Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гараж-сервиз или опит за собствен бизнес.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гараж-сервиз или опит за собствен бизнес.

    Колеги какво мислите за отваряне на сервиз в едно малко гаражче, мисля да сменям масла, ремонт на окачване, спирачкии до някъде електричарски услуги( връзване на аларми, централни, касетофони и тн.) Дали би имало успех едно такова гаражче при положение че ще работя в началото в сивият сектор и цената е приемлива. Имам 90% от инструментариума като остатъка мога да закупя без проблем. Как функционират другите малки сервизчета и те ли са в сивият сектор или как са се лицензирали?
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    #2
    вервиз

    Някой работят в сивия сектор така от години без проблем Други може да им правят проблем дори и да са законни с 3.5 височина в сервиза с договор за изкупуване на отработеното масло и други простоти .Зависи къде си и кой ти е комшия или конкуренция наблизо./Нов-автосервиз-Документацията--която-ни-трябва /Като пишеш в нета излиза част от изискванията Ако е по затулено -квартално сигурно няма да е много в изискванията Но първото да е чисто да събираш маслото и старите части да не се пуши ,да има място за колите ,поне един пожарогасител по свестен на видно място.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Гаражът, в който аз си правя колата е изцяло в сивия, да не казвам в черния сектор.Ремонтите са много по-качествени и много много по-евтини от официалните сервизи.Всъщност разликата е, че там отивам при определен човек. ТОЙ е сервиза. Докато като идеш в истински сервиз, не знаеш кой ще ти човърка колата. Този някой най-вероятно ще е на заплата, и може да има зъб на шефа си, като си го изкара на твоята кола. Колкото и да е престижен сервиза. Тъй че - почни да ремонтираш коли на приятелите си на по-тънки цени, в един момент ще откриеш, че имаш много повече приятели, отколкото си мислиш Пък ако е дал Господ - после може да помислиш и за официализиране. Но всичко зависи от мястото, от съседите и т.н. - както написа и Ключаря.

      Коментар


        #4
        Да, много мразя разхвърляни работи и части, ще бъде на не толкова видно място като се надявам да се разработи и да мога след време да инвестирам в някой редовен сервиз.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #5
          Преди всичко съм човек който е перфекционист по отношение на работата и мисля и така да работя. Имам чичо който е в този занаят от 30години и той като за начало може да ми помогне с клиентите или ако не мога да разреша някой проблем да ми помогне.
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #6
            Че то освен големите сервизи и тези с пунктове за ГТП има ли други дето да са легални? Основно са в сивия сектор.Дано само няма някой "доброжелател" или недоволен клиент да ти изпрати някой проверяващ,че тогава идва мъката.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              krasio_79bs написа:
              Че то освен големите сервизи и тези с пунктове за ГТП има ли други дето да са легални? Основно са в сивия сектор.Дано само няма някой "доброжелател" или недоволен клиент да ти изпрати някой проверяващ,че тогава идва мъката.
              Трябва да се пойнтересувам за глобите при евентуална проверка, документално ми е много мътна работата понеже донсега не съм разполагал със собствен бизнес.
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #8
                Както е написал по горе иннмортал и моят майстор е в сивия сектор едно гаражче на село в бащината къща ама е майстор с голямо М и човек също така цените са повече от разумни информация от преди 2 дни смяна на предни и задни амортесьори на фиат типо + смяна на маншон на ляво каре + смяна на маншон на десен кормилен накрайник и смяна на задни ударни (шокови) тампони за 60лв мисля повече от прилична цена за тоя труд.
                Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                Коментар


                  #9
                  Re: Гараж-сервиз или опит за собствен бизнес.

