130 кинта 5х40. С проверените коректни доставчици е добре да работиш в брой и веднага, макар и по-трудно в началото, после тази схема се изплаща - на теб ще са по-склонни да ти правят отстъпки, отколкото на някой на когото са дали на отложено и им бави парите. Необходимо е да имаш идея каква ще ти е основната целева група (като марки) и да имаш от основните неща наличности (най-вече филтри). Не допускай кибици и зяпачи при тебе - клиента оставя колата и му казваш кога да дойде, без значение дали ще успееш да се справиш за 10-15 минути... щото ако разбере, че искаш за 15 минути труд да му вземеш 20 лева ще те гледа накриво (и други такива неща). Добре е да имаш приближен човек на когото да разчиташ (да ползваш като жокер) когато нещо се закучи (било за съвет, било за помощ).
        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

        Коментар


          #19
          D. Stanev написа:
          Не допускай кибици и зяпачи при тебе - клиента оставя колата и му казваш кога да дойде, без значение дали ще успееш да се справиш за 10-15 минути... щото ако разбере, че искаш за 15 минути труд да му вземеш 20 лева ще те гледа накриво (и други такива неща). Добре е да имаш приближен човек на когото да разчиташ (да ползваш като жокер) когато нещо се закучи (било за съвет, било за помощ).
          Само с това последното не съм съгласен. Аз съм склонен да дам дори и повече пари, без значение за колко време ще е ремонта, само за да съм си при колата и да мога да гледам, как и какво ми се сменя. Но хората са различни...
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #20
            noriaga написа:
            Аз съм склонен да дам дори и повече пари, без значение за колко време ще е ремонта, само за да съм си при колата и да мога да гледам, как и какво ми се сменя.
            Като го каза това, веднага ми изникна тази картинка
            Прикачени файлове
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              flippy89 написа:
              Ще отговора едно по едно, заплата взимам 440лв и заедно с тази на жената не стигат.
              В този случай започвай без да го мислиш. И се приготви за труден старт и ниски доходи първоначално. Като казвам първоначално имам предвид над една година, а не 1 месец. За това трябва да си подготвен и да стискаш зъби докато колелото започва леко да се завърта.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                flippy89 написа:
                Ще отговора едно по едно, заплата взимам 440лв и заедно с тази на жената не стигат. Да се занимавам с коли е хоби което ми носи голяма радост и се надявам и пари да изкарвам от него. Ясно ми е богат монтиор няма,но поне ще работя за себе си и ще имам време и да гледам кошерите с който съм се захванал.
                Ами давай тогава. Няма, какво да жертваш. Млад си. Така, че днес не слушай никой, защото утре ще е късно. А и нали си чувал приказката, че: " На този, който вади пари от хобито си, никога не му се налага да работи" :P
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #23
                  Най-лесно се узаконява диагностичен пункт. Узаконяване на смяна на масла е най-тегавата работа.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #24
                    Днес карах служебната в сервиз за смяна на масло, филтри, накладки и в допълнение е имало и 4 крушки. Та цялото тва чудо е излезе 411лв. Зае@и ти и марковуте сервизи. За това моята само в гаражи ходи. Успех колега с начинанието.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #25
                      Колеги не очаквах толкова подкрепа и градивно мнение от вас, за което съм много благодарен на всички, твърдо съм решил да се заема с гаражчето и да го разработя, но първо ще събера някой по специфични инструменти който ще ми трябват.1. Честно казано съм се насочил към по старите модели коли, защото в беден град като нашият колите след 2005 не са много.Като за начало трябва да намеря една Виза Унискан за да ми е верен помощник за по старите коли, за другите имам някакви универсални модули който ще ме насочват за евентуален проблем.2. Ще ми е много тежко в началото, но аз съм доста упорита и амбициозна личност, пък и това ми е донякъде страст.3. Реклама ще има достатъчно добра, приятеля с който ще правим сервизчето, в момента му подготвяме едно Пежо 306 атмосферка, което ще навървява доста и мисли да се пуска на неделните срещи, което си е добра реклама.4. В началото ще бъдем изцяло на черно, което по обясними причини е чисто финансово и ще се работи като 2ра работа и събота и неделя, когато другите са затворени, докато успеем да завъртим колелото.5. Като книги, информация, програми вече съм се запасил и мисля с тях няма да имам проблем, а чичо ми има автосервиз и ужасно много работа и може и ще ми помага със съвети и акъл когато е нужно и когато има повече работа и ще ги препраща при мен.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #26
                        Орташката работа,кучета я яли!Това по т.3Рано или късно се почват разправии. Било то за пари,работно време или каквото ти дойде на ум.
                        FIAT FORUM BULGARIA
                        Ракията е над политиката

                        Видео от Италфест 2011

                        Коментар


                          #27
                          Работенето в събота и неделя е един голям +, работенето нощем също! Особено ако е някъде около международен път или в по-голям град. Като се замисли човек има голяма логика в това - на нормалния човек (ходещ на работа 5 дни в седмицата от 8 до 5 или от 9 до 6) кога му остава време да се занимава с гуми, сервизи и смени на масла?! Логично, че събота и неделя. А в град като Видин, ако с твоя приятел се разберете да го устроите и с работа нощем (или на разположение) ще избиете рибата, понеже ще сте единствените. Това обаче изисква по-специална тарифа - примерно обикновената +30%. Нямаш си представа как се чувства човек закъсал посред нощите някъде... и колко е готов да плати за помощ!
                          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                          Коментар


                            #28
                            D. Stanev написа:
                            Работенето в събота и неделя е един голям +, работенето нощем също! Особено ако е някъде около международен път или в по-голям град. Като се замисли човек има голяма логика в това - на нормалния човек (ходещ на работа 5 дни в седмицата от 8 до 5 или от 9 до 6) кога му остава време да се занимава с гуми, сервизи и смени на масла?! Логично, че събота и неделя. А в град като Видин, ако с твоя приятел се разберете да го устроите и с работа нощем (или на разположение) ще избиете рибата, понеже ще сте единствените. Това обаче изисква по-специална тарифа - примерно обикновената +30%. Нямаш си представа как се чувства човек закъсал посред нощите някъде... и колко е готов да плати за помощ!
                            Това за нощната работа въобще не се бях сетил и е доста добра идея, която би се приела с охота сред клиентите.Знам че орташката работа кучета е яли, но дори да стане така почти цялата работа я правя аз и като инструментариум е всичко мое, за да няма изненади после, той ще се явява като помощник.
                            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                            Коментар


                              #29
                              krasio_79bs написа:
                              Орташката работа,кучета я яли!Това по т.3Рано или късно се почват разправии. Било то за пари,работно време или каквото ти дойде на ум.
                              Е точно защото само ние, българите, имаме такава поговорка, никога няма да се оправим и все ще се спасяваме поединично! А кучета я яли, щото нямаме никакви правила, или ако имаме, знаем им цаката...По т. 3 ползвай: Чисти сметки - добри приятели!
                              Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                              Коментар


                                #30
                                Ако е така по добре му давай надник и взимай решенията относно сервиза сам. Едно е помощник,друго е ортак. Нощният труд не го одобрявам много. Първо ,че трудно се работи в тъмно дори и на лампа. Отделно не си робот ,а човек. Не ми е ясно как ще работиш до среднощ,а сутринта ще идеш на другата си работа.
                                FIAT FORUM BULGARIA
                                Ракията е над политиката

                                Видео от Италфест 2011

                                Коментар

                                Working...
                                X