                  flippy89 написа:
                  Колеги какво мислите за отваряне на сервиз в едно малко гаражче, мисля да сменям масла, ремонт на окачване, спирачкии до някъде електричарски услуги( връзване на аларми, централни, касетофони и тн.) Дали би имало успех едно такова гаражче при положение че ще работя в началото в сивият сектор и цената е приемлива. Имам 90% от инструментариума като остатъка мога да закупя без проблем. Как функционират другите малки сервизчета и те ли са в сивият сектор или как са се лицензирали?
                  Влизай в джаза, за останалото напълно подкрепям Имортъла. Ако си добър и съвестен, няма да имаш проблем с клиантелата, но на по-късен етап трябва да помислиш за излизане на светло. Между другото, всеки бизнес стартира така. П.П. Един съвет! Признавай си рекламациите, макар че понякога няма да ти се иска.
                  207 тиква автомат
                  новокромаджия 2.4 печка

                  Коментар


                    #10
                    Какво ще правиш с маслото, което източваш от колите?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Ако в момента имаш сигурна работа за поне 7-800 лв. заплата, по-добре не се захващай с това.Пресметни колко окачване и масло трябва да смениш, че да ги докараш месечно тези пари. Ще имаш ли толкова клиенти?Ако пък в момента вземаш около минималната, въобще не го мисли, ми започвай да правиш нещо с живота си Сега лятото ще ти е горе-долу добре, но като дойде зимата, започват разходи за отопление, ръцете ти стават на кокал, вода, кал, мрънкалници...Доста бързо интересното ти хоби ще се превърне в скучно и досадно ежедневие.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        M5kov написа:
                        Ако в момента имаш сигурна работа за поне 7-800 лв. заплата, по-добре не се захващай с това.Пресметни колко окачване и масло трябва да смениш, че да ги докараш месечно тези пари. Ще имаш ли толкова клиенти?Ако пък в момента вземаш около минималната, въобще не го мисли, ми започвай да правиш нещо с живота си Сега лятото ще ти е горе-долу добре, но като дойде зимата, започват разходи за отопление, ръцете ти стават на кокал, вода, кал, мрънкалници...Доста бързо интересното ти хоби ще се превърне в скучно и досадно ежедневие.
                        Подкрепям напълно. Имам приятел, който се занимава над 20 години с авто-монтьорство. С напредването на възрасти започна да губи мотивацията, а отскоро (с навлизането на 40-те)и здравето си. Стави, колена, сухожилия. Богат не стана, но и гладен не е бил. На 31.03. ще му е последния работен ден. Този път наистина. Иначе - ако сега те влече - действай колега. Млад си, пък и ако ти доставя удоволствие тази работа - дерзай. Ние с чистите ръце нямаме право да говорим за и/или да определяме цената на труда ви. Работата е тежка и трудна. Ако пък си и отговорен човек ще печелиш симпатии и клиенти, но и ще страдаш повече.
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #13
                          Ще отговора едно по едно, заплата взимам 440лв и заедно с тази на жената не стигат. Да се занимавам с коли е хоби което ми носи голяма радост и се надявам и пари да изкарвам от него. Ясно ми е богат монтиор няма,но поне ще работя за себе си и ще имам време и да гледам кошерите с който съм се захванал.
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар


                            #14
                            flippy89 написа:
                            Ще отговора едно по едно, заплата взимам 440лв и заедно с тази на жената не стигат. Да се занимавам с коли е хоби което ми носи голяма радост и се надявам и пари да изкарвам от него. Ясно ми е богат монтиор няма,но поне ще работя за себе си и ще имам време и да гледам кошерите с който съм се захванал.
                            Действай! Бъди съвестен, а не типичния майстор.

                            Коментар


                              #15
                              Airfan написа:
                              flippy89 написа:
                              Ще отговора едно по едно, заплата взимам 440лв и заедно с тази на жената не стигат. Да се занимавам с коли е хоби което ми носи голяма радост и се надявам и пари да изкарвам от него. Ясно ми е богат монтиор няма,но поне ще работя за себе си и ще имам време и да гледам кошерите с който съм се захванал.
                              Действай! Бъди съвестен, а не типичния майстор.
                              Така и ще направя, защото лично аз много се дразня на отношението на повечето индивиди или поемане на гаранцията което печели много минуси на даден сервиз при не свършена работа. Отработеното масло ще го събирам в 10литрови туби и не знаю след това какво ще го правя.
                              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                              Коментар

                              Working...
                              